bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak se nemůžu rozhodnout
30.8.2011 v 22:06
Zdravím, tak jsem si myslel že jsem rozhodnut pro Suzuki GS 500 ale když čtu na foru diskuze mám obavu aby to nebylo moc slabý, potřebuju univerzální motorku na každodenní pohodový ježdení cenově kolem 30 000kč a do 25kw obsah spíš 500ccm děkuji za vaše názory co byste mi poradili

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 22:14 | Nahoru | #1
Ja mam obavu ze jestli mas 30 000 tak si nemuzes moc vymeslet. Ale jestli je ti 22 tak se ti vyplati ridicak na neomezenou udelat. Je to jen jizda a stoji to 1500kc. Je to slaby. Ale tak naucis se na tom a pak prodas. Neni kam spechat. Ono to je risk koupit hned nejakou raketu. A muzu ti rict ze to boli fest kdyz to nevyjde

Naposledy editováno 30.08.2011 22:14:52

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 22:18 | Nahoru | #2
Tak mám dojem že proti ČZ 180 bude 500GS raketa aspoň mě teda po MZ150 (otevřená) KAWA ER5 tak připadala a na pohodový ježdění to je naprosto ideální volba a nebo ta ER5

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 22:32 | Nahoru | #3
Raději bych ER-5,...jak tady radí Istonbike.

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 22:34 | Nahoru | #4
GS je dobrá a levná volba. Je tady o ní tak minimálně milion témat. Všechno tě naučí, hodně odpustí a po ČZ ti bude připadat hodně svižná. Pak jí zase prodáš.

1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 22:43 | Nahoru | #5
Na to, aby sis na tom rozbil solidně tlamu je to silný až až. Na to, aby si s tím jezdil 200 v městě a třista z místa to má málo koní, ale o to míň ječmene ty koně žerou...Výhoda těhle mašin je, že jsou blbovzdorný a motory jsou docela držáky, pokud tomu věnuješ základní údržbu, má to malý provozní náklady...Ale jak tu lidi píšou, levnější je rozšířit řidičák a pořídit neškrcenou. Jelikož cena škrcenejch je řádově o něco vyšší, než na kolik tě přijde neomezenej řidičák. přitom uděláš jen dvě jízdy v autoškole, jednu s komisařem a tím to hasne. Ještě teda budeš muset vypláznout u doktorky 500 Kč za potvrzení, že jseš zdravotně v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 22:43 | Nahoru | #6
Mě přijde hrozně neohrabaná. Taková motorka všude i do pole. Hrozně vysoko postavená, divně se klopí do zatáček, ale na cestování je super. No jinak za mě.... s 30 tisíci jsem taky vyšel, mám čtyřvál co jede a stále mě učí a pořád mi stačí Ale počítej stím, že příjde jednou zlom, kdy budeš muset koupit gumy, olej, řetězovku... nepočítám hadry a vybavení Hodně štěstí, já to tak tak prošel ps: a to jen liju benzín

Naposledy editováno 30.08.2011 22:44:14

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 22:53 | Nahoru | #7
Jestli bude motorka uskrcena na 25kw tak bude gs stejne slaba jak uskrcena hayabusa(teda pokud nebudou uskrcene jen v papirech )

(reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:00 | Nahoru | #8

dareckov píše: Mě přijde hrozně neohrabaná. Taková motorka všude i do pole. Hrozně vysoko postavená, divně se klopí do zatáček, ale na cestování je super. No jinak za mě.... s 30 tisíci jsem taky vyšel, mám čtyřvál co jede a stále mě učí a pořád mi stačí Ale počítej stím, že příjde jednou zlom, kdy budeš muset koupit gumy, olej, řetězovku... nepočítám hadry a vybavení Hodně štěstí, já to tak tak prošel ps: a to jen liju benzín



há há há, máš o 12kw víc a nejsi kdovíjaky machr, dyť si na mým gésu jel jen jednou 500m, do pole se sní fakt nedá, a fíčí dobře, prvních pár měsícu jsem se bál do půl plynu, teď mi příjde slabá, ale nestěžuju si, a dareckovi dam poprdeli!

já na gésku dřu boty stupačky skoro furt, předjet auto není nikdy problém (pokud nejede víc jak 170), jo a mám ji otevřenou .... jo a pokud máš 30tis tak počítej s tím že dalších 13dáš do výbavy .. a to minimálně.

1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:06 | Nahoru | #9
díky za rady, já jsem jen chtěl vědět jak to s ní je, a nějak se mi ani nechce dělat řidičák stejně jich je s 25kw jak máku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:09 | Nahoru | #10

Hofner píše: Na to, aby sis na tom rozbil solidně tlamu je to silný až až. Na to, aby si s tím jezdil 200 v městě a třista z místa to má málo koní, ale o to míň ječmene ty koně žerou...Výhoda těhle mašin je, že jsou blbovzdorný a motory jsou docela držáky, pokud tomu věnuješ základní údržbu, má to malý provozní náklady...Ale jak tu lidi píšou, levnější je rozšířit řidičák a pořídit neškrcenou. Jelikož cena škrcenejch je řádově o něco vyšší, než na kolik tě přijde neomezenej řidičák. přitom uděláš jen dvě jízdy v autoškole, jednu s komisařem a tím to hasne. Ještě teda budeš muset vypláznout u doktorky 500 Kč za potvrzení, že jseš zdravotně v pořádku.

Jo, tohle zní logicky a doporučím Kawasaki (ER-5 nebo GPZ500) Ta suzuki mi taky přišla nějaká divná, když jsem si ji kdysi chtěl pořídit(nakonec z toho bylo GPZ).

(reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:10 | Nahoru | #11

Milekk píše: díky za rady, já jsem jen chtěl vědět jak to s ní je, a nějak se mi ani nechce dělat řidičák stejně jich je s 25kw jak máku

Stejně si ho jednou budeš dělat, ne?

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:15 | Nahoru | #12
ja bych uz do gesa nesel,vzal bych hondu cb 500 ta ma o neco vice kw nez gs

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:17 | Nahoru | #13
uskrt ji jenom tak aby se nereklo 25 kw nic neni a 35 uz taky,kdyz jsme u toho nechcete mi nekdo pujcit sportovni masinu treba r6 nebo gsxr 750 ?

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:27 | Nahoru | #14
Sema: budu dělat ale teď nechci vystačím si s těma 25kw

(reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:32 | Nahoru | #15

Sema píše: Jo, tohle zní logicky a doporučím Kawasaki (ER-5 nebo GPZ500) Ta suzuki mi taky přišla nějaká divná, když jsem si ji kdysi chtěl pořídit(nakonec z toho bylo GPZ).



Kawu mám taky a klidně bych jí doporučil. ER-5tka mi opřijde o něco větší a vzhledově povedenější než 500 GS. Nejvíc se mi z trojlístku půllitrů líbilo CBčko. Jenže já měl onehdá na motorku 40 000 Kč. Pořídil jsem za 35 000 na francouzskejch papírech, s přepisem a povinným ručením to vyšlo na víc jak 40 000, jenže CBčklo stejného stáří (a stavu) stálo minimálně o 5000 kč víc, GSka se zase pohybovaly o 5000 Kč (+/- autobus) níž. Nevím, jeslti v dnešní době nebude pořád ER-5tka za 30 000 motorka, do který bude třeba dost nainvestovat. Ale momentální ceny a stavy nesleduju, jelikož další moto zatím nehledám, takže to neberte jako nějaké dogma.

Tak se nemůžu rozhodnout

30.8.2011 v 23:38 | Nahoru | #16
Když já ty ceny sleduju tak za 30 000 vypadaj ty er 5 dost vylitany takze to vidím na to gs 500

Tak se nemůžu rozhodnout

31.8.2011 v 08:17 | Nahoru | #17
GS 500,kde nic není nemá se co vysrat

1 reakcí na tento příspěvek Tak se nemůžu rozhodnout

31.8.2011 v 10:12 | Nahoru | #18
Jednoznačně GS Po tý číze ti to utrhne prdel, jestli nebudeš jezdit mrdečku
A že je neohrabaná a vysoko postavená? Kecy v kleci! Neznám nic, co ti padne do ruky líp, mám 170 cm a skoro si můžu kleknout, když na ní sedím

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

31.8.2011 v 12:01 | Nahoru | #19

baruš20 píše: Jednoznačně GS Po tý číze ti to utrhne prdel, jestli nebudeš jezdit mrdečku
A že je neohrabaná a vysoko postavená? Kecy v kleci! Neznám nic, co ti padne do ruky líp, mám 170 cm a skoro si můžu kleknout, když na ní sedím

Nevím jak ostatní, ale já psal nikoliv o výšce sedla-ta motorka je mrňavá-ale o divné stavbě a pocitově vysokém těžišti. Celkově na mě tenkrát působila jako třinda (geometrií rámu a polohou jezdce) jen s lepším motorem. ER-5 je proti tomu dospělá motorka. Byl to ročník tuším 98.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

31.8.2011 v 12:35 | Nahoru | #20
Jak už tu někdo psal, pokud to budeš mít motorku opravdu s 25 kW, tak je jedno, jestli to bude GS nebo Hayabusa. Pak bude o jízdních výkonech rozhodovat spíše nižší hmotnost.
Na GS500 jsem strávil asi měsíc života a byl to velice zábavný měsíc. Je to lehoučké, ten dvouvál když se vytáčí tak s tou motorkou slušně hýbe, do zatáček padá jako nic a projíždět s tím překlápěčky je paráda A jde dobře na zadní i na přední, když se o to člověk nebojí

(reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

31.8.2011 v 12:38 | Nahoru | #21
1100Virago>není to úplně jedno-bude se to výrazně lišit v krouťáku, jeho průběhu a taky v nástupu výkonu. Každá z těch motorek bude jinak ovladatelná a rapidně se bude lišit brzdný účinek.

(reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

31.8.2011 v 12:52 | Nahoru | #22

Sema píše: Nevím jak ostatní, ale já psal nikoliv o výšce sedla-ta motorka je mrňavá-ale o divné stavbě a pocitově vysokém těžišti. Celkově na mě tenkrát působila jako třinda (geometrií rámu a polohou jezdce) jen s lepším motorem. ER-5 je proti tomu dospělá motorka. Byl to ročník tuším 98.


Já reagovala na dareckov- pokud byla řeč o GS. Mám 03 a pocitově těžiště o 100% lepší než na třipade (vím, o čem mluvím). Nevím, jestli je to rozdílem v ročnících mašin nebo ve vnímání nás dvou, ale za mě GS rozhodně jo. Ta motorka mě baví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

31.8.2011 v 23:27 | Nahoru | #23

Sema píše: Nevím jak ostatní, ale já psal nikoliv o výšce sedla-ta motorka je mrňavá-ale o divné stavbě a pocitově vysokém těžišti. Celkově na mě tenkrát působila jako třinda (geometrií rámu a polohou jezdce) jen s lepším motorem. ER-5 je proti tomu dospělá motorka. Byl to ročník tuším 98.



No je to možná tím, že nemám zkušenosti s těma před faceliftovýma (<01), ale u 04 F je těžiště mnohem níž, než třeba na 04 sv650n, se kterou jsem docela bojoval při manipulaci, mám 175 cm. Do zatáček to, zásluhou úzkých gum, padá jako 125, akorát čím blíž limitu, tím víc je neklidná - na druhou stranu pro méně zkušený výhoda.

Milekk> Tady se toho člověk dočte... spíš mi příjde, proč se tu ptáš, že si nejseš jistej, se zajdi na nějakou podívat, slož zálohu, projeď se a udělej si obrázek sám. Že ti nebude za 2 týdny stačit, to jsou většinou názory superstřelců, kteří buď neumí jezdit, nebo si naopak myslí, jak dobře jezdit umí, a přitom se zdaleka nedostali na limity toho stroje (ne na rovinkách, ale v zatáčkách). Navíc je to taky hodně o image, když je dneska 6tka pro mrdaly a každej chce lítat na hektolitru, není člověk přece vůbec in, když jezdí na takovým uberstroji pro baby

Naposledy editováno 31.08.2011 23:29:51

(reakce na) Tak se nemůžu rozhodnout

3.9.2011 v 21:23 | Nahoru | #24
Mam GS 500E za 22 tis a nejvetsi spokojenost, myslim, ze obrazek by jsi si mohl udelat pomoci me mini-recenze v profilu, jsem maximalne spokojenej, navic za tricet sezenes novejsi rok :)) Mam 185 cm a citim se na ni pohodlne, do zatecek jde sama, stupacka tam kde znam neni problem, a kdyz ji tocis tak i krasne jede :) Hodne cestuji, ale reknu ti, ze se na ni na kopci za barakem v serpentinach dokazu brutalne vyradit :), mam na ni ztm 5 tis. km a spokojenost nejvetsi. Vyber si sam, jak uznas za vhodne, jen rikam ze ja v zadnem pripade sve volby nelituji :) S pozdravem V.

Naposledy editováno 03.09.2011 21:26:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 34 Dnes v 09:16 Kohlstein
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 25.4.2024 v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist