1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z
pak už je to na tobě, jestli budeš skládat lego z aftermarketu, nebo kutit z věcí, který nějak a někde seženeš (ted mluvim např o plechařině atd). nejhorší a největší pruser je zlegalizování, to už se to na několika vláknech řešilo - možností je několik - přez TÜV certifikáty přihlásit v DE a pak u nás, přihlásit na papíry z "něčeho", a v neposlední řadě oficiálně přez dekru, státní zkušebnu a byrokratickej kolotoč (což tě ve finále bde stát pomalu víc, jak celá stavba a navíc s nejistým výsledkem)
taky bych se toho rád dočkal (a snad se mi to povede v horizontu let a ne desetiletí...), ale kvuli našim zákonům ve kerých sme zase papežštější než papež to jinak než ojebem nejde...
rada na závěr - dle mýho názoru je vhodný mít základní a zásadní prvky mít podložený papírama ( předělávaná bouračka s papírama, TÜV ka, atd...), aby tam bylo vyražený to jejich posraný Ečko - život by pak mohl být snažší
každopádně GOOD LUCK
1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z
1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z
jinak taky jsem premyslel nad stavbou cafe raceru, ale vzhledem k casovym moznostem nerealne. budu si ho muset asi koupit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba Chopperu od A do Z
KubaLC8 píše: nebude spis lepsi koupit vzhledem se schvalovanim stavem nejakou motorku a dle svyho si ji upravit, nechat odsouhlasit pripadny zmeny a jezdit?
jinak taky jsem premyslel nad stavbou cafe raceru, ale vzhledem k casovym moznostem nerealne. budu si ho muset asi koupit
slušnýho kafáče s trochou šikovnosti splácáš přes zimu se základáním nářadím, pokud nepůjdeš cestou vlastní výroby nádrží a pod. Navíc krásný vzduchem/olejem chlazený motory se dnes dají sehnat za hubičku! CB750 40000,- a pod
nebuď línej
VlastíkPlamínek píše: slušnýho kafáče s trochou šikovnosti splácáš přes zimu se základáním nářadím, pokud nepůjdeš cestou vlastní výroby nádrží a pod. Navíc krásný vzduchem/olejem chlazený motory se dnes dají sehnat za hubičku! CB750 40000,- a pod
nebuď línej
vidíš a já se nemúžu zbavit CBXka asi začnu taky přestavovat
2 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z
1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z
Je fajn, že je tam mrtě kontaků na firmy, co se zabývají prodejem, úpravama a tak, škoda, že je to jen na ty HDčka, ale šikovnej člověk z toho může těžit i pro ostatní značky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba Chopperu od A do Z
motodawe píše: Tohle je od kámoša, stálo to to přes šedesát, aby to dostalo značku a docela lítání... Zkus nakontaktovat kluky z hardcore83, jsou z přelouče a dělají dobrý šílenosti a většina jezdí po srazech na značkách. Tací ti k tomu řeknou nejspíš víc.
Tak tohle zrovna není můj šálek kávy...ale tak hlavně když se to majiteli líbí...
Když už choppra, tak starou školu - ne nízkoprofilové gumy, ne liťáky, ale dráty, uzké ráfky a bantamové kola...může být hardtail, i softtail, přední vidlice spíše kratší...řidítka kdy řidič sedí jako Kristus na kříži taky zrovna nemusím...no a je z toho Knucklehead v origo stavu
Navel-factory
Kdo by třeba v tomto hledal Hayabusu?
1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z
2stroke> S tím co píšeš sme za jedno ale na čas hážu bobek.Chci si s tím hrát jak dlouho to bude nutný.Chci to jako zábavu na volnej čas a ve finále chci originální originál.
Už jsem koukal i po bouračkách kdy rám je prakticky na papírech takže stačí jen přepisa šlus. Čímž by se asi dost zjednodušil celej problém a na rám už můžu navěsit prakticky cokoliv jak na vánoční stromeček.
Nechci žádnou tuningovou brutalitu,žádný kolo přes celej asfalt.Mám rád starou dobrou klasiku.Dráťáky,springery,žádný třímetrový vidle,jednoduchej lak ale hlavně pořádnej,silnej motor od HD.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba Chopperu od A do Z
JanekXX píše: No tak koukám že se to pěkně rozjelo. Ještě ozjišťuju pár detailů s papírováním ale co čtu tak asi žádná prdel. Spíš bude fakt lepší to řešit přes ty němce.
2stroke> S tím co píšeš sme za jedno ale na čas hážu bobek.Chci si s tím hrát jak dlouho to bude nutný.Chci to jako zábavu na volnej čas a ve finále chci originální originál.
Už jsem koukal i po bouračkách kdy rám je prakticky na papírech takže stačí jen přepisa šlus. Čímž by se asi dost zjednodušil celej problém a na rám už můžu navěsit prakticky cokoliv jak na vánoční stromeček.
Nechci žádnou tuningovou brutalitu,žádný kolo přes celej asfalt.Mám rád starou dobrou klasiku.Dráťáky,springery,žádný třímetrový vidle,jednoduchej lak ale hlavně pořádnej,silnej motor od HD.
pravda na rám side zavěsíš kde co ale co technická,pokud ju uděláš ilegal,tak ti cajt nic neřekne ale pujdou (v tom horším případě) po STK kde ti ju vydaly,u nás už takových pár případú bylo a STKčka už si to ani nechtěj lajznout pod něco se podepsat a dát tam štempla
mirďa-1 píše: ...ale co technická,pokud ju uděláš ilegal,tak ti cajt nic neřekne ale pujdou (v tom horším případě) po STK kde ti ju vydaly,u nás už takových pár případú bylo a STKčka už si to ani nechtěj lajznout pod něco se podepsat a dát tam štempla
Jenže STK máš solidní problém udělat už jen v případě, když máš SPZ stranou, o zásazích typu vaření rámu atd nemluvě. Tento stát ti dává jasnou volbu - buď se zařadíš jak ovce a měníš maximálně tak barvu laku, nebo ti jde o osobitou stavbu (která je samozřejmě v rozporu s milionem předpisů a nařízení) a nezbývá ti nic jiného, než to nějak obejít.
Pro co se kdo rozhodne je čistě věc jeho osobního postoje.
Jinak ale JankuXX držím palce a jsem zvědavej na vývoj stavby .. snad se zadaří . Taky bych chtěl časem nějakýho Bobbera s HD motorem a stavba je můj další sen ...