globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: baterie 12V
8.9.2011 v 21:18
netyka se to az tak motorek, je to mala ATV, ale treba nekdo poradi
ditku jsem koupil nejakou cinskou ctyrkolku (nejak se zacit musi, kdyz se jeste neudrzi rovnovaha ), ma to 350W - 24V motor a 2x 12V baterii
je to zapojene tak, ze to dava 24V a udajne 19Ah, ale tomu moc neverim
jelikoz to pri plnem nabiti moc nevydrzi
nabijecku to ma 24V 1,6A , floating voltage 27,5V a equal 29,5V
dala by se pouzit nejaka 12V motobaterie, zase 2x aby to dalo na vystupu 24V a nabijet to tou cinskou nabijeckou nebo to je nesmysl a mam koupit nejake levne udrzbove a holt nabijet kazdou zvlast
je tam limit i mista, 2 baterie se musi vejit do prostoru (d,š,v) 16x10x10(14)cm
diky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 14:52 | Nahoru | #1
assassin> zpřevodama ztratíš v přenosech mrtě energie, nehledě na to, že elektromoty mají největší krouťák při minimálních otáčkách, takže další zbytečný ztárty. Teď plácnu hodně od boku- taky by to jelo, možná stejně rychle, ale vyš´tavilo by to baterku o dost dřív. Stejný jako lze z menšího objemu dostat stejnej výkon jako z většího motoru, ale s nižšíma otáčkama. Akorát že to pak má vyšší spotřebu a nedej bože takovej vehykl naložit a jet s tím do kopce. Prostě plno lidí nechápe, že motory nejsou jen o výkonu, ale to už se to řešilo milionkrát. jen mě to vždycky zvedne ze židle. Asi ybch se měl zase hodit do klidu, jelikož chytrému napověz...A taky se smířit s tím, že plno lidí v dnešní době přijde k mašině, otočí klíčkem a tím veškerý znalosti končej. Hlavně že pak většina "motorkářů" všude byla a měla prdel na kdejakým vehiklu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie 12V

9.9.2011 v 15:03 | Nahoru | #2

Hofner píše: assassin> zpřevodama ztratíš v přenosech mrtě energie, nehledě na to, že elektromoty mají největší krouťák při minimálních otáčkách, takže další zbytečný ztárty. Teď plácnu hodně od boku- taky by to jelo, možná stejně rychle, ale vyš´tavilo by to baterku o dost dřív. Stejný jako lze z menšího objemu dostat stejnej výkon jako z většího motoru, ale s nižšíma otáčkama. Akorát že to pak má vyšší spotřebu a nedej bože takovej vehykl naložit a jet s tím do kopce. Prostě plno lidí nechápe, že motory nejsou jen o výkonu, ale to už se to řešilo milionkrát. jen mě to vždycky zvedne ze židle. Asi ybch se měl zase hodit do klidu, jelikož chytrému napověz...A taky se smířit s tím, že plno lidí v dnešní době přijde k mašině, otočí klíčkem a tím veškerý znalosti končej. Hlavně že pak většina "motorkářů" všude byla a měla prdel na kdejakým vehiklu



no prevody jsou ruzny, treba planetovou prevodovkou nebo harmonickym prevodem bys dokazal i potrebnej prevodovej pomer aniz by ztraty v prevodech sezraly pul vykonu... samozrejme ze nejakej "trakcni" ss motor je v tomto pripade rozumnejsi volba, ale je nesmysl tvrdit ze jinej motor s dvojnasobnym vykonem by to neutah, protoze nema kroutak...

ektromotory maj nejvetsi kroutak v minimalnich otackach? mno treba o tom stridavem motoru v mixeru tohle zcela evidentne neplati, u stridavjech asynchronich motoru evidentne taky ne... motat do sebe "vsechny" elektromotory a jeste je srovnavat se spalovacim spis zavani podobnym "nepochopenim" jake kritizujes.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist