globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výbrus=Větší tryska?
 
26.9.2011 v 20:17
Chtěl bych se zeptat znalých,jestli má cenu po výbrusu(650jednovál) řešit nějak tryskování.Ne že by mi to nejelo,ale prostě mně zajímá,jestli se parametry natolik změní aby to mělo smysl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 09:43 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: zmenší kompresní poměr??
nesekl jsi se trošku?prostor nad pístem zůstane stejný a zvětšíš průměr pístu-tím pádem i obsah,takže kompresní poměr bude logicky větší....


Ty ses sekl taky
Pokud je kompresní poměr 9,5, tak pokud by se jen změnil díky vrtání (počítám o 0,5 mm) jen objem nasáté směsi, kompresní poměr by se zvedl na cca 9,6:1.
Jenže díky vrtání se změní i prostor nad pístam a proto se zvětší i prostor pro stlačení směsi. Pokud bys do toho tedy započítal celý zvýšený objem stlačené směsi o zvětšené vrtání (0,5 mm), zůstane celkový kompresní poměr téměř stejný.
Tady bych komplikace nehledal.
Pokud má Anti nějaký pochybnosti, jak jsem psal, na brzdu s tím a doladit pořádně. U nás to odbrždění stojí 500,-, se seřízením (výměna trysky) je cca 1000,- , což si myslím, není tak moc v porovnání s domácími pokusy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus=Větší tryska?

27.9.2011 v 12:18 | Nahoru | #2

Janek píše: Ty ses sekl taky
Pokud je kompresní poměr 9,5, tak pokud by se jen změnil díky vrtání (počítám o 0,5 mm) jen objem nasáté směsi, kompresní poměr by se zvedl na cca 9,6:1.
Jenže díky vrtání se změní i prostor nad pístam a proto se zvětší i prostor pro stlačení směsi. Pokud bys do toho tedy započítal celý zvýšený objem stlačené směsi o zvětšené vrtání (0,5 mm), zůstane celkový kompresní poměr téměř stejný.
Tady bych komplikace nehledal.
Pokud má Anti nějaký pochybnosti, jak jsem psal, na brzdu s tím a doladit pořádně. U nás to odbrždění stojí 500,-, se seřízením (výměna trysky) je cca 1000,- , což si myslím, není tak moc v porovnání s domácími pokusy.



jako že se bavíme o rozdílech 00prd-to je mi jasné,ale nejde mi do hlavy,že s větším průměrem pístu klesne tlak.
podle mně musí jít nahoru,né dolů.

Naposledy editováno 27.09.2011 12:19:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist