Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
pistolník píše: To ano, soulasím, ale na opravu pincka ti stačí ,,jen kladivo a šroubovák'' kdežto na ostatní už potřebuješ nějaké zkušenosti a nářadí. Jinak za mne 50:50
To máš bohužel jen z doslechu, takže pustě kecáš. Na jawy už díly docházejí, nové kondíky se prorážejí nebo jim uvibrují nožičky, kladívka jsou z tajwanu, písty z maďarska, roztahují a zadírají se, pokud nedáš volný výbrus. Kliky generálkuje /dobře/ stále méně firem, takové věci jako prorezlou nádrž můžeš leda vylít epoxidem /novou neseženeš/ a takhle by se dalo dlouho pokračovat.
Na opravu potřebuješ především díly, z důvodu jejich pochybné kvality /novovýroba/ jsem se rozloužil s MZ - skvělý stroj, ale prostě už jej nelze udržet v pojízdném stavu, pokud jezdíš přes 15 000 km ročně /na moto, ne autem/.