globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 12 V zásuvka
 
27.9.2011 v 20:22
Zdravím, mám menší problém, připojil jsem si na svoje BMW R 1150 GS 12 V zásuvku. Připojil jsem to přímo na baterku. Když nemám nastartováno a připojím GPS, tak všechno jede jak má, ale když je nastartovaný motor a někam jedu, pořád se mi vypíná a zapíná.
Nemáte s tím někdo zkušenosti, nebo nevíte co je špatně?
Díky za všechny rady.

Naposledy editováno 01.10.2011 16:24:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 18:40 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Nejsem mimo. Jsem si naprosto jisty ze pokud nasimulujeme nekolik prikladu z automobilove praxe, tak ti na testu pajeny spoj jinde nez na PCB nevydrzi.
K dotazu 1. Pokud porovname porovnatelne prostredky, cili trafopajky vs. kombinacky, pak tipuju ze kombinacky ma vetsina lidi (>50%), trafopajku mozna 20%?
Vlastnictvi pajeci stanice vs. dobrych krimpovacich klesti? Tam si nedovolim tipovat, ale asi to nebude moc velky rozdil.

K dotazu 2. Podle me zkusenosti obycejny clovek bud sam neopravuje, nebo to nejak zmasti typu omotani izolepou. Smrstovacku zna mozna jeden ze sta, stejne jako krimpovaci kleste.



proc opet srovnavas jablka s hruskama? ptal jsem se na srovnani pajky a krimpovacek, proc sem pletes kombinacky?? a k druhe casti-opet odpovidas zcela mimo... ptal jsem se, jaky zpusob opravy clovek zvoli (kdyz si to bude chtit udelat sam) pro spojeni dvou dratu, jestli vezme pajku, nebo pujde koupit krimpovacky? nevim, jakou praxi mas za sebou ty, ale myslim, ze mi rukama za ta leta proslo uz opravdu hodne veci. neohanim se normama, ale stoji za mnou dvacet let tvrdy driny a zkusenosti, takze si nech normy pro toho, koho to bude zajimat, me s nima rozhodne neoslnis

(reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 18:44 | Nahoru | #2
Eso_Rimmer> nepotrebuju te oslnovat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 19:00 | Nahoru | #3
Heh pekne se to tu zvrhlo a zatim ste uplne zapomeli na puvodni dotaz:)

Nicmene pro automotiv jako pro jedno z mala odvetvi je stale v platnosti vyjimka, ktera umoznuje pouzivani olovnatych pajecich smesi. V kramu vetsinou stale narazite na olovnate cinove pajky protoze je vyjimka i na doprodej zasob, takze podle me porad neni problem pajet s olovem.

Psat tu o vibracnich zatezovych testech na foru, kde je vetsina lidi samodomokutilu je zhovadilost. To uz bych tu pomalu mohl psat o tom ze u nas v Boeingu vsechno pajime protoze konektory v letadle na kritickych mistech vubec byt nesmi.
Ale tady resime motocykly a zasuvku na 12V.
Cena trafopajky je zhruba tretinova oproti krimpovacim klestim, takze predpokladam ze vetsina lidi ma doma aspon tu trafopajku. Kleste bude mit doma malokdo.

Jestli ste nevideli pajeni procesoru trafopajkou, tak vam to klidne predvedu. Zkousel sem to a neni to zase tak tezky:) Staci jen regulovat teplo vypinanim aby se neprohraly a neodlepily cesticky na spoji. Prebytecny cin se pak odsaje pomoci pajeciho knotu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist