2 reakcí na tento příspěvek Vylepšení telátka
1 reakcí na tento příspěvek Vylepšení telátka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylepšení telátka
1 reakcí na tento příspěvek Vylepšení telátka
judy46 píše: Jindrs> A co takhle kyvka z GSXR nemáš zkušenost
tu bys musel rozrezat a posvarovat jinak, kvyky z ostatnich suzuki nejsou stavene na to aby jima prochazel svod od zadniho valce a taky moc motorek nema system zadniho odpruzeni jako TLS.. tzn bys to musel hodne upravit, to uz bys ale musel mit vybaveni - frezku, svarecku na hlinik apod.. a zas v tom pripade by ses asi tady na tohle neptal....
jinak tohle uz se tu na foru resilo hodnekrat, ja uz sem tu vse co o TL vim napsal nekolikrat, takze staci hledat, treba tady je takovy tema kde to karf hezky sesypal dohromady:
www.motorkari.cz/forum-detail/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylepšení telátka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylepšení telátka
judy46 píše: mysak_> Nepřemýšlel si nechat tam brzdiče z té K5,pokud se nepletu ,tak ta má šestipístky TOKICO
ma na pohled podobny brzdice jako ty z ty hondy co tam mysak ma ... tzn 4pist. ty hondacky jsou lepsi, proto tam dal ty. samo i origo brzdy z K3-K6 jsou lepsi nez serie u TLS, pokud se vymeni pumpa tak da se rict nemaj chybu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vylepšení telátka
mysak_ píše: assassin> no ony ty vidle jsou vlastne myslim k7, a ty brzdice jsem bral hlavne kvuli tomu ze jiny zrovna nebyly a taky byly s novyma deskama za krasnou cenu, ale nez redukce na 320 kotouce nesly a ma trochu jiny rozmery a konstrukci nez ty z gsxr.. proto jsou pod nima ty spalky.. chtel jsem tam davat brzdice z yamahy, ale ty byly drahy zrovna.. s radialni pumpou a pancirema to je krasa sestipistky tokico jsou origo na sradovi a ty jsou v kombinaci se seriovou pumpou nestesti a maj axialni uchyt, ty na novejsi vidle nez k1-2 nedas..
no na k1-k2 taky ne, vypadaji podobne, ale maji jinou roztec tech sroubu ..
jo tak vetsi podlozky pro 320mm kotouc jsou jasny, to neni zadnej problem, ostatne jedna ze zasadnich vyhod radialnich trmenu.. moznost snadno zmenit setup podle velikosti kotouce (v praxi vyznam nula, na zavodeni na urovni GP vyznamna vec)
1 reakcí na tento příspěvek Vylepšení telátka
mysak_ píše: no co ja vim tak na k1 jsou 6pisty podobny jako na sradu axialne uchyceny stejne jako na tl si myslim, jinak ty brzdice z farose maji prave jeste ulpne jinou vejsku nejak proto tam mam taky spalky ..
podobny jsou, ale ty srouby co se to s nima sroubuje maj u SRADu,bandita,TL,busy atd roztec asi 90mm, kdezto u GSXR 01-02 maj asi 63mm ...
1 reakcí na tento příspěvek Vylepšení telátka
TL Zone Nominations
1 reakcí na tento příspěvek Vylepšení telátka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |