Téma: výměna žárovek na skůtru v záruce
 
8.10.2011 v 21:06
zdar bando, chci se zeptat, zda někdo neměl podobný problém jako já. mám skůtra na garančce a nesvítí mi přední světlo (jsou tam dvě) a proto se ptám, až to vymění, zda to budu platit, nebo se to vymění grátis v rámci záruky. jde o to, že kamarád měl stejný problém na novém autě a prasklé žárovky mu dali k úhradě. a to se mi právě nezdá! když si koupim televizi a něco tam praskne, je přeci blbost abych si díly kupoval, né? to by záruka postrádala smysl. samozřejmě nemyslim když si urazim zrcátko apod., tam je to jasný, ale tuto závadu dílu já neovlivnim. díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna žárovek na skůtru v záruce

9.10.2011 v 10:43 | Nahoru | #1

prackarr píše: já se s tebou nepřu,jen si myslím,žesi lidé u jakékoliv reklamace rádi pletou opotřebení s právem záruky. A to nejsem prodavač žárovek,jen tak na okraj...



Souhlas. Ono ostatně prodávající na reklamaci nenese žádné břemeno. To je na výrobci. Reklamace prodávajícího nikterak nepoškozuje.

Nicméně si myslím, že "vyjebáváno" je ve valné většině s drobným spotřebitelem.
Kamarád si koupil Nike botasky na basket. Za dva měsíce přišl s utrženou podrážkou na reklamaci. Prodávající se ho zeptal, jak se mu to stalo. No tak popsal, že hrál basket, zastavil se, udělal otočku a podrážka to nevydržela. A prodávající na to ... Vy jste v těch botech běhal??? No to se nedivte, to jste si je opotřeboval! Na záruku nemáte nárok ...

Tak asi tak ....

Naposledy editováno 09.10.2011 10:45:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna žárovek na skůtru v záruce

9.10.2011 v 10:50 | Nahoru | #2
Vasek_13> mýlíš se. Prodávající bit je. Já v reklamačních řízeních vždy říkám zákazníkům- "bez ohledu na to,jestli máte,nebo nemáte na reklamaci právo,vám vždy uznám vše,co mě uzná můj dodavatel. Pak bit prodavač není,ale mnohdy zákon nakazuje uznat zákazníkům více,jak uznává prodavačům dodavatel,a v tom je právě ten bordel. Nestojím na žádné straně,jsem vždy pro rozumné selským rozumem vedené řízení,ale toto kazí vychcaný zákazník a neochotný prodavač. Nebýt těchto dvou elementů,není o ničem sporu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist