globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba Chopperu od A do Z
 
11.10.2011 v 15:31
Už mě nebaví jen něco spravovat nebo předělávat a tak sem se rozhodl že bych po vzoru OCC,stavitelských firem a různých frajerů co to dělají už léta udělal trupa podle vlastní fantazie.Prošel sem hodně návrhů a věcí který se daj běžně prakticky všude koupit. Vypadá to jako brnkačka ale nerad bych to podcenil.Rád bych věděl jestli je tady někdo kdo se stavbama má nějaký zkušenosti a mohl by dát jakou koliv radu nebo pomoc co jak řešit. Co vidím jako první problém je rám.Určitě to nemůže udělat každej tak aby to mohlo jít na papíry.Je možný nechat udělat rám i s nějakým dokladem? Kdo? A co dál?
Předchozí
1 2
Následující

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 15:37 | Nahoru | #1
Tak tohle mě taky zajímá. Časem bych rád něco postavil (ale spíš kafáče nebo retro) a chtěl bych vědět, jak takovou vlastní stavbu vůbec dostat na papíry.

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 15:42 | Nahoru | #2
Zajímavé..taky budu sledovat zda se nedovím něco nového ...

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 15:48 | Nahoru | #3
OCC, to už není o stavění... Skládají to, jako puzzle, rámy a vše jim chrlí fabrika, drobnosti už se dolaďují. Zjišťoval jsem to. Koupit rám, angláni dělají pěkný kousky, homologovaný, do toho 16tku wildstara, haryk je drahej a pak uř jen doupravovat díly, jak člověk potřebuje, co chce a tak... bez úplatku se to pak stejně neobejde, ani na stk, ani na magistrátu.

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 16:01 | Nahoru | #4
Moje představa je komplet HD. Ze začátku pár dílů asi jen provizorně od někoho jinýho ale po čase všecko od HD. Motor minimálně 12ku a vejš.

1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 16:23 | Nahoru | #5
rám je ten nejmenší problem, třeba firma custom chrome jich nabízí několik (ať repliky HD rámu, tak i ruzný zběsilosti na stavění), při výběru rámu je duležitý už vědět, jakej tam budeš cpat motor (pro příklad - krásnej rám na motory typu EVO, ale s motorem na sportyho se mužeš jít klouzat). pokud pujdeš cestou těchto aftermarketových firem (zeženeš tam uplně všechno rámem počínaje, ventilkama konče), tak na základní prvky (rám, motor...) obdržíč TÜV certifikát.

pak už je to na tobě, jestli budeš skládat lego z aftermarketu, nebo kutit z věcí, který nějak a někde seženeš (ted mluvim např o plechařině atd). nejhorší a největší pruser je zlegalizování, to už se to na několika vláknech řešilo - možností je několik - přez TÜV certifikáty přihlásit v DE a pak u nás, přihlásit na papíry z "něčeho", a v neposlední řadě oficiálně přez dekru, státní zkušebnu a byrokratickej kolotoč (což tě ve finále bde stát pomalu víc, jak celá stavba a navíc s nejistým výsledkem)

taky bych se toho rád dočkal (a snad se mi to povede v horizontu let a ne desetiletí...), ale kvuli našim zákonům ve kerých sme zase papežštější než papež to jinak než ojebem nejde...

rada na závěr - dle mýho názoru je vhodný mít základní a zásadní prvky mít podložený papírama ( předělávaná bouračka s papírama, TÜV ka, atd...), aby tam bylo vyražený to jejich posraný Ečko - život by pak mohl být snažší

každopádně GOOD LUCK

1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 16:23 | Nahoru | #6
Tohle je od kámoša, stálo to to přes šedesát, aby to dostalo značku a docela lítání... Zkus nakontaktovat kluky z hardcore83, jsou z přelouče a dělají dobrý šílenosti a většina jezdí po srazech na značkách. Tací ti k tomu řeknou nejspíš víc.

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 16:26 | Nahoru | #7
Nejjednodušší je fakt to německo, tam ti přihlásí všechno a pak to přepsat na naše papíry... Ty jejich tuning káry jsou šílený a vše v TP a u nás s tím nic neudělají...

1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 16:28 | Nahoru | #8
nebude spis lepsi koupit vzhledem se schvalovanim stavem nejakou motorku a dle svyho si ji upravit, nechat odsouhlasit pripadny zmeny a jezdit?
jinak taky jsem premyslel nad stavbou cafe raceru, ale vzhledem k casovym moznostem nerealne. budu si ho muset asi koupit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 16:33 | Nahoru | #9

KubaLC8 píše: nebude spis lepsi koupit vzhledem se schvalovanim stavem nejakou motorku a dle svyho si ji upravit, nechat odsouhlasit pripadny zmeny a jezdit?
jinak taky jsem premyslel nad stavbou cafe raceru, ale vzhledem k casovym moznostem nerealne. budu si ho muset asi koupit



slušnýho kafáče s trochou šikovnosti splácáš přes zimu se základáním nářadím, pokud nepůjdeš cestou vlastní výroby nádrží a pod. Navíc krásný vzduchem/olejem chlazený motory se dnes dají sehnat za hubičku! CB750 40000,- a pod

nebuď línej

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 17:42 | Nahoru | #10

VlastíkPlamínek píše: slušnýho kafáče s trochou šikovnosti splácáš přes zimu se základáním nářadím, pokud nepůjdeš cestou vlastní výroby nádrží a pod. Navíc krásný vzduchem/olejem chlazený motory se dnes dají sehnat za hubičku! CB750 40000,- a pod

nebuď línej


vidíš a já se nemúžu zbavit CBXka asi začnu taky přestavovat

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:01 | Nahoru | #11
VlastíkPlamínek> Jenže Janek chce něco jiné..

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:16 | Nahoru | #12
ta legalita přestaveb mi dost leží v hlavě, značkuju

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:18 | Nahoru | #13
legalizace u nas skoro neresitelna... Jinak jsem zvedavy jestli se do toho fakt das tak jsi frajer ja vyrabel par cipovim natoz cele moto....

2 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:19 | Nahoru | #14
motodave :: To ma motor z Vmaxe?? nebo ztoho chopru kam to tez davali??

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:31 | Nahoru | #15
Pjercak> Už ani nevím, je to cca 4roky, co to prodal. Asi nějakej wilouš nebo jinej cruiser...

1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:39 | Nahoru | #16
motodawe aaaaaa ha.

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:49 | Nahoru | #17
Pjercak> Mě se ani styl tý moto nijak nelíbí, převod řetězem, další kravina. Já bych klasickýho čopra, nějakýho panheada nebo shovelheada, na springrech, udělat si velikostně na sebe... Ale to mrtě peněz

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 18:57 | Nahoru | #18
Fred> Katalog mám doma, měli by k němu dávat zbroják, pže je to bichle, jako blázen, ale jinak počtení super... S tím by se dalo už něco vymejšlet.

Je fajn, že je tam mrtě kontaků na firmy, co se zabývají prodejem, úpravama a tak, škoda, že je to jen na ty HDčka, ale šikovnej člověk z toho může těžit i pro ostatní značky.

Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 19:05 | Nahoru | #19
Jestli tu moto chceš stavět od základu - tzn. sehnat rám, motor atd. a absolvovat potom téměř nemožnou legalizaci-, nebude pak jednodušší si tu moto nechat postavit u někoho, kdo tohle dělaá běžně, kdo se tím živí? ...jasně dáš za to třeba 400, 500 000, ale v konečném důsledku tě to vyje ještě dráž a to nepočítám tvůj volný čas, který by si mohl strávit nějak jinak...jasný já to chápu, člověka baví to stavění...no ale, něco jiného je postavit si kafíčko na základu nějaké moto - jako jsem si třeba postavil já - a něco jiného je postavit si moto uplně nanovo...

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 19:28 | Nahoru | #20
Pjercak> motor je z Yamaha Royal Star...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 19:35 | Nahoru | #21

motodawe píše: Tohle je od kámoša, stálo to to přes šedesát, aby to dostalo značku a docela lítání... Zkus nakontaktovat kluky z hardcore83, jsou z přelouče a dělají dobrý šílenosti a většina jezdí po srazech na značkách. Tací ti k tomu řeknou nejspíš víc.



Tak tohle zrovna není můj šálek kávy...ale tak hlavně když se to majiteli líbí...
Když už choppra, tak starou školu - ne nízkoprofilové gumy, ne liťáky, ale dráty, uzké ráfky a bantamové kola...může být hardtail, i softtail, přední vidlice spíše kratší...řidítka kdy řidič sedí jako Kristus na kříži taky zrovna nemusím...no a je z toho Knucklehead v origo stavu

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

11.10.2011 v 20:09 | Nahoru | #22
2stroke> Asi tak nějak...

Stavba Chopperu od A do Z

12.10.2011 v 06:11 | Nahoru | #23
S legalizací by ti mohl pomoc, nebo poradit jeden chlapík od nás. Dělá šílené kousky i s vlastním rámem.
Navel-factory
Kdo by třeba v tomto hledal Hayabusu?

Stavba Chopperu od A do Z

12.10.2011 v 14:05 | Nahoru | #24
i já se přidávám k zastáncům přihlášení v Německu - co jsem o tom od chlapů slyšel, tak je to v dnešní době asi ten nejjednodušší a nejlacinější způsob legalizace celkový stavby

1 reakcí na tento příspěvek Stavba Chopperu od A do Z

12.10.2011 v 14:16 | Nahoru | #25
No tak koukám že se to pěkně rozjelo. Ještě ozjišťuju pár detailů s papírováním ale co čtu tak asi žádná prdel. Spíš bude fakt lepší to řešit přes ty němce.
2stroke> S tím co píšeš sme za jedno ale na čas hážu bobek.Chci si s tím hrát jak dlouho to bude nutný.Chci to jako zábavu na volnej čas a ve finále chci originální originál.
Už jsem koukal i po bouračkách kdy rám je prakticky na papírech takže stačí jen přepisa šlus. Čímž by se asi dost zjednodušil celej problém a na rám už můžu navěsit prakticky cokoliv jak na vánoční stromeček.
Nechci žádnou tuningovou brutalitu,žádný kolo přes celej asfalt.Mám rád starou dobrou klasiku.Dráťáky,springery,žádný třímetrový vidle,jednoduchej lak ale hlavně pořádnej,silnej motor od HD.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

12.10.2011 v 14:34 | Nahoru | #26

JanekXX píše: No tak koukám že se to pěkně rozjelo. Ještě ozjišťuju pár detailů s papírováním ale co čtu tak asi žádná prdel. Spíš bude fakt lepší to řešit přes ty němce.
2stroke> S tím co píšeš sme za jedno ale na čas hážu bobek.Chci si s tím hrát jak dlouho to bude nutný.Chci to jako zábavu na volnej čas a ve finále chci originální originál.
Už jsem koukal i po bouračkách kdy rám je prakticky na papírech takže stačí jen přepisa šlus. Čímž by se asi dost zjednodušil celej problém a na rám už můžu navěsit prakticky cokoliv jak na vánoční stromeček.
Nechci žádnou tuningovou brutalitu,žádný kolo přes celej asfalt.Mám rád starou dobrou klasiku.Dráťáky,springery,žádný třímetrový vidle,jednoduchej lak ale hlavně pořádnej,silnej motor od HD.


pravda na rám side zavěsíš kde co ale co technická,pokud ju uděláš ilegal,tak ti cajt nic neřekne ale pujdou (v tom horším případě) po STK kde ti ju vydaly,u nás už takových pár případú bylo a STKčka už si to ani nechtěj lajznout pod něco se podepsat a dát tam štempla

Stavba Chopperu od A do Z

12.10.2011 v 15:08 | Nahoru | #27
mirďa-1 > Nemyslel sem to zas až tak do slova. Bude tam jen to co je nevyhnutelně nutný a samozřejmě po domluvě s kámošem kterej má na STKáčku docela velký postavení. Nechci to přeplácat,spíš naopak. V jednoduchosti je krása.

(reakce na) Stavba Chopperu od A do Z

12.10.2011 v 23:02 | Nahoru | #28

mirďa-1 píše: ...ale co technická,pokud ju uděláš ilegal,tak ti cajt nic neřekne ale pujdou (v tom horším případě) po STK kde ti ju vydaly,u nás už takových pár případú bylo a STKčka už si to ani nechtěj lajznout pod něco se podepsat a dát tam štempla



Jenže STK máš solidní problém udělat už jen v případě, když máš SPZ stranou, o zásazích typu vaření rámu atd nemluvě. Tento stát ti dává jasnou volbu - buď se zařadíš jak ovce a měníš maximálně tak barvu laku, nebo ti jde o osobitou stavbu (která je samozřejmě v rozporu s milionem předpisů a nařízení) a nezbývá ti nic jiného, než to nějak obejít.
Pro co se kdo rozhodne je čistě věc jeho osobního postoje.

Stavba Chopperu od A do Z

13.10.2011 v 09:04 | Nahoru | #29
Tak na STK by neměl být problém když dáš RZ tak jak má být , taky jsem to tak dělal ...protože ji mám na boku , a myslím že umístění značky je bude škádlit víc než převařenej rám - to jen tak nepoznají protože to nebije do očí jako značka bokem, tolik teda můj názor .
Jinak ale JankuXX držím palce a jsem zvědavej na vývoj stavby .. snad se zadaří . Taky bych chtěl časem nějakýho Bobbera s HD motorem a stavba je můj další sen ...

Stavba Chopperu od A do Z

13.10.2011 v 10:18 | Nahoru | #30
je zde hodně doporučení nechat stavbu schválit v německu. má s tím někdo osobní zkušenost nebo ví někdo, jaký je přesný postup tohoto procesu? těžko si asi na svoji motku dám místo výfuků prázdný roury a řeknu helmuti jsem zde, dejte mi papír, že je to ok.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist