globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget

Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

13.9.2012 v 19:29 | Nahoru | #1
FiffiQ: Napsal jsi:"Až do 60. let vyrábeli fakt šunky. Tenkrát byl synonymem šrotu Japonský motocykl či japonské video." Pak jsi napsal:" jeden z prvních komerčně běžně dostupných videopřehrávačů představila v roce 1962 firma Toshiba." To si odporuje. A kdyz byl jeden z prvnich(mozna vubec prvni) je snad normalni, ze mel mouchy. Ponevac konkurence asi toho nemohla nabidnout mnohem vic, jestli vubec neco. Elektronika byla tehdy v plenkach a kvalitativni skoky asi normal.
Ale bavime se o motorkach. Tady http://www.motorkar...torie/?znacka=suzuki nebo tady http://www.motorkar...storie/?znacka=honda se pise to , co ty popiras. Oni snad vsichni lzou? A ty mas pravdu? Uved nejake zdroje informaci, rad se poucim.
Suzuki: prvni motokolo 1952, V roce 1962 vyhrála Suzuki v Evropě první světový šampionát Grand Prix do 50 cm3. O rok později získala Suzuki titul opět a rovněž ve stejné kategorii zvítězila na klasickém závodě Isle of Man TT. V roce 1963 Suzuki dovezla své nejnovější motocykly do USA. Brzy dosáhla úspěchu s nabídkou nové cenové úrovně a spolehlivosti s rychle rostoucím sortimentem motocyklů.
Honda-Soichiro si uvědomil, jak zoufale jsou ve válkou postiženém Japonsku potřeba základní dopravní prostředky a proto vytvořil tým stávající se ze stejně smýšlejících nadšenců a v roce 1948 založil Honda Motor. Co.
Síla snů
Založena v Japonsku, které bylo stále ještě postiženo běsněním války, fenomenální světová expanze Hondy začala v roce 1959, ironicky, ve stejném roce kdy se společnost poprvé utkala v závodě Isle of Man TT a kde při této první účasti obsadila 6. místo. Byla to vhodná kombinace událostí která symbolizovala lásku Hondy k závodění. Soichiro věděl, že závodní úspěch bude klíčovou záležitostí k celosvětovým prodejům motocyklů a byl odhodlán zajistit a zlepšit ty nejvyšší stupně techniky. Honda dosáhla svého prvního vítězství v roce 1961 kdy obsadila první tři místa v obou závodních kategoriích 125ccm a 250ccm, nastolující začátek období masové a ambiciózní expanse, která změní budoucí motocyklový svět.

V Evropě začala průmyslová výroba v Belgii v roce 1963, společně s výrobou skútrů v jednotce Honda v Beneluxu. Honda také založila více center ve Francii a Anglii a vytvořila asijskou pobočku Asian Honda Motor Co. v Thajsku. V roce 1969 vzešel z Hondy nejposlednější výkřik technologie tehdejší doby, sportovní motocykl se čtyřmi válci, CB750 – excelentní pilíř motocyklového designu. Do roku 1970 rozsah motocyklů Honda poskytoval vše od skútrů po sportovní motocykly a založení výrobních jednotek v regionech jako je Brazílie a Mexiko, umožnilo Hondě brzy uspokojit poptávky z celého světa. V roce 1978 byla v Belgii založena......
Atd...
To je jen priklad z tohohle webu. Ty tam vidis paralelu s Cinany? Kdyz to tak pocitam, k dosazeni uspechu sportovnich nebo obchodnich jim stacilo 10-15 let. Kdy zacali cinani? Nekdy v 90 tych letech.U nas. A kde jsou ted? Porad na chvostu, co se kvality tyce.
Ze jste dojeli na cinach do Rumunska a zpet?? No a? Kolik to je km?3000? To je nejaky vykon? A co jste po ceste resili za problemy?
Pises: " Kvalitu výrobků dosahovali jen extrémní neefektivností práce.Neefektivnost práce je pro tuto zemi příznačná dodnes." Neefektivnosti prace ale nemuzes dosahnout rentability. To by pak museli vydelavat min jak Cinane. A to snad neni pravda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

13.9.2012 v 20:11 | Nahoru | #2
Evo> Já tam čtu co kdy vyrobili, ale o kvalitě tam nic není. U nás se taky prodávaly desetitisíce Jaw a byl to snad etalon kvality? Ve světě byl nedostatek malých samohybů a tuto díru Japonci zaplácli, nic víc.
Však proč myslíš, že jsou japonské motocykly tak drahé? Materiál stojí stejně, technologie stojí stejně, jenom musí zaplatit o X víc dělníků, kteří dělají zbytečnou práci.
V Číně umí vyrobit super věci. Dělají se tam motory BMW, Mercury aj. Jiná věc je, že evropští obchodníci si žádají superlevné motorky, po kterých je tady hlad. A za tu cenu a v patřičné kvalitě by to nevyrobili ani v Japonsku lépe.
Netvrdím, že mám ve všem pravdu, nemám. Ale to, že japonci začli okamžitě produkovat série kvalitních motocyklů prostě pravda není.
60. léta, tzn. 1960 - 1970, takže mimo nejsem. Rumunsko byl jen příklad. Sranda je, že jediné co jsme cestou řešili za závadu byl prasklý ráfek Takegawa (Japonský). Znám motorky z Číny, co mají 60tkm i 100tkm a nezdá se, že by končily.
Dále v diskusi nemá smysl pokračovat, každý máme svoje informace a přesvědčení. Můžem se klidně někdy sejít u piva, já ti ukážu svojí japonskou motorku i svojí čínskou motorku a proberem jak to je,..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist