globalmoto_kveten





Téma: první moto
1.9.2011 v 12:14
Ahoj.Z jara si budu dělat řidičák na A.Tak už teď pokukuju na jakou moto jít..Jestli raději začít na 125 nebo jít na 250...chtěla bych nějakou silniční..Budu ráda za každý typ.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první moto

2.9.2011 v 06:59 | Nahoru | #1
Hofner> byla doba, kdy kecy typu musíš začít na 50,pak 125-250-350-500-600-750-1000-.... byly na denním pořádku. podle mĚ je to holý nesmysl. každý má dáno do vínku něco jiného,je přece spousta lidí, kteří začnou na M600 a jezdí 15 let bez pádu. je to o šikovnosti, talentu, inteligenci, pudu sebezáchovy,trochu předvídání,a troše štěstí. kromě toho štěstgí muže člověk sám ovlivnit téměř vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) první moto

2.9.2011 v 09:27 | Nahoru | #2

Malus-Animus píše: Hofner> byla doba, kdy kecy typu musíš začít na 50,pak 125-250-350-500-600-750-1000-.... byly na denním pořádku. podle mĚ je to holý nesmysl. každý má dáno do vínku něco jiného,je přece spousta lidí, kteří začnou na M600 a jezdí 15 let bez pádu. je to o šikovnosti, talentu, inteligenci, pudu sebezáchovy,trochu předvídání,a troše štěstí. kromě toho štěstgí muže člověk sám ovlivnit téměř vše.



Ono se to dá brát i tak, že ani Rossi nezačínal hned v královský kubatuře, ale bral to pěkně od 125tek. Kdo má motorkaření fakt v krvi a bere ho to od mala, stejně nezačne hned na šestikilu, ale pěkně od nějaký padesátky a postupně se sápe nahoru. Beru to jako přirozenej vývoj. To, že dneska kde komu rupne po dvacítce v palici a vzpomene si, že chce motorku, protože to maj kamarádi mi nepřijde úplně normální. Určitě pak není úplně košér jim doporučovat malorážky, jelikož by na tom vypadali jak vosa na bonbonu a maj něco naježděno v autě, takže trochu zkušenosti z provozu jsou. Na druhou stranu těžko si ymslet, že si člověk nechá první motorku až do smrti. A to, že ještě někdo nespadne několik sezon z šestky, nebo něčeho silnějšího nemusí znamenat, že na tom umí jezdit. JAk říkal jeden kamarád- o silnější motorce uvažuj až teprve když to budeš mít pořád v červeným, motorka už nebude s tíhat, ale ty bys jel klidně rychlejc (v zatáčkách, na rovince za to umí tahat kdejakej blb, pozn. autora). A to si troufnu tvrdit, že takhle nedokáže většina lidí využít ani potenciál pětikila, natož něčeho silnějšího. Jak postup přews milion kubatur, tak i nějaká silná motorka hned od začátku mi přijodu jako dva extrémy. Takže pravda bude, asi jako většinou, někde uprostřed.

(reakce na) první moto

29.9.2011 v 07:52 | Nahoru | #3

Malus-Animus píše: Hofner> byla doba, kdy kecy typu musíš začít na 50,pak 125-250-350-500-600-750-1000-.... byly na denním pořádku. podle mĚ je to holý nesmysl. každý má dáno do vínku něco jiného,je přece spousta lidí, kteří začnou na M600 a jezdí 15 let bez pádu. je to o šikovnosti, talentu, inteligenci, pudu sebezáchovy,trochu předvídání,a troše štěstí. kromě toho štěstgí muže člověk sám ovlivnit téměř vše.



Byla doba, kdy kluci po vsi proháněli rozrachtaný fichtly, pak sedli na ČZ, Jawu a tak dál. Začínali jezdit dřív. Těžko teď můžeš třicetiletýmu chlapovi radit, aby začal na 50, když se neposkládá na 250. Rady na takovýhle postup už se tu moc často neobjevujou... Nicméně můžu říct, že začátky na vsi na fichtlu a pak simsonu byla asi ta nejlepší moto škola a z tohohle pohledu ty rady chápu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist