Nemáte s tím někdo zkušenosti, nebo nevíte co je špatně?
Díky za všechny rady.
Naposledy editováno 01.10.2011 16:24:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka
Dawe02 píše: Nejsem mimo. Jsem si naprosto jisty ze pokud nasimulujeme nekolik prikladu z automobilove praxe, tak ti na testu pajeny spoj jinde nez na PCB nevydrzi.
K dotazu 1. Pokud porovname porovnatelne prostredky, cili trafopajky vs. kombinacky, pak tipuju ze kombinacky ma vetsina lidi (>50%), trafopajku mozna 20%?
Vlastnictvi pajeci stanice vs. dobrych krimpovacich klesti? Tam si nedovolim tipovat, ale asi to nebude moc velky rozdil.
K dotazu 2. Podle me zkusenosti obycejny clovek bud sam neopravuje, nebo to nejak zmasti typu omotani izolepou. Smrstovacku zna mozna jeden ze sta, stejne jako krimpovaci kleste.
proc opet srovnavas jablka s hruskama?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka
Nicmene pro automotiv jako pro jedno z mala odvetvi je stale v platnosti vyjimka, ktera umoznuje pouzivani olovnatych pajecich smesi. V kramu vetsinou stale narazite na olovnate cinove pajky protoze je vyjimka i na doprodej zasob, takze podle me porad neni problem pajet s olovem.
Psat tu o vibracnich zatezovych testech na foru, kde je vetsina lidi samodomokutilu je zhovadilost. To uz bych tu pomalu mohl psat o tom ze u nas v Boeingu vsechno pajime protoze konektory v letadle na kritickych mistech vubec byt nesmi.
Ale tady resime motocykly a zasuvku na 12V.
Cena trafopajky je zhruba tretinova oproti krimpovacim klestim, takze predpokladam ze vetsina lidi ma doma aspon tu trafopajku. Kleste bude mit doma malokdo.
Jestli ste nevideli pajeni procesoru trafopajkou, tak vam to klidne predvedu. Zkousel sem to a neni to zase tak tezky:) Staci jen regulovat teplo vypinanim aby se neprohraly a neodlepily cesticky na spoji. Prebytecny cin se pak odsaje pomoci pajeciho knotu.