V jednom clanku tady na motorkarich jsem ale cetl, ze od roku 2013 pujde seskrtit na 35 kW pouze masina, jejiz realny vykon neni vyssi, nez 70 kW (tzn., ze se budou moci na tento vykon skrtit pouze masiny, ktere nebudou mit vice, jak 70 kW v TP).
Ministerstvo dopravy tim pry chce zamezit, aby na nabrousenych supersportech jezdili 18-ti leti.
(...) (...) (...)(...) (...) (...)(...) (...) (...)(...) (...) (...)(...) (...) (...)
Vlastnim GSXR 600 K6 s 25 kW v TP i na ramu. Je mi 20 let a motorku planuji pristi rok prodat.
Moje otazka tedy zni:
Budou na ni moci jezdit 18-ti leti, kdyz vykon neskrcene verze je 92 kw?
Postihne zakon i tyto, jiz z vyroby skrcene verze, nebo bude platit pouze na motorky skrcene od ledna 2013?
Doufam, ze jste me pochopili. Lepe to vysvetlit asi nedokazu.
2 reakcí na tento příspěvek Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
Bart.B24 píše: Woko_O> Přesně tak. Nikdo ti nemůže upravoval legislativu zpětně. Je blbost, aby ti zakázali provoz už legálně seškrcené motorky. Jediná podpásovka by byla, kdyby prosadily myšlenku průběžného prokazování reálného výkonu například při každé STK.
Já se klidně podrobim, u mě je jenom doraz na plynu kterým to během 30 vteřin zaškrtim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
RP A0: Motocykly s postranním vozíkem i bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Řidičské oprávnění pro skupinu A2 platí i pro vozidla skupiny A1.
Tedy ani zmínka o seškrcení maximálně o polovinu. To bude jako samostatný omezení úprav motorky a nebude se vztahovat k řidičákům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
Bart.B24 píše: chAZz^> To se bude vstahovat jen na nově škrcené motorky
Tak tím pádem už je pozdě, v 18 má hrstka lidí na novou motorku ještě s 25 kw. Tak myslím, že tomu chtějí zabránit i u starých, tak vymyslí nějakou blbost aby na STK, nebo při kontrole policie, zda neni seškrcená z "x" KW ( např. by brali info z nějaké databáze)
Naposledy editováno 02.09.2011 15:55:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
Bart.B24 píše: chAZz^> Viděl bych to tak, že nejpozději do 3 let pak zavedou u seškrcenejch motorek při STK měření nebo alespoň protokol o měření staréj max ... dní
Takže se nemusím bát o prodejnosti mojí R6 s 25 kw ani v budoucnu jo ? (jako já už se jí chystám prodat asi letos, ale ještě uvidím jak to bude, nechce se mi dávat pryč )
Naposledy editováno 02.09.2011 16:59:41
2 reakcí na tento příspěvek Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
Motorky nejsou nebezpečný, ale jezdci to že máš šestku neznamená že hned musíš lítat 250 po okresce. Letět nesmysl můžeš i na cbrku 125. Nemělo by to bejt omezený výkonem ale zkušenostma.
1 reakcí na tento příspěvek Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
E.D.IM.SHUFFLIN píše: Fujitsu> Ale tu omezenou motorku s 25Kw Ti dealer neprodá když bude mít přes 70kw. Prostě Ti to vystaví jenom u motorek z kterejch víc než 70kw nedostaneš. Ale pokud tu motorku teď máš a máš tam napsáno 25kw tak s ní budeš moct jezdit dál, to Ti nemůžou zakázat protože by to bylo protiprávní. Ale když si koupíš jetou s 25kw v papírech tak už jí na Tebe nikdo nepříhlásí.
Nesouhlasim, prihlaseni s tim nesouvisi, napsano na sebe muzes mit i neco na co nemas opravneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
E.D.IM.SHUFFLIN píše: SirIndy> Nemáš pravdu já měl 1100 Ducati když jsem neměl 21 a nepřihlásili mi jí ( nakonec jo, ale byl přes známýho úplateček ), ale ofiko to nejde =)
Mam pravdu, mnoho uredniku samotnych se v tom nevyzna, uz se to tu resilo v jinem vlakne, misto uplatku sis mel nechat zavolat vedouciho a trvat na prihlaseni, motorku muzes prihlasit i na rocni dite!
1 reakcí na tento příspěvek Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
Kdyby převedli staré Ao na nové A2(35kw), tak by tím původním držitelům Ao uškodili (kvůli max.dvojnásobnému škrcení) a to je nepřípustné. Buď je převedou, ale umožní jim i naddvojnásobné škrcení, nebo zachovají Ao(25kw) ve formě nějakého harmonizačního kodu (pravděpodobnější)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmeny - 25 (35 kW) od 18-ti let - 2013
E.D.IM.SHUFFLIN píše: Sukin> Pro koho je to krok správnym směrem? Já jezdim motocross od 6let, v 16ti jsem měl první 125, v 18ti jsem měl gsxr K6 taky s papírama s 25kw. Pak jsem přesedlal na 1100 ducati na který jsem se vysekal protože mrzo a podjelo mi přední kolo, teď jezdim na 1000 K9, jinak jsem žádnou krizovku neměl. Tak proč bych měl bejt omezenej když můžu mít desetkrát víc zkušeností než 40letej páprda na chopperu, kterej na tom sedí prvně?
Motorky nejsou nebezpečný, ale jezdci to že máš šestku neznamená že hned musíš lítat 250 po okresce. Letět nesmysl můžeš i na cbrku 125. Nemělo by to bejt omezený výkonem ale zkušenostma.
Jenže zkušenosti nejdou ověřit!!A ty jsi jeden z mála,který ty zkušenosti má!!V realu jezdí syneček z rozmaru bohatých na první motce v 18ti na litrovém sportu..
Ja bych to škrcení zrušila uplně!!CHce slabou na naučení..ma slabou...má zkušenosti,cítí se na silnou..koupí si silnou!!NECHÁPU litra škrceného na 25KW..
Naposledy editováno 05.09.2011 14:20:39