globalmoto_kveten





Téma: Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk
 
3.5.2007 v 23:11
Mate někdo rychlořazení od ešnera zapojené do power comanderu?

Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

4.5.2007 v 08:32 | Nahoru | #1
pibules: nevim jestli PC3ka uz to umi ale ty starsi powcomy se kterejma sem se setkal tak nemeli prerusovac zapalovani pro rychlorazeni...... videl jsem to makat jen na ridici jednotce od ignitechu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

4.5.2007 v 10:38 | Nahoru | #2
pitbules>Mám quickschifter zapojený do PC3, ale musel jsem dokoupit další krabičku od dyno a to ignition modul. Na R1 to funguje sqvěle

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

4.5.2007 v 14:04 | Nahoru | #3
Pavel-R1>kolik to stálo?A jaký quick shifter?

(reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

4.5.2007 v 16:00 | Nahoru | #4
pitbules>Neznam Pavla a jeho R1, ale urcite mysli quickshifter od Dynojet. Mam stejny a na Tve R6 stejne jako jeho R1 nejde zapojit primo na PCIII, musis pouzit Ignition module.

1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

7.5.2007 v 08:34 | Nahoru | #5
Já to mám na R1, ale napojedný na jednotku od Ešnera, takže ti asi neporadím ... nech si to udělat přímo u Ládi Ešnera, ale nepočítám s tím, že bude mít čas, je pořát zabitej prací.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

9.5.2007 v 10:46 | Nahoru | #6
pitbules> Je to všechno od dynojet. Quickscchifter, ingnition modul a klasika PcomanderIII. Quickschifter bez ingnition modulu nefunguje, oboje to stálo kolem 6OOUSD (přesně to už nevím). Laicky bych řekl že PC3, ignimodul a quickschifter pořídíš dokupy v USA za podobné peníze jako jednotku s řazením od Ešnera a asi to umí stejné věci. Ten ignitionmodul neřeší jen řazení, umí i předstih, takže se dost změnila křivka(samozřejmě k lepšímu a až po ladění v DK).
Namontovali a zprovoznili jsme to sami, můžeme si sami hýbat s prodlevou řazení, do předstihu a map jsme nešli, dělali to v DK a dobře. Od dynojetu to mám proto, že jsem to řešil naetapy a PC jsem koupil už s motorkou, nevím jestli bych podruhe radši nechtěl všechno v jedné krabičce a od Ešnera. Výhoda je že při prodeji motorky Ešnera sundáš a vezmeš na další motorku, powercomander je na daný typ (domnívám se). Na druhou stranu od dynojetu dostaneš ke všemu instalační CD a můžeš si hrát, ja to mám do Prahy 350km takže další důvod. Další věc co nevím, jak se k Ešner a Dynojetu staví štokové předpisy, to by mohl vědět Michal nebo Max57, které tímto zdravím :) .
Tož tak....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

9.5.2007 v 13:22 | Nahoru | #7
Pavel-R1> Díky za super odpověd už jsem to vyřešil. :cool: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

9.5.2007 v 15:44 | Nahoru | #8
To Pavel R1:
Quick shifter funguje i bez Ignition modulu, měl jsem to na své R1, kterou teš má Max57.
I v návodu ke Quickshifteru na stránkých Powercommander.com:
http://www.powercomm...all/QuickShifter.pdf
Hned na první stránce je uvedeno:
The DQS is compatible with all PCIIIusb's and plugs directly into the expansion port.
Neboli DynojetQuickSystem je kompatibilní se všemi PCIIIusb a zapojí se přímo do expanzního (rozšiřujícího) portu.
Tam jsem si zapojil i já spínač na řídítka (jelikož ve stockách nebyl povolen spínač na řadičce).
Ale pozor, funkci quickshifteru je potřeba aktivovat v Powercommanderu, k tomu je utilitka, kterou mi poslali emailem přímo z Dynojetu v USA, zde:
http://www.eagleraci...CShiftKillEnable.exe
Podobně se aktivuje v Powercommanderu i funkce akcelerační pumpy, k tomu slouží také podobná utilitka zde:
http://www.eagleraci...AccellPumpEnable.exe

Spuštěním utilitky k aktivaci quckshifteru se tato funkce aktivuje ve vlastním Powercommanderu a navíc se v nastavovacím programu k powercommanderu objeví v záložce Powercommander Tools další položka, která slouží k nastavení quickshifteru "Quick Shift Options", k nastavení otáček motoru od kterých je funkce aktivní a čas přerušení - viz str. 3 dole a str. 4 nahoře v návodu ke QuickShifteru (viz odkaz výše). podobně se v záložce PowerCommander Tools objeví i položka "Accel Pump Configuration" k nastavení akcelerační pumpičky - přístřik při prudkém otevření klapky.
Nechci nikomu sahat do svědomí, ale pro prodejce je samozřejmě výhodnější prodat zájemcům i ignition modul za několik tisíc, ale vše funguje jak má i bez něj. Je pravda, ža tento způsob není na stránkách výrobce (Dynojet) www.powercommander.com dostatečně zdůrazněn, navíc v programu k Powercommanderu tato možnost zcela chybí a je ji nutné aktivovat utilitkou (viz výše), což způsobuje špatnou informovanost.
Dál chci říct, ža samozřejmě s Ignition modulem se dají nastavit i další věci a motor tak precizněji vyladit, ale pokud ať s finančních či jiných důvodů Ignition modul nechcete (nebo pouze dočasně), quickshifter lze provozovat i pouze s powercommanderem, spínač může být použit originál dynojet, či jakýkoli kontaktní spínač jak na řadičku, tak na řídítko.

(reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

10.5.2007 v 09:44 | Nahoru | #9
Marakana> Tomu říkám plnohodnotná odpověd! Super informace! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

10.5.2007 v 20:24 | Nahoru | #10
pitbules> tobě nestačí, že jsi druhej nejlepší v SK ... ty snad chceš být první nebo co .. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

11.5.2007 v 20:11 | Nahoru | #11
Pavel-R1> Taky zdravím! :cool: Od letošní sezóny je rychlořazení ve třídě Superstock povoleno. Viz. téma http://forum.motork...ewtopic.php?id=12211 na tomto fóru (kapitola Přepákování) od Vojtěcha (asi) Količe :)

(reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

11.5.2007 v 22:13 | Nahoru | #12
SmajlikR46> co práce... ale je nemocnej s ledvinama nebo co :marod: ... takže co se týče práce tak totál v háji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

14.5.2007 v 08:36 | Nahoru | #13
Max57>čau, uvidíme se ve ve středu, jsme v boxu5. Zastavím se na kus řeči, možná mi poradíš. Začínám asi tápat s pérováním,ničím předky dřív než zadky(jako gumy :) ). Na pravé straně je přední guma potrhaná do hloubky po celém obvodu (Pirelky SC 1 a 2), nastavení mám pořád standartní z obchodu, asi už by to chtělo nějaký smysluplný zásah

Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

14.5.2007 v 13:35 | Nahoru | #14
To Hawk:
Powercommander odpojuje vstřikovače, svíčky zapalují pořád, jen tam není žádná směs (benzín) k hoření. Tím je dána odpověď i na druhou otázku s lambdou na R6.
U karburátorových motorek lze použít řídící jednotku, která musí odpojovat zapalování, směs z karburátorů samozřejmě projde nespálená motorem a při naběhnutí zapalování po ukončení nastavené prodlevy se ozve divácky atraktívní bouchnutí nespálené směsi ve výfuku (většinou až při nastavené delší prodlevě odpojení zapalování). Problémy se svíčkami nejsou žádné, toto odpojení zapalování je na 50 - 70 milisekund, takže motor při 12000 ot/min udělá 200 ot/s (12000ot/60s=200ot/s) tj. 100 kompletních cyklů za sekundu. Čili za 50 milisekund udělá 10 otočení neboli 5 kompletních cyklů.
Některé závodní řídící jednotky odpojují i u vstřikovacích mtorů zapalování nebo je daná možnost nastavení zda odpojovat vstřikovače či zapalování, ale to jen na okraj.
Výhoda je v tom, že přeřazení je samozřejmě rychlejší, motor je neustále v tahu, ale také bezproblémové nebo méně problémové řazení v náklonu, např. na začátku výjezdu za zatáčky nebo např. v mostě pod boxama - motorka je s tímto způsobem řazení v těchto místech klidnější.
Lambda u sériovek funguje s jistou prodlevou nereaguje okamžitě, ale až při jisté ustálené jízdě (otáčkách) např. při relativně stabilní jízdě po dálnici apod. určitým způsobem upravuje bohatost směsi, při rychlých změnách otáček motoru a rychlosti jízdy lambda neovlivňuje nastavování směsi, ta je dána softwarem v řídící jednotce, tento způsob je pro motocyklové motory lepší a bezpečnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

14.5.2007 v 19:54 | Nahoru | #15
Pavel-R1>teď jsem se dozvěděl, že jsme taky v boxu číslo 5 :rolleyes: to se asi uvidíme ;)

(reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

14.5.2007 v 22:03 | Nahoru | #16
DavR1> *yes*

(reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

15.5.2007 v 11:06 | Nahoru | #17
Max57>Ne že bych byl proti, ale měli jsme mít box5 společně s Morava motors. (my Rožnov-race). Máš jiné info?

Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

17.5.2007 v 22:10 | Nahoru | #18
Zkusíte mi vysvětlit k čemu je akcelerační pumpička??
To funguje při podřazování?


PowerCommander Tools objeví i položka "Accel Pump Configuration" k nastavení akcelerační pumpičky - přístřik při prudkém otevření klapky.


Jinak díky za skvělé přízpěvky a vysvětlení od Marka

1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

25.5.2007 v 10:11 | Nahoru | #19
Zdravím, mám K5 1000 a powercomander, máte někdo zkušenost, jak to maká ve spojení powercomander+Shifter bez Ign.modulu???? K5 má duální vstřikování, máte to někdo bez ign? Díky

(reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

31.5.2007 v 17:19 | Nahoru | #20
Rychlořazení mi nefunguje jezdim bez pořád to vypínalo motor. :puke:

Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

31.5.2007 v 18:10 | Nahoru | #21
A není právě účelem rychlořazení to, že to má vypínat při řazení motor???!!!! :thmubup:

Klid Pitbule, já vím, žes to asi myslel jinak ;)

Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

6.3.2016 v 19:48 | Nahoru | #22
Koupil jsem moto s power commanderem,od stejneho vyrobce se da koupit snimac za 200 euro od ceskeho vyrobce za 1450 kc pc3 se napichne na pocitac zapne se funkce rychlorazeni nastavi 50ms a je to.

1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

6.3.2016 v 19:50 | Nahoru | #23
Jo a mam to na gsxr750 k3 vypina se vstrikovani....

(reakce na) Rychlořazení Ešner a Powercommander má to něk

6.3.2016 v 20:20 | Nahoru | #24
lumir30> hele to je info asi snad z doby ledové
elektronika v tomhle případě je hooodně dál než za doby aktuálnosti příspěvku
ikdyž nepopírám že funguje i teď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist