Co je mi jasný?
- Že je to těžkej autobus s kterym se asi budu dost rvát.
- Že chci rok minimálně 93.
- Že je to vesměs bezporuchovej držák.
- Že je celkově motorově hodná a přívětivá.
- Že rám neni nic moc a na nějaký extrasportovní kravení to nebude.
- Že spotřeba bude od 5ti do 11ti litru.
V čem se názory liší a tudíž v tom mam guláš (tim pádem prosim o vysvětlení).
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim všudy)
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc.
Promlouvám tak spíš k těm jednotlivcům který s touhle mašinou měli co kdy do činění a ujeli na ní nějakej ten km a tak podobně ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
VeFeRák píše: jo, ještě tě stejně budu lákat na vfr, pěknou 1998 seženeš i za 48 000,-, což už není tak daleko od cbr nějakého rozumného roku a stavu...
vfr 800fi ujede cbr1000f
Nemysli si že bych VFR nedal přednost, kdyby ta možnost byla tak se nerozmýšlim ani vteřinku, je to můj obrovskej sen, hlavně chci ještě starší model 98-01, jenže když už se ta cena pohybuje pod 50 tisíc tak je to většinou pěknej krumpl. Sleduju to teď celkem hodně a za slušný VFR to je všechno hladina kolem 60ti tisíc a na to takřka nemam možnost zatim dosáhnout, zato CBRa se daj sehnat pěkný už od 35tis. Jinak je mi jasný že by VFRko ujelo ale o rychlost mi opravdu nejde.
Naposledy editováno 19.10.2011 22:35:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Na lak moc nekoukej, bylo to na předváděčky naší lakovny. Jinak je tohle byl rok ruším 92. Motka měla natočeno 148 900KM!!! když od nás odjížděla (při koupi měla 29tis).
K Tvým otázkám:
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim vším všudy: Nu v TP 246Kg
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!-No brzdy nejsou nic světobornýho, ale rozhodně nemůžu říct, že by to nebrzdilo, na svá léta brzdí fakt dobře, pravda je, že dávali pancířové hadičky a o celou motku se dobře staralo.
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu- no já mám teda 198cm a 108Kg, nicméně to jsem před tím určitě neměl, za jídy Tě až překvapí jak se ta mašina dobře ovládá, na svůj věk je dost hravá,a určitě s ní můžeš jet i celkem ostře do nějakých serpentýn, 1. co Tě zastaví bude centrál!.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc - nevím jak ostatní, ale nám motka začala žrát olej kolem 90tis, přetěsnilo se a byl pokoj!
- Že je to vesměs bezporuchovej držák-popíšu Ti závady který jsme za těch Xtisíc měli (nepočítám x výměn olejů, pneu atd..) 1. těsně před prodejem odešlo relé startéru (cca 460Kč ) Již zmíněná spotřeba oleje, ložisko v předním kole a náhon tacho a dále nám začala téct kapalina z hadičky na ovládání spojky - to je vše, co na motce zlobilo myslím si, že je to zářný příklad dokonalosti Hondy
Problém, který jsem spozoroval, je chlazení, projíždět s ní ucpaným městem v létě bylo hrozný peklo a nejen pro motku
No co k rámu, když jedeš fakt střelbu na max motorky, tak cítíš oproti novějším strojům takovou nejistotu v zatáčkách, nicméně klid na rovinkách i při rychlostech 180+ jí může závidět dost motorek s napřiklad trubkovým rámem.
Chtěl jsem Ti sem dát video, které jsem kdysi natáčel (top speed) jenže jsem ho už na zkouknito.cz nenašel .
Co se spotřeby týče, tak to Ti fakt neřeknu, protože jsem jí nikdy nepočítal, ale myslím, že to bude 5L+. Co se týče výkonu a zátahu: Nástup výkonu je naprosto vyrovnaný a nikde není žádný skok, i po takovém počku KM jela jak z praku a 240Km/h s ní nebyl žádný problém, komfort i na té nejhorčí silnici 3. třídy Ti nedopřeje ani leckterý novodobý cesťák.
Motorka zcela klidná a vyrovnaná, i bez nějakých laďáků má krásný zvuk a rozhodně, Tě nikdy nikde nenechá!
Klady: Výdrž všech dílů, přijatelná spotřeba, kultivovaný chod motoru, perfektní ochrana proti větru, stabilita, celkový jízdní komfort(posez jak pro jezdce tak spolujezdce i bočními kufry), dostatečný výkon, nenáročnost na servis.
Zápory:Z důvodu špatného přívodu vzduchu časté přehřívání, z důvodu kapalinového ovládání spojky ´´ztuhlá´´ páčka při teplotě pod 8°C, brzdy spíš lepší průměr, pro menší jedince váha (otáčet mašinu na místě a nedej bohu někde na malém kopečku je mazec).
Snad jsem na nic nezapoměl, kdyžtak provedu Edit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nehází jiskru Honda CBR 1000F | PetrWolfram | 4 | 9.5.2024 v 16:25 grooll |
Drážky na kufry Honda CBR 1000F | LudekKautsky | 7 | 21.9.2023 v 00:23 cugy |
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F | Cožík | 3 | 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok |