Mnění se :
Rozvodový řetěz
Spojka
Věškeré možné náplně
Těsnění
Seřizují karburátory
Prostě všechno co mně napadlo
A ted k otázce.
Mám dotaz je velký rozdíl mezi standartně na motorku montovaným plexi a prodlouženým turistickým?
Jezdím v motokrosové helmně a ted mi ot všechno hrne plexi do helmy.
Nemněl jsem možnost se svést na motorce s turistickým plexi.
Jsem dost velkej a proto mně zajímá jestly mi to bude k užitku nebo to bude skoro nepoznatelne.
Mám pomalu dva metry...
Nebo kombinaci turistického plus nějaký deflektor?
Druhej dotaz spočívá v tom jaká chrániče rukou jsou nejlepší?
Na motorce mám originální ale ty se mi vzhledově vůbec nelíbí.
Takže jaké?
Díky w,
Plexi je ošemetné, koupil jsem turistické od MRA a po první jízdě jsem ho zahodil, veškerý vítr šel na hlavu. Lépe tvarované je PUIG, ale také o něco dražší.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia pegaso 1999 Prosím o radu Díl III.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia pegaso 1999 Prosím o radu Díl III.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia pegaso 1999 Prosím o radu Díl III.
A hlavně je na ní vše původní docela veřím že má najeto tak málo. Už kůli originálním samolepkám na motoru a podobným detajlům.
Jsem blázen ale věřím tomu že má najeto skutečně tak málo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia pegaso 1999 Prosím o radu Díl III.
woky> Na netu najdeš pár Pegas, které mají za sebou 100 až 200tis. km na původních rozvoďácích. Čím to chceš nahradit? Aby jsi ho pak nemusel opravdu měnit co 20 tis.km.
Na seřizování karburátorů je jeden děsně blbě přístupnej šroubek ze spodu na to se ti vyprdnou, do výfuku ti to bude střílet stejně, prostě špatný počet ventilů v hlavě a karburátory, vstřiky tak často nestřílejí, rozvoďák s tímto nájezdem nebudou ani prohlížet, z náplní je tam voda a v motoru olej pardon ještě brzdovka - výměna otázka chvilky.
Těsnění ??? které, není potřeba měnit. Maximálně bych koukl na tu spojku, ale v 35tis. s ní asi taky nic moc nebude. Čeho bych se spíš bál je, že se vysype startovací volnoběžka, ale pokud s ní nic není a normálně to startuje tak bych se na to ani nepodíval - volnoběžka jde vyměnit taky doma a v pohodě. Navíc pokud se ti to stane na cestě motorku roztlačíš a valíš dál. Pak ložisko na rozetě zkontrolovat jestli jde rozeta volně, maximálně vyměnit pokud ne.
Jinak prachy nestrkat, nasypeš do toho a bude to pořád ten samý utřepaný krám co topí do zadku. Ještě často šel do háje regulátor dobíjení většinou baterka vyvřela a to poznáš komu se to stalo, že je potečený rám od baterky dolů na levé straně u stupačky řidiče. Jsem zvědavej o kolik tě skásnou, takové jako ty servis potřebuje tuto motorku nikdy víc.
n-o-r-a píše: stráťa> ne každý dopravní prostředek musí být využívaný, není to pravidlo, že každá motorka musí dát za rok 5 tis. km, mám v garáži S4 Monstra rok 2003 a má 4 tis. km, viděl jsem Pegaso koupené nové v ČR v 1999 a minulý rok mělo 10 tis. Na bmw foru je na prodej R1200GS rok 2006 a má 9500, a nedávno tam byl i s daleko menšíma km, ale už nevím přesně.
woky> Na netu najdeš pár Pegas, které mají za sebou 100 až 200tis. km na původních rozvoďácích. Čím to chceš nahradit? Aby jsi ho pak nemusel opravdu měnit co 20 tis.km.
200tis, az tak jo? Kazdopadne 35000 pokud si mysli ze je realnych tak fakt nema cenu na rozvodak sahat, nechal bych jenom seridit ventily a kouknout na tu spojku, ale to bude spise neco s nastavenim lanka.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia pegaso 1999 Prosím o radu Díl III.
jinak jsem se byl podívat v servise a docela mně překvapilo že ten rozvodák je už vytahanej jak kšandy, nechápu lidi co to mnění až po 5oooo
Jestly je to dobře nebo ne ukáže jen čas, já si jen říkám že to na škodu bejt nemůže...
Spíše se pozastavuji nad tím, že jsi dělal servis v takovém rozsahu, který byl dle mého zbytečný, zainvestoval jsi jak píšeš 12000 kč a ihned po opravě dáš moto na prodej.
Ale je to tvůj boj a tvé peníze.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia pegaso 1999 Prosím o radu Díl III.
neznami píše: jeste nikdy jsem nic nenapsal ale ted musim.je mi 46 let na pegu lezdim skoro dene rocne kolem 15000 do prace i po evropě pegaso ma najeto 72000 rok 2002 a oprava jen volnoběšky jeste jsem nesah ani na ventily jel sem i na bmw a jestli nekdo tvrdí ze je lepší tak nevim včem dokonce jeden co chce bejt hodne chytrej tak napsal že v rotaxu pro nemceje lepší material to plexi jsem si taky koupil a za dva dny ho steky vyhodil jinak mam v jedne stopě najeto uš hodne a tato mašina je zlatej stroj co jezdim v partě tak mam nejmenší finanční naklady
Aprilia Pegaso a stare BMW F 650 jsou prakticky totozne motorky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 | ferokulda | 67 | 26.3.2024 v 06:45 bazin. |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
Žárovka Aprilia Pegaso 650 | Hondapcx125 | 6 | 3.3.2024 v 15:37 kokoška. |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 | arky | 4 | 3.11.2023 v 00:41 arky |