ditku jsem koupil nejakou cinskou ctyrkolku (nejak se zacit musi, kdyz se jeste neudrzi rovnovaha ), ma to 350W - 24V motor a 2x 12V baterii
je to zapojene tak, ze to dava 24V a udajne 19Ah, ale tomu moc neverim
jelikoz to pri plnem nabiti moc nevydrzi
nabijecku to ma 24V 1,6A , floating voltage 27,5V a equal 29,5V
dala by se pouzit nejaka 12V motobaterie, zase 2x aby to dalo na vystupu 24V a nabijet to tou cinskou nabijeckou nebo to je nesmysl a mam koupit nejake levne udrzbove a holt nabijet kazdou zvlast
je tam limit i mista, 2 baterie se musi vejit do prostoru (d,š,v) 16x10x10(14)cm
diky moc
1 reakcí na tento příspěvek baterie 12V
2 reakcí na tento příspěvek baterie 12V
1 reakcí na tento příspěvek baterie 12V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
Fidži.FZS píše: 350W??? Nechceš to raději trochu oštavit a přestavět na něco silnějšího a LiPo? Protože takovej výkon mám v cvičnym samokřídle.
ani ne, jelikoz kdyz za to ditko zabere, tak mam co delat, abych ho dobehl spise uvazuji o postelovani, abych to zprevodoval vice do sily nez rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
Fidži.FZS píše: 350W??? Nechceš to raději trochu oštavit a přestavět na něco silnějšího a LiPo? Protože takovej výkon mám v cvičnym samokřídle.
Já mám dvojnásobný výkon na ponorným mixéru a nerejpu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
FishX3 píše: Já mám dvojnásobný výkon na ponorným mixéru a nerejpu
Ono nejde o výkon, ale o krouťák. Mixér má hovno zatížení. Vyzkoušej miférem nahodit motor. On asi bude kurva rozdíl mezi elektromorem starteru (kterej nebude kontrukčně daleko od toho, co je nespíš v tom vozítku) a motorkem v mixéru, kterej sice sice otáčky jak blázen, ale síla nula nula nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
tahle blbost s 350W motorem (a to jeste mozna cinan na tom stitku keca) se s vahou 80kg dokaze rozjet na nejakych 20km/h
to by asi motor mixeru nedal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
aldakaw píše: Hofner> ma pravdu, predsedo
tahle blbost s 350W motorem (a to jeste mozna cinan na tom stitku keca) se s vahou 80kg dokaze rozjet na nejakych 20km/h
to by asi motor mixeru nedal
no to by motor mixeru s dvakrat takovym vykonem dal, proc ne, jen ma uplne odlisnou konstrukci a musel by bejt hodne zprevodovanej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
Hofner píše: assassin> zpřevodama ztratíš v přenosech mrtě energie, nehledě na to, že elektromoty mají největší krouťák při minimálních otáčkách, takže další zbytečný ztárty. Teď plácnu hodně od boku- taky by to jelo, možná stejně rychle, ale vyš´tavilo by to baterku o dost dřív. Stejný jako lze z menšího objemu dostat stejnej výkon jako z většího motoru, ale s nižšíma otáčkama. Akorát že to pak má vyšší spotřebu a nedej bože takovej vehykl naložit a jet s tím do kopce. Prostě plno lidí nechápe, že motory nejsou jen o výkonu, ale to už se to řešilo milionkrát. jen mě to vždycky zvedne ze židle. Asi ybch se měl zase hodit do klidu, jelikož chytrému napověz...A taky se smířit s tím, že plno lidí v dnešní době přijde k mašině, otočí klíčkem a tím veškerý znalosti končej. Hlavně že pak většina "motorkářů" všude byla a měla prdel na kdejakým vehiklu
no prevody jsou ruzny, treba planetovou prevodovkou nebo harmonickym prevodem bys dokazal i potrebnej prevodovej pomer aniz by ztraty v prevodech sezraly pul vykonu... samozrejme ze nejakej "trakcni" ss motor je v tomto pripade rozumnejsi volba, ale je nesmysl tvrdit ze jinej motor s dvojnasobnym vykonem by to neutah, protoze nema kroutak...
ektromotory maj nejvetsi kroutak v minimalnich otackach? mno treba o tom stridavem motoru v mixeru tohle zcela evidentne neplati, u stridavjech asynchronich motoru evidentne taky ne... motat do sebe "vsechny" elektromotory a jeste je srovnavat se spalovacim spis zavani podobnym "nepochopenim" jake kritizujes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V
Hofner píše: assassin> Jasně, máš pravdu. Ale vysvětlovat to tady do mrtě, to by bylo na několik stránek. Každopádně těžko za sebou můžeš táhnout šňůru, aby si mohl provozovat motor z mixeru, takže asi tak ( v jednoduchosti). Pokud se bavíme o elektromorech které se používají v automobilovém průmyslu, platí doufám to, co jsem napsal.
jasny, v automobilovym prumyslu sem nad tim moc nebadal, ale asi jeste stale to budou stejnosmerny motory, ktery ale muzou pri tom rozbehu jmenovitej vykon vyrazne prekrocit, jdou kratkodobe nekolikanasobne pretizit.. tzn tam srovnani s malym spalovakem tahnoucim naklad do kopce je mimo, protoze ten elektromotor v danem pripade muze odebirat ne tech jmenovitych 350W ale 1kW, to se ti u spalovaku nepodari :)