myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce
Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29
2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
2) běžte do prdele s nějakým pseudohistorikem
zavřít by to uměl každé debil.
a retro se líbí každýmu ale nikdo to nekupuje takže vy tady budete posílat " " ale tim jawa účty nezaplatí.
na druhou stranu vyloženě "luxusní" motorka je taky blbost. měla by byt v první řadě kvalitní ale ten luxus nepřehánět.
podle mě by ten litr měl byt něco jako xr1200, prostě naprosto klasická velká motorka která jako moderní stroj vychází z toho co tady vždycky bylo. nahatej dvouválcovej vzducháč v ocelové kolíbce klasické geometrie.
co se týká sportardu, jel jsem na něm na jawadnu a působí dost dobře, je mnohem krásnější než na obrázcích a myslim že stojí za to
hlavně je to kus pořádné velké mašiny mezi těma dnešníma žebrákama a motor taky vypadá celkem energicky
myslim že tohle je "produkt" co by si mohl tu reklamu sám na sebe udělat
a já s nim souhlasím, tohle je něco co má ty správný předpoklady na to aby se to stalo bránou do lepších časů, od předchozí 650 to vypadá že se poučili a sportard je zas o generaci nebo dvě dál.
co se týká litru, jsou na něm takový věci jako obrácený šavle atd, takže nic podřadnýho, co se týká kaliforniana, mně se líbil jeden z těch návrhů z týnca co zveřejnili, bohužel z toho nic nebude a bylo rozhodnutý že kalif bude mít maximum původních dílů, takže můžete byt spokojení
z tohohle bohužel nic nebude:
Jawa 1000:
Naposledy editováno 01.09.2011 21:03:55
memphis.unv píše: 1) běžte do prdele se zavíráním jawy
2) běžte do prdele s nějakým pseudohistorikem
zavřít by to uměl každé debil.
a retro se líbí každýmu ale nikdo to nekupuje takže vy tady budete posílat " " ale tim jawa účty nezaplatí.
na druhou stranu vyloženě "luxusní" motorka je taky blbost. měla by byt v první řadě kvalitní ale ten luxus nepřehánět.
podle mě by ten litr měl byt něco jako xr1200, prostě naprosto klasická velká motorka která jako moderní stroj vychází z toho co tady vždycky bylo. nahatej dvouválcovej vzducháč v ocelové kolíbce klasické geometrie.
co se týká sportardu, jel jsem na něm na jawadnu a působí dost dobře, je mnohem krásnější než na obrázcích a myslim že stojí za to
hlavně je to kus pořádné velké mašiny mezi těma dnešníma žebrákama a motor taky vypadá celkem energicky
myslim že tohle je "produkt" co by si mohl tu reklamu sám na sebe udělat
a já s nim souhlasím, tohle je něco co má ty správný předpoklady na to aby se to stalo bránou do lepších časů, od předchozí 650 to vypadá že se poučili a sportard je zas o generaci nebo dvě dál.
co se týká litru, jsou na něm takový věci jako obrácený šavle atd, takže nic podřadnýho, co se týká kaliforniana, mně se líbil jeden z těch návrhů z týnca co zveřejnili, bohužel z toho nic nebude a bylo rozhodnutý že kalif bude mít maximum původních dílů, takže můžete byt spokojení
z tohohle bohužel nic nebude:
Jawa 1000:
Ta kresba Kalifa je úžasná. Ty dráty sice nemusím,ale je to nádhera!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |