globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výbrus=Větší tryska?
 
26.9.2011 v 20:17
Chtěl bych se zeptat znalých,jestli má cenu po výbrusu(650jednovál) řešit nějak tryskování.Ne že by mi to nejelo,ale prostě mně zajímá,jestli se parametry natolik změní aby to mělo smysl...

1 reakcí na tento příspěvek Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 22:19 | Nahoru | #1
I KLX-R má stejný karbec.Ten nebude tak limitující,maximálně bude mít "přímák" rychlejší odezvu.Mám momentálně 145,originál je 150.Ale já mám jiný výfuk a nemám dva ze tří vyvažováků.
Ideální by byl FCR40,ale kdo to zaplatí.Koukal jsem se po nějakých z ostrých seriovek,tam je možnost.

Naposledy editováno 27.09.2011 22:21:11

(reakce na) Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 22:30 | Nahoru | #2

Anti píše: I KLX-R má stejný karbec.Ten nebude tak limitující,maximálně bude mít "přímák" rychlejší odezvu.Mám momentálně 145,originál je 150.Ale já mám jiný výfuk a nemám dva ze tří vyvažováků.
Ideální by byl FCR40,ale kdo to zaplatí.Koukal jsem se po nějakých z ostrých seriovek,tam je možnost.


KLX R ho má taky, ale ten má stavitelnou jehlu a ta má myslím i jiný tvar. Konec konců, mám eRkový karbec doma - koupil jsem právě od Kadeloida jeho eRko a rozebral jsem ho na díly . Tak se na to někdy mrknu. Tam je určitě i to navrtaný šoupátko. V současný době mi schází osmý den na potřebný věci, natož se věnovat koníčkům.
ERko má ale i mnohem větší airbox a filtr, ale ten do Céčka nedostanu, protože potom nebudu mít kam dát baterku.
FCR40 - to je ten karbec, co jsem viděl na těch KLX, ale není to žádný šlágr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist