globalmoto_kveten





Téma: Výběr vozu?
 
1.9.2011 v 11:18
Zdravim, zvažuju jaký auto pořídit, adepti jsou 3, Seat Leon TOP SPORT, Golf GTI, Fabia RS?Všechny v naftě.Poradte který vybrat a proč? Moc dík.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:19 | Nahoru | #1
Ani jeden, protože jsou to koncernový ludry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:22 | Nahoru | #2
BagoBorec> A to vadí?

Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:24 | Nahoru | #3
Když Seata,tak ve verzi 4x4,ale počítej s většími náklady na údržbu a pneu.Fabie RS není špatná,ale když bys sehnal Golfa,tak ten už je na tom podvozkově o dost líp a z těhle asi můj kandidát

Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:24 | Nahoru | #4
prijde mi to prast jako uhod, fabka je na mensi platforme nez zbyvajici dva, takze leon vs golf podle toho co se ti vic libi... ja osobne bych do auta se sportovnim nadechem diesel nechtel... kdyby to muselo bejt teda z koncernu tak bych to bral s 1,8t motorem...

Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:28 | Nahoru | #5
Neposlouchej ho(Baga)... Osobně bych vybral Fabku (a ted do mě), ale je tu 3 ritě dílů a není problém téměř vše sehnat do hodiny. A líbí se mi nejvíc i designově z táhle trojice.

Naposledy editováno 01.09.2011 11:28:38

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:31 | Nahoru | #6
Tak díly jsou +/- stejný, jde mi hlavně o zpracování u Seatu pač to je zatim favorit :)

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:31 | Nahoru | #7

.:MireCzech:. píše: BagoBorec> A to vadí?


Někomu ne, ale já bych si předražený konstrukčně přestárlý auto asi nekoupil, když už bych ty prachy měl...

Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:32 | Nahoru | #8
Dyť to je všecko to samé. Ale nepochopim proč do auta typu RS/GTI cpát naftu. Jako že na náměstí s tím zapískat a pak "pek pek" vosumdesát na spotřebu 4,5 na sto ?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:34 | Nahoru | #9
Jinak neřekl si rok a kolik do do toho chceš dát.

Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:51 | Nahoru | #10
Tak chce sportovní auto a naftu no, mně tam sice taky sedí benzín, ale proti gustu Za mě seat, a tdi má taky svý kouzlo

Naposledy editováno 01.09.2011 11:51:42

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 11:56 | Nahoru | #11
No06> Kolem 150 tis Kč, rok 02 - 05.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:00 | Nahoru | #12

HansB píše: Tak díly jsou +/- stejný, jde mi hlavně o zpracování u Seatu pač to je zatim favorit :)



tak zaklad je stejnej jako golf, tzn VW standard, ty dily ve kterejch se lisi jsou podle me ve stejne kvalite jako u VW nebo skodovky... v seatu jsem teda jezdil je v cupraR takze otazka jestli ten nebyl nad pomery kvalitni diky tomu ze to byl top model, ale jelo to celkem dost(220ps v serii), sedelo to vic nez bych si dovolil jet a na koncern to necekane brzdilo (velky bremba v serii)

jo ale uz je taky x generaci od tech zminovanych modelu, vzhledem ze pujde nejspis o stejnou cenovou hladinu tak dieselova RS fabie je prvni generace, tak golf/seat budou taky leon prvni generace a golf 4 ...

BTW ty diesely ve vsech zminenych autech jsou PD.. takze se to muze na vstrikach dost prodrazit, mam dva kamarady co jezdi s G4 s tim GTI TDI motorem tzn 110kW v serii a oba maji druhe turbo a par dalsich blbosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:05 | Nahoru | #13
assassin> Si člověk nevybere, vstřiky na common raila taky nejsou nic levnýho, turbo se může vysipat taky u každýho jinýho auta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:07 | Nahoru | #14
assassin> druhé turbo? jako biturbo? nebo asi myslíš repas, co? já mam ve služební oktávce 1.9 tdi pd 77kW asi měsíc s čipem na cca 100kW (nevím přesně) a celkem je tam najeto něco přes 120 tisíc tak jsem zvědav, kdy to zakuká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:09 | Nahoru | #15

HansB píše: assassin> Si člověk nevybere, vstřiky na common raila taky nejsou nic levnýho, turbo se může vysipat taky u každýho jinýho auta.



jj ale zase pak nevidim moc duvod proc jit za kazdou cenu do ropaka.. ono to auto ma diky tezkymu motoru vpredu horsi jizdni vlastnosti nez benzinova alternativa a ta spotreba uz u tehle nadopovanejch dieselu taky nic moc, ten kamarad s tim G4 150PS jezdi momentalne na nakejch 200PS (chip od mvoleska) a kdyz jedem podobnym stylem tak ja jedu s NA benzinakem (190PS) za 11 a on za 9 ... coz uz mi neprijde zas az tak super abych kvuli te spotrebe sel do dieselu....

Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:10 | Nahoru | #16
Popravdě já bych ty peníze do toho nedal, protože komfort bude dost bídný(tvrdý koncern bude ještě přitvrzený) a žádná raketa to taky není. Ta fabka ma tuším 96 kw, Leon má víc, ale nic extra to taky nebude. Asi jediný důvod mě napadá to mít na protáhnutí okresek, ale to mi tam zas nepasuje ta nafta. Zkus napsat na co to chceš. Třeba mi to bude jasnější.

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:12 | Nahoru | #17

karf píše: assassin> druhé turbo? jako biturbo? nebo asi myslíš repas, co? já mam ve služební oktávce 1.9 tdi pd 77kW asi měsíc s čipem na cca 100kW (nevím přesně) a celkem je tam najeto něco přes 120 tisíc tak jsem zvědav, kdy to zakuká



no ve skutecnosti treti, jedno odeslo, tak dal repasle a to ted prodal a koupil hybridni... asi honi naky dalsi koniky... ja s tim ted nejel, ale naposled kdyz sem s tim jel uz tam mel mit cca 440Nm a 195PS (mereno na brzde) ale 20ti palcovy repliky kol audi A8 ktery to teda total zabily, to nejelo mozna ani jako s tema seriovejma 150ps na origo kolech :) ale to pak pochopil i on a uz jsou tam naky normalnejsi 18ti palcovy repliky BBS:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:13 | Nahoru | #18
assassin> Na každodení ježdění do práce a při nájezdu cca 25tis km, mi to přijde docela rozumný.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:20 | Nahoru | #19
že máte ještě vůbec sílu vést tyhle nekonečný ropný debaty...

Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:27 | Nahoru | #20
Hm tak mi to není jasnější Pokud si přesvěčený koupit "zavodniho" ropáka na dojíždění do práce, tak z těhle třech kup ten kus, který bude v nejlepší stavu.

2 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:30 | Nahoru | #21
Kdo tu hani sport a tdi,tak se v ty rs svezte tahne to mrte a jezdi do 6 max.. Ale je to maly vzadu, auto pro 2

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:32 | Nahoru | #22

rydlas píše: že máte ještě vůbec sílu vést tyhle nekonečný ropný debaty...



cece az se divim.. ale tak ono si muzes s tech nekolika nekonecnejch temat jedno vybrat, nebo tu nediskutovat, ono uz tu skoro vsechno jednou bylo:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:34 | Nahoru | #23

HansB píše: assassin> Na každodení ježdění do práce a při nájezdu cca 25tis km, mi to přijde docela rozumný.



to jezdis nejak par km ne? 25tis za rok neni nakej extrem, ale me proste nesedi smichat auto na dojizdeni do prace a auto na zablbnuti na okreskach.. vyjde z toho paskvil na oboje.. ale jo chapu je to tezkej boj...

taky jeste muzes poridit benzin + lpg :)

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 12:38 | Nahoru | #24

fallen píše: Kdo tu hani sport a tdi,tak se v ty rs svezte tahne to mrte a jezdi do 6 max.. Ale je to maly vzadu, auto pro 2



kdyz se jede sportovne jezdi s tim kamosi kolem 10ti... (btw po okreskach jedu kolem 8mi s jednickovou oktavkou 81kW tdi)
a ten extra tah sem tam taky zas az tak nevidel.. jinak samo ze se da ten motor poslat do nesmyslnejch koni a kroutaku, ale porad ta koncepce moc sportovni jizdu neumoznuje.. tezkej motor na predku.. nezataci to, celou zatacku to tlaci cumak tupe smykem nebo hrabe... no nevim, me to moc nebavilo...

staci se svezt pro srovnani v RS oktavce 1,8t abysme do toho natahali naky uz moc jiny auta

Naposledy editováno 01.09.2011 12:39:09

Výběr vozu?

1.9.2011 v 15:21 | Nahoru | #25
25000km za rok neni najezd na ropaka, ropak se vyplati, myslim opravdu vyplati od nejakych 45 - 50000km za rok. spocitej si to sam, usetris tak 1kc na KM na PHM kdyz budes rad, kdyz potom prijde nejaka oprava - vstriky, cerpadlo, turbo, spojka, dvouhmotak, predni tlumice a loziska tak se ta usetrena castka velice rychle ztraci. Nehlede na to ze koupe ojeteho naftaku je daleko vetsi riziko nez koupe benzinaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 15:29 | Nahoru | #26

fallen píše: Kdo tu hani sport a tdi,tak se v ty rs svezte tahne to mrte a jezdi do 6 max.. Ale je to maly vzadu, auto pro 2



netahne to vubec, do sesti to jezdi jen kdyz jedes klobouka, jinak kolem 7
motor duni, kouri, ma turbodiru jako prase, rozsah pouzitelnych otacek mizerny, zprevodovani zbytecne dlouhe na tak slaby motor
auto ma aerodynamiku skrine a je zbytecne oplastovane, slabe brzdy, tvrdy podvozek a predni xenony vubec nesviti (jestli se tomu tak da vubec rikat)
je to lestenej prd.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 15:38 | Nahoru | #27
jak vidím assasina . tak je hotovéé.. stč si ty benzináky už jednou dopedele!! sry

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 15:40 | Nahoru | #28
KubaLC8> Jj, Škoda Fabia RS - relativně svižná

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 15:44 | Nahoru | #29

Mirek12 píše: jak vidím assasina . tak je hotovéé.. stč si ty benzináky už jednou dopedele!! sry



jasny jasny, no smoke, no fun


Naposledy editováno 01.09.2011 16:00:09

Výběr vozu?

1.9.2011 v 15:54 | Nahoru | #30
-

Naposledy editováno 01.09.2011 15:59:21
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist