globalmoto_kveten





Téma: Návrh koncovky
 
20.3.2007 v 01:12
Dneska jsem byl na brzdě kvůli návrhu výfuku (od creptusu) a taky ze zajímavosti jaký vliv má vnitřní průměr a délka koncovky na výkon. Moto Suzuki GSX-R600, 03, svody Yoshimura 4-2-1, mezisvod vnitřní průměr 45-48mm, koncovka Scorpion 50mm, délka 45cm, KN
Nejdříve taková anketa co si kdo myslí?
1. Bude mít vliv na výkonovou křivku, když se dá místo koncovky Scorpion s vnitřkem 50mm obyč trubka pr.50mm?
2.Rozdíl s mezisvodem 45-58mm +trubka 58mm vnitřní pr. a délka 52cm.
3.Následné zkrácení o 20cm?
Ukázka:
Výsledek na str. 3!!
DOPLNĚNY GRAFY NA STR. 4!

2 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky

21.3.2007 v 16:37 | Nahoru | #1
jakub: jj jasny.... ty vis jak se motory chovaj z praxe a ted uz vis jak je svazanej kroutici moment s vykonem teorii..... :)
kazdopadne pro bezne pouziti motorky je nejlepsi serie:) vejfuky ktery prihodej koniky tak uberou spodek apod.... jediny co muze hovorit pro 'ladaky' je zvuk - coz je diskutabilni a uspora hmotnosti (ja mam na BOSech asi o 5kilo dolu proti serii - jo a pokud v nich nejsou ty homologacni vlozky tak to jede odspoda znatelne hur nez s nima a tech apr koni co to ma podle brzdy ve vrsku bez nich nepoznam:)

(reakce na) Návrh koncovky

21.3.2007 v 16:41 | Nahoru | #2
assassin> Já jsem zjistil jinou zajímavou věc: čím míň je ten výfuk slyšet, tím jedu rychleji :cool: prostě všechno je to v hlavě a psychice :marod: :thmubup:
Teď jsem jen zvědav, jak to opravdu vyšlo na tom grafu...

(reakce na) Návrh koncovky

21.3.2007 v 21:29 | Nahoru | #3
assassin>To co píšeš, že možná přidá na vrchu a ubere na spodku rozhodně nemůžeš říct všeobecně. Pozorně si někdy projdi grafy na dk-racing v sekci tuning. Často výfuk vyhladí díru ve středních otáčkách, která je v sérii kvůli hluk. limitům apod. a to je hodně znát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist