globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor Yuki 125sm seřízení
 
18.10.2011 v 10:24
Chci se zeptat,ten kdo má karbec na yuki 125,o kolik otáček máte pootočené šroubky volnoběhu a bohatosti.Jetli můžete,tak napište kolik otáček od uplného dotáhnutí povolit.Díky a prosím bez vtipálků.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 11:36 | Nahoru | #1
Jak máš karbec natryskovanej?....jak velkou hlavní trysku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 13:15 | Nahoru | #2
Je to karburátor Mikuni 26mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 14:24 | Nahoru | #3

rider-125 píše: Je to karburátor Mikuni 26mm


...já jsem se ale ptal, jak ho máš natryskovanej?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 19:10 | Nahoru | #4
Matess727x> tryska 95 jako u TR,SM atd. Potrebuju vědět o kolik otočit šrouby volnoběhu a bohatosti,nebo jak seřídit celej karbec.Nebo je to tak složitý to seřízení a mám to nechat na odborníkovi??

Naposledy editováno 18.10.2011 19:11:57

(reakce na) Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 19:45 | Nahoru | #5
rider-125> Měl jsem podobnej problem myslim ze mame stejny karburator taky mam Mikuni 26 mm. Šroub bohatosti se ma uplne dotahnout a povolit o dve a pul otacky, ale ja mam problem v tomy ze pridam plyn a otacky neklesaji . Falesnej vzduch mi to nikde nesaje uz fakt nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 20:05 | Nahoru | #6

rider-125 píše: Matess727x> tryska 95 jako u TR,SM atd. Potrebuju vědět o kolik otočit šrouby volnoběhu a bohatosti,nebo jak seřídit celej karbec.Nebo je to tak složitý to seřízení a mám to nechat na odborníkovi??


...u toho TR/SM je problém hlavně ten,...že původně je celá motorka dimenzovaná na 200-tovkovej motor, jelikož QuingQi Motors začala dělat tyhle motorky ve 200-tovce.Pak začala ty motorky pro evropský trh osazovat 125-cítkama motorama a vznikl problém předimenzovaného sání a airboxu.U té motorky je potřeba-(naprosto zásadně) přetryskovat karbec na 102 trysku, vyhodit z podfiltru to přiškrcovací kovový sejtko a pak se pustit do nějakého případného seřizování.TR-ko jsme měli také doma a lazení jsem strávil spoustu času. Jinak ty věci co jsem to radil jsem konzultoval s Petrem Hošťálkem, jestli ti o jméno něco říká-známe se osobně. Kop 102 trysku, šroubek bohatosti dej 2 a půl otáčky od dotažení a pojede to jak víno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 20:28 | Nahoru | #7
Grik- a už jsi to vyřešil s otáčkama?Mě taky kolísaly na volnoběh a pootočil jsem bohatost a už skoro ne.

(reakce na) Karburátor Yuki 125sm seřízení

18.10.2011 v 20:42 | Nahoru | #8
rider-125> hele volnobeh drzi krasne ale jakmile pridam napr na 4000 ot/min tak se tam tak 5s drzi nez spadnou na volnobeh a tam se udrží

Karburátor Yuki 125sm seřízení

14.3.2012 v 16:11 | Nahoru | #9
Já mám taky problém s karbcem. Trysku tam mám 95. Motorka někdy vůbec nechce nastartovat, a tak musím stříknout trochu benzínu přímo pod svíčku. Když už nastartuje, tak má motor nepravidelný chod a když rychle přidám plyn tak chcípne. Bohatost směsi jsem zkoušel ladit, ale zatím se nějak nepovedlo. Svíčka má černou, až takovou uhelnou barvu, takže by měl být přebytek benzínu. Na tom mě právě zaráží to, že lidi si pochvalujou trysku 102,5. Dá mi někdo nějakou dobrou radu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist