globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto nebo Superduke?
28.8.2011 v 15:44
Zdravim vsechny, chtel jsem se zeptat jestli byste mi nekdo neporadili.. Zvazuju ted po Hornetu 900 zase nejakou zmenu a nakonec jsem zuzil vyber na Superduka a 950 Supermoto. Jde mi o dve veci: jednak ktera z tech dvou motorek lip snasi nizsi otacky (mam na mysli skubani motoru apod) a pak ktera z nich bude pohodlnejsi na nejake lehci cestovani.. Diky za rady, tipy, zkusenosti..

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto nebo Superduke?

29.8.2011 v 01:10 | Nahoru | #1
přešel jsem z h9 na sm-t...h9 (model 2004 se stavitelným podvozkem a chudší směsí) byl trochu laděný (118 k motor, přitvrzený podvozek, tlumič řízení, ...), sm-t (model 2010) je v základu

odlišnosti sm-t od sm asi víš a sd je jiná liga - "agresivní projížďky po kvalitních cestách"

po cca 3 tkm:
- po 200 km v kuse mě nebolí kyčle a kolena jako na h9 (jsem velký)
- se dá postavit ve stupačkách a jet ve stoje jako na enduru (ulevit řiti)
- pohodlnější sedlo než h9
- dá se jet 500 km za odpoledne, aniž bych chtěl z motorky utéct. zkrátka je to pohodlný
- podvozek v nastavení sport je (jakž takž) tuhý pro jízdu v jednom a přitom krásně filtruje české silnice. ve dvou jsem jel jednou cca 300 km a pro rychlejší jízdu chce zadek ještě přitáhnout
- motor sice jede od 3 tisíc, ale nejlíp je mu mezi 5-8
- do 4 a od 7,5 motor dost vibruje
- pod 2,5 tisíce cuká řetězem
- omezovač tě sekne 100 otáček před začátkem červené (ehm...oranžové) části otáčkoměru
- kvalty jsou oproti h9 dál od sebe. krátká jednička (cca do 80) a dlouhá šestka (cca od 120). na h9 byla použitelná jednička do 100 a šestka od 80 (bez laďáků ještě níž)
- jiný projev motoru...tahá hrubě. ale myslím, že h9 tahal rychleji a zároveň jemněji
- brzdy jsou ostré, oproti h9 velmi ostré. zadek ještě neumím dávkovat bez občasného smyku
- žere zadní gumu (na h9 cca 9 tisíc, na sm-t tak 5-6)
- podvozek je trochu nervóznější, což bych přičetl absenci tlumiče řízení
- na h9, kde jsem dřel stupačkou (vpravo) a policajtem (vlevo), tady neškrtám ničím. vyšší stavba, se kterou souvisí i vyšší těžiště a trochu jiný způsob jízdy
- spotřeba na h9 byla 5-8, na sm-t je o litr vyšší
- velice zábavná motorka, vhodná na cestování i honění se zmrzlinama (ale na h9 jsem si byl jistější)...ale tři motorky neujezdím, bude muset z garáže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto nebo Superduke?

31.8.2011 v 19:42 | Nahoru | #2
mariano> jen můj názor , ohledně náklonu a stupaček bych ti asi moc nevěřil , jde to na zem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mizí voda KTM 950 Supermoto Johnysamec 23 3.11.2022 v 12:56 Pepa919
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto Gotie77 7 30.7.2022 v 13:13 mmks
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto P-man 6 21.6.2022 v 10:14 slanyf
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Balkánek KTM 950 Supermoto S3164181 9 10.6.2021 v 11:14 Foresterr


TOPlist