globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: baterie 12V
8.9.2011 v 21:18
netyka se to az tak motorek, je to mala ATV, ale treba nekdo poradi
ditku jsem koupil nejakou cinskou ctyrkolku (nejak se zacit musi, kdyz se jeste neudrzi rovnovaha ), ma to 350W - 24V motor a 2x 12V baterii
je to zapojene tak, ze to dava 24V a udajne 19Ah, ale tomu moc neverim
jelikoz to pri plnem nabiti moc nevydrzi
nabijecku to ma 24V 1,6A , floating voltage 27,5V a equal 29,5V
dala by se pouzit nejaka 12V motobaterie, zase 2x aby to dalo na vystupu 24V a nabijet to tou cinskou nabijeckou nebo to je nesmysl a mam koupit nejake levne udrzbove a holt nabijet kazdou zvlast
je tam limit i mista, 2 baterie se musi vejit do prostoru (d,š,v) 16x10x10(14)cm
diky moc

1 reakcí na tento příspěvek baterie 12V

8.9.2011 v 21:50 | Nahoru | #1
Jak dlouho ti to vydrží? Odhaduju něco málo přes hodinu, pokud jo, tak to odpovídá kapacitě baterií. Teď otázka, jestli by se ti tam vlezly silnější, když se tak dívám na rozměry silnějších akumulátorů tak se ti tam nevlezou ani omylem. Nabíjet bys je tou nabíječkou mohl.

baterie 12V

8.9.2011 v 22:23 | Nahoru | #2
Přidělej tažný a ve vozejčku si za sebou voz baterie z náklaďáku

2 reakcí na tento příspěvek baterie 12V

8.9.2011 v 23:55 | Nahoru | #3
350W??? Nechceš to raději trochu oštavit a přestavět na něco silnějšího a LiPo? Protože takovej výkon mám v cvičnym samokřídle.

1 reakcí na tento příspěvek baterie 12V

9.9.2011 v 07:57 | Nahoru | #4
Motobaterie je zcela nevhodná na pohon, pujde do kytek za pár měsíců, kup do toho normální staniční baterky, 20Ah by měla mít stejnej rozměr a za tu cenu paráda http://www.battery-...ll-pr20-12--20ah-12v

(reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 08:12 | Nahoru | #5
Eddie666> s ditkem 13-14kg a jizde max na 1/2 rychlosti tak 20min

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 08:14 | Nahoru | #6
zipoman> kamos mi nabizi nejake baterky, co se davaji do velkych UPS, to je asi podobne, na co jsi mi daval odkaz nebo ne

(reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 08:19 | Nahoru | #7

Fidži.FZS píše: 350W??? Nechceš to raději trochu oštavit a přestavět na něco silnějšího a LiPo? Protože takovej výkon mám v cvičnym samokřídle.



ani ne, jelikoz kdyz za to ditko zabere, tak mam co delat, abych ho dobehl spise uvazuji o postelovani, abych to zprevodoval vice do sily nez rychlosti

(reakce na) baterie 12V

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2011 v 08:42 | Nahoru | #8
aldakaw> Tak tak, je to to samé, jen nemá cenu dávat nějaké baterky za 1500 kus, nejsou přímo stavěné na pohon, v UPS jednou za čas zálohujou a jinak se o ně stará sama UPS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 12:49 | Nahoru | #9

Fidži.FZS píše: 350W??? Nechceš to raději trochu oštavit a přestavět na něco silnějšího a LiPo? Protože takovej výkon mám v cvičnym samokřídle.


Já mám dvojnásobný výkon na ponorným mixéru a nerejpu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 13:55 | Nahoru | #10

FishX3 píše: Já mám dvojnásobný výkon na ponorným mixéru a nerejpu


Ono nejde o výkon, ale o krouťák. Mixér má hovno zatížení. Vyzkoušej miférem nahodit motor. On asi bude kurva rozdíl mezi elektromorem starteru (kterej nebude kontrukčně daleko od toho, co je nespíš v tom vozítku) a motorkem v mixéru, kterej sice sice otáčky jak blázen, ale síla nula nula nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 14:03 | Nahoru | #11
Hofner> ma pravdu, predsedo
tahle blbost s 350W motorem (a to jeste mozna cinan na tom stitku keca) se s vahou 80kg dokaze rozjet na nejakych 20km/h
to by asi motor mixeru nedal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 14:33 | Nahoru | #12

aldakaw píše: Hofner> ma pravdu, predsedo
tahle blbost s 350W motorem (a to jeste mozna cinan na tom stitku keca) se s vahou 80kg dokaze rozjet na nejakych 20km/h
to by asi motor mixeru nedal



no to by motor mixeru s dvakrat takovym vykonem dal, proc ne, jen ma uplne odlisnou konstrukci a musel by bejt hodne zprevodovanej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 14:52 | Nahoru | #13
assassin> zpřevodama ztratíš v přenosech mrtě energie, nehledě na to, že elektromoty mají největší krouťák při minimálních otáčkách, takže další zbytečný ztárty. Teď plácnu hodně od boku- taky by to jelo, možná stejně rychle, ale vyš´tavilo by to baterku o dost dřív. Stejný jako lze z menšího objemu dostat stejnej výkon jako z většího motoru, ale s nižšíma otáčkama. Akorát že to pak má vyšší spotřebu a nedej bože takovej vehykl naložit a jet s tím do kopce. Prostě plno lidí nechápe, že motory nejsou jen o výkonu, ale to už se to řešilo milionkrát. jen mě to vždycky zvedne ze židle. Asi ybch se měl zase hodit do klidu, jelikož chytrému napověz...A taky se smířit s tím, že plno lidí v dnešní době přijde k mašině, otočí klíčkem a tím veškerý znalosti končej. Hlavně že pak většina "motorkářů" všude byla a měla prdel na kdejakým vehiklu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 15:03 | Nahoru | #14

Hofner píše: assassin> zpřevodama ztratíš v přenosech mrtě energie, nehledě na to, že elektromoty mají největší krouťák při minimálních otáčkách, takže další zbytečný ztárty. Teď plácnu hodně od boku- taky by to jelo, možná stejně rychle, ale vyš´tavilo by to baterku o dost dřív. Stejný jako lze z menšího objemu dostat stejnej výkon jako z většího motoru, ale s nižšíma otáčkama. Akorát že to pak má vyšší spotřebu a nedej bože takovej vehykl naložit a jet s tím do kopce. Prostě plno lidí nechápe, že motory nejsou jen o výkonu, ale to už se to řešilo milionkrát. jen mě to vždycky zvedne ze židle. Asi ybch se měl zase hodit do klidu, jelikož chytrému napověz...A taky se smířit s tím, že plno lidí v dnešní době přijde k mašině, otočí klíčkem a tím veškerý znalosti končej. Hlavně že pak většina "motorkářů" všude byla a měla prdel na kdejakým vehiklu



no prevody jsou ruzny, treba planetovou prevodovkou nebo harmonickym prevodem bys dokazal i potrebnej prevodovej pomer aniz by ztraty v prevodech sezraly pul vykonu... samozrejme ze nejakej "trakcni" ss motor je v tomto pripade rozumnejsi volba, ale je nesmysl tvrdit ze jinej motor s dvojnasobnym vykonem by to neutah, protoze nema kroutak...

ektromotory maj nejvetsi kroutak v minimalnich otackach? mno treba o tom stridavem motoru v mixeru tohle zcela evidentne neplati, u stridavjech asynchronich motoru evidentne taky ne... motat do sebe "vsechny" elektromotory a jeste je srovnavat se spalovacim spis zavani podobnym "nepochopenim" jake kritizujes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 15:09 | Nahoru | #15
assassin> Jasně, máš pravdu. Ale vysvětlovat to tady do mrtě, to by bylo na několik stránek. Každopádně těžko za sebou můžeš táhnout šňůru, aby si mohl provozovat motor z mixeru, takže asi tak ( v jednoduchosti). Pokud se bavíme o elektromorech které se používají v automobilovém průmyslu, platí doufám to, co jsem napsal.

(reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 15:26 | Nahoru | #16

Hofner píše: assassin> Jasně, máš pravdu. Ale vysvětlovat to tady do mrtě, to by bylo na několik stránek. Každopádně těžko za sebou můžeš táhnout šňůru, aby si mohl provozovat motor z mixeru, takže asi tak ( v jednoduchosti). Pokud se bavíme o elektromorech které se používají v automobilovém průmyslu, platí doufám to, co jsem napsal.



jasny, v automobilovym prumyslu sem nad tim moc nebadal, ale asi jeste stale to budou stejnosmerny motory, ktery ale muzou pri tom rozbehu jmenovitej vykon vyrazne prekrocit, jdou kratkodobe nekolikanasobne pretizit.. tzn tam srovnani s malym spalovakem tahnoucim naklad do kopce je mimo, protoze ten elektromotor v danem pripade muze odebirat ne tech jmenovitych 350W ale 1kW, to se ti u spalovaku nepodari :)

baterie 12V

9.9.2011 v 18:57 | Nahoru | #17
Tak jeden jezdí na čtyřkolce a druhej na mixéru, to zas neni takovej rozdíl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist