globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prodej motocyklu - Skrytá vada?
 
3.9.2011 v 10:41
Zdravím,
před necelými 2 měsíci jsem prodal motorku MZ251. Dneska se mi ozval kupující, že mu přestala jet. Prej kvůli ojnici s jeho odhadem ceny na opravu 4 000,=. Večer se má ozvat a máme se případně domluvit na odškodnění. Nevím přesně jak se mám k němu zachovat. Bydlí cca 15 km ode mě, takže je možné se se známým na motorku podívat. S motorkou ujel 400 km. Já měl motorku cca 3 měsíce a ujel na ní cca 700 km. S motorem jsem neměl žádné problémy a ani jsem ji nerozebíral.

Smlouvu jsme měli tuto:
smlouva

díky

Uzavřeno 09.09.2011 v 13:53 uživatelem Aqarel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej motocyklu - Skrytá vada?

5.9.2011 v 14:45 | Nahoru | #1
Hydron> no v první řadě do telefonu tvrdil, že nemazal pomocí M2T, skutečnost byla, jak jsem se včera přesvědčil, jiná. Shodou nahod mi dnes psal nekdo zpravu, ze narazil na zadrenou MZ tez mazanou M2T. Prece jenom MZ je vysokootackovy stroj a mazaci schopnosti M2T nejsou ve vyssich otackach zrovna nejlepsi... Krome toho, tento olej by si asi taky nenalil treba do pili, ikdyz je to 2-T.

Naposledy editováno 05.09.2011 14:50:05

(reakce na) Prodej motocyklu - Skrytá vada?

5.9.2011 v 15:39 | Nahoru | #2

Aqarel píše: Hydron> no v první řadě do telefonu tvrdil, že nemazal pomocí M2T, skutečnost byla, jak jsem se včera přesvědčil, jiná. Shodou nahod mi dnes psal nekdo zpravu, ze narazil na zadrenou MZ tez mazanou M2T. Prece jenom MZ je vysokootackovy stroj a mazaci schopnosti M2T nejsou ve vyssich otackach zrovna nejlepsi... Krome toho, tento olej by si asi taky nenalil treba do pili, ikdyz je to 2-T.



Do MZety jsem vždycky lil M2T ono v té době když jsem jí měl nic jiného nebylo (a nebo nebyly prachy) a teda o zadření nemohla být nikdy řeč. Já pořád nevím proč je tu vždycky hon na M2T když na to ty motorky lítaj už 20 až 30 let

(reakce na) Prodej motocyklu - Skrytá vada?

7.9.2011 v 01:23 | Nahoru | #3

Aqarel píše: Hydron> no v první řadě do telefonu tvrdil, že nemazal pomocí M2T, skutečnost byla, jak jsem se včera přesvědčil, jiná. Shodou nahod mi dnes psal nekdo zpravu, ze narazil na zadrenou MZ tez mazanou M2T. Prece jenom MZ je vysokootackovy stroj a mazaci schopnosti M2T nejsou ve vyssich otackach zrovna nejlepsi... Krome toho, tento olej by si asi taky nenalil treba do pili, ikdyz je to 2-T.



Tak u toho jak vy dva se odhadujete bych docela chtěl bejt, tedy jako divák, samozřejmě.

MZ-tka je naprosto normální naprosto běžnej dvoutakt jako každej jinej, naprosto běžný spotřební zboží. Plus-minus pár stovek totéž točily všechny tyhle mašiny, o nějekým výkyvu ve výkonu ani nemluvě.
Mimochodem, pokud něco ze soc-produkce bylo nad průměrem, tak to byl ten poťapanej, a zatracovanej fichtl. V padesátkách jedině Kreidler dělal produkční motor, kterej měl větší výkon, všichni ostatní byli někde na půlce. Což bylo ale dáno také předpisama o řidičáku.

M2T je naprosto normální olej, dost přesně stavěnej na to, že "proletí komínem". Proč u doutaktů tohoto ražení vymejšlet něco extra? Jako že to tím komínem proletí s růžovým obláčkem?
Téma je zamknuto


TOPlist