před necelými 2 měsíci jsem prodal motorku MZ251. Dneska se mi ozval kupující, že mu přestala jet. Prej kvůli ojnici s jeho odhadem ceny na opravu 4 000,=. Večer se má ozvat a máme se případně domluvit na odškodnění. Nevím přesně jak se mám k němu zachovat. Bydlí cca 15 km ode mě, takže je možné se se známým na motorku podívat. S motorkou ujel 400 km. Já měl motorku cca 3 měsíce a ujel na ní cca 700 km. S motorem jsem neměl žádné problémy a ani jsem ji nerozebíral.
Smlouvu jsme měli tuto:
smlouva
díky
Uzavřeno 09.09.2011 v 13:53 uživatelem Aqarel
Pošli ho do autorizovaného srvisu - jako že u nás snad ani není, a pak at ti dá stanovisko toho servisu :) ,ale na 90 % je to , že málo oleje do benzínu. - kdo namaže nejede .
1 reakcí na tento příspěvek Prodej motocyklu - Skrytá vada?
Naposledy editováno 05.09.2011 10:33:49
Měl shodit hlavy a válce - bylo by jasno.
Jinak když neumí zkontrolovat ani jestli to hází jiskru, tak to je potom těžký..
Já sem taky neuměl, ale každej kdo chce tyto motorky tak by to měl umět a nebo to chtít umět..
A to že tam lil M2T, nemusí být nutně smrt.. Pokud ho tam měl dost... Ale jestli Ti kecal, tak budiž..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej motocyklu - Skrytá vada?
Naposledy editováno 05.09.2011 14:19:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej motocyklu - Skrytá vada?
Naposledy editováno 05.09.2011 14:50:05
No počkej, zrovna vysokootáčkovým strojem bych to nenazýval
Jako jestli Ti kecal, tak budiž.
Já si myslím, že spíš záleží kolik tam toho oleje měl..
A třeba to vůbec není zadřený.. Hlava a válec dole nebyl, tak ať ho sundá, protože tvrdit něco a nemít o tom důkaz... Seklo se mu zadní kolo?
Ale každopádně 2 měsíce už je docela dost dlouhá doba..
A taky na tom může být špatně elektrika, že..
Aqarel píše: Hydron> no v první řadě do telefonu tvrdil, že nemazal pomocí M2T, skutečnost byla, jak jsem se včera přesvědčil, jiná. Shodou nahod mi dnes psal nekdo zpravu, ze narazil na zadrenou MZ tez mazanou M2T. Prece jenom MZ je vysokootackovy stroj a mazaci schopnosti M2T nejsou ve vyssich otackach zrovna nejlepsi... Krome toho, tento olej by si asi taky nenalil treba do pili, ikdyz je to 2-T.
Do MZety jsem vždycky lil M2T ono v té době když jsem jí měl nic jiného nebylo (a nebo nebyly prachy) a teda o zadření nemohla být nikdy řeč. Já pořád nevím proč je tu vždycky hon na M2T když na to ty motorky lítaj už 20 až 30 let
1 reakcí na tento příspěvek Prodej motocyklu - Skrytá vada?
1 reakcí na tento příspěvek Prodej motocyklu - Skrytá vada?
Naposledy editováno 05.09.2011 21:57:54
je to kus neceho, co jsi tam strcil, nez jsi to zacal rozdelavat a ted delas machra
Ne, vážně
xBaryk> to sem si původně myslel taky , ale je to vymezovací kroužek mezi setrvák a ojnici . naštěstí velice nic nedojebal , zitra brnknu do servisu , kolik vyjde přelisování
Jako mezi setrvák a čelo? Nebo mezi setrvák a ojnici?, Fíha, tak to je zajímavý, potom dej vědět co a jak kolik to bude stát. Jinak k čemu je to uchycený, k setrváku? Asi jen volně to tam tak nebude, ne?
Naposledy editováno 05.09.2011 23:09:33
2 reakcí na tento příspěvek Prodej motocyklu - Skrytá vada?
Aqarel píše: Hydron> no v první řadě do telefonu tvrdil, že nemazal pomocí M2T, skutečnost byla, jak jsem se včera přesvědčil, jiná. Shodou nahod mi dnes psal nekdo zpravu, ze narazil na zadrenou MZ tez mazanou M2T. Prece jenom MZ je vysokootackovy stroj a mazaci schopnosti M2T nejsou ve vyssich otackach zrovna nejlepsi... Krome toho, tento olej by si asi taky nenalil treba do pili, ikdyz je to 2-T.
Tak u toho jak vy dva se odhadujete bych docela chtěl bejt, tedy jako divák, samozřejmě.
MZ-tka je naprosto normální naprosto běžnej dvoutakt jako každej jinej, naprosto běžný spotřební zboží. Plus-minus pár stovek totéž točily všechny tyhle mašiny, o nějekým výkyvu ve výkonu ani nemluvě.
Mimochodem, pokud něco ze soc-produkce bylo nad průměrem, tak to byl ten poťapanej, a zatracovanej fichtl. V padesátkách jedině Kreidler dělal produkční motor, kterej měl větší výkon, všichni ostatní byli někde na půlce. Což bylo ale dáno také předpisama o řidičáku.
M2T je naprosto normální olej, dost přesně stavěnej na to, že "proletí komínem". Proč u doutaktů tohoto ražení vymejšlet něco extra? Jako že to tím komínem proletí s růžovým obláčkem?