globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Povolení šroubů brzdového kotouče
13.10.2011 v 10:26
Zdar, bývají šrouby držící brzdový kotouč z výroby zajištěné lepidlem? Pokud ano, jak se to povoluje?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče

14.10.2011 v 15:08 | Nahoru | #1

Filous píše: ...šrouby na kotoučích dává pan Suzuki ve výrobě na středněpevnostní lepidlo a dotahujou se na 23Nm, takže povolit je nebejvá až takovej problém, pokud to nějaký prase nepřetáhlo nebo nezkurvilo šestihran nekvalitním vercajkem...jestli to nejde, pomáhá ohřátí a rána na hlavu šroubu, ale to už bylo psáno výš...



Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...

(reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče

14.10.2011 v 15:48 | Nahoru | #2

2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...



Kua dalsi odrazujici koment. Takovehle komplikace to uz by nebylo nic pro me

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče

14.10.2011 v 17:31 | Nahoru | #3

2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...



...ty šrouby opravdu nikdo nemusel přetahovat, ale mohlo se stát, že v tý hliníkový slitině prostě zaoxidovali, to je pak víc než zalepený...nevim...mě prostě vždycky pomohla "rána za padesátku", horkovzduška a dobrej vercajk...

(reakce na) Povolení šroubů brzdového kotouče

15.10.2011 v 13:29 | Nahoru | #4

2stroke píše: Cca tři roky zpátky jsem na své GSX 1100 F měnil bouchlé přední kolo. Bylo vidět, že od výroby ty kotouče nikdo nesundával, ale kdo ví, no a při demontáži těch kotoučů jsem 4, z celkového počtu 10 šroubů, zlomil...nešli povolit ani za prase, tak by mě zajímalo, jestli se náhodou dělník v továrně nespletl a místo středněpevnostního lepidla nepoužil vysokopevnostní...



To urcite ne. V seriove vyrobe se od zacatku pouzivaji srouby s jiz nanesenou plastickou hmotou na casti zavitu.
Pri montazi se rucne jen nasadi a naraz dotahnou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT engine_er 9 Včera v 21:38 Stanley78
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... F1lkoo 24 19.6.2024 v 12:29 Koudy01
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 119 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke


TOPlist