3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
Filous píše: ...šrouby na kotoučích dává pan Suzuki ve výrobě na středněpevnostní lepidlo a dotahujou se na 23Nm, takže povolit je nebejvá až takovej problém, pokud to nějaký prase nepřetáhlo nebo nezkurvilo šestihran nekvalitním vercajkem...jestli to nejde, pomáhá ohřátí a rána na hlavu šroubu, ale to už bylo psáno výš...
Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
Kua dalsi odrazujici koment. Takovehle komplikace to uz by nebylo nic pro me
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče
2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
...ty šrouby opravdu nikdo nemusel přetahovat, ale mohlo se stát, že v tý hliníkový slitině prostě zaoxidovali, to je pak víc než zalepený...nevim...mě prostě vždycky pomohla "rána za padesátku", horkovzduška a dobrej vercajk...
2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...
To urcite ne. V seriove vyrobe se od zacatku pouzivaji srouby s jiz nanesenou plastickou hmotou na casti zavitu.
Pri montazi se rucne jen nasadi a naraz dotahnou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 9 | Včera v 21:38 Stanley78 |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |