globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 12 V zásuvka
 
27.9.2011 v 20:22
Zdravím, mám menší problém, připojil jsem si na svoje BMW R 1150 GS 12 V zásuvku. Připojil jsem to přímo na baterku. Když nemám nastartováno a připojím GPS, tak všechno jede jak má, ale když je nastartovaný motor a někam jedu, pořád se mi vypíná a zapíná.
Nemáte s tím někdo zkušenosti, nebo nevíte co je špatně?
Díky za všechny rady.

Naposledy editováno 01.10.2011 16:24:04

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 19:00 | Nahoru | #1
Heh pekne se to tu zvrhlo a zatim ste uplne zapomeli na puvodni dotaz:)

Nicmene pro automotiv jako pro jedno z mala odvetvi je stale v platnosti vyjimka, ktera umoznuje pouzivani olovnatych pajecich smesi. V kramu vetsinou stale narazite na olovnate cinove pajky protoze je vyjimka i na doprodej zasob, takze podle me porad neni problem pajet s olovem.

Psat tu o vibracnich zatezovych testech na foru, kde je vetsina lidi samodomokutilu je zhovadilost. To uz bych tu pomalu mohl psat o tom ze u nas v Boeingu vsechno pajime protoze konektory v letadle na kritickych mistech vubec byt nesmi.
Ale tady resime motocykly a zasuvku na 12V.
Cena trafopajky je zhruba tretinova oproti krimpovacim klestim, takze predpokladam ze vetsina lidi ma doma aspon tu trafopajku. Kleste bude mit doma malokdo.

Jestli ste nevideli pajeni procesoru trafopajkou, tak vam to klidne predvedu. Zkousel sem to a neni to zase tak tezky:) Staci jen regulovat teplo vypinanim aby se neprohraly a neodlepily cesticky na spoji. Prebytecny cin se pak odsaje pomoci pajeciho knotu.

(reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 19:07 | Nahoru | #2
Bubuss> Jak tady popisuješ to pájení procesoru trafopájkou a odsávání,klidně by to šlo,ale zabralo by to více času a chce to hodně zručnosti,navíc by to asi nevypadalo dokonale..já se všechny desky snažím dát do stavu,aby vypadali minimálně stejně dobře,jako z výroby..a co se týče té vyjímky pro automotive,pracuju v continentalu a vyrábíme desky pro spousty značek(výrobců aut) a většina už vyžaduje bezolovo..zatím je to na každého uvážení..ale někdy od roku(nejsem si jist,asi 2014,ale kecal bych)bude muset být bezolovo už všude..ted jsme získali nový projekt od Kie(Hyundaye) a tam je ještě olovo,protože je smlouva snad jen na dva roky,ale tam,kde se již dřív počítalo,že projekt pojede třeba 8 let,se už nějakou dobu letuje bezolovem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 19:12 | Nahoru | #3

Bubuss píše: Heh pekne se to tu zvrhlo a zatim ste uplne zapomeli na puvodni dotaz:)

Nicmene pro automotiv jako pro jedno z mala odvetvi je stale v platnosti vyjimka, ktera umoznuje pouzivani olovnatych pajecich smesi.



Nemas pravdu. Vyjimka EC tykajici se ESA pro nove projekty vyprsela (byla 2x prodlouzena). Level 3 (nejen pajky na PCB a vnitrnim leadframu integrovanych obvodu ale i primo na kremiku) jsou leadfree. S (jedinou) vyjimkou v podobe vykonovych prvku v produktech kvalifikovanych pro 125°C a vyse kde ani nejlepsi pajka neustoji vibrace ani na keramicke desce. Cili prakticky vyjimka jen H-bridge pro EGR, swirl flaps a turbo aktuatory (momentalne do SOP2016). Maximalni obsah olova je celkove regulovan na 0.1% z celkove hmotnosti ESA.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 12 V zásuvka

30.9.2011 v 19:13 | Nahoru | #4
Bubuss> a co myslíš tím pájecím knotem???odsávačku nebo nějaký jemné měděné drátečky???já pin na procesoru zahřívám maximálně tak 2-3 sekundy..máme zakázáno procesory opravovat,ale kvalita na nás tlačí,aby nebyla taková šrotace..musí to vypadat ale více méně dokonale..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist