globalmoto_duben_nolan





Téma: seřízení karburátoru WR450F
28.8.2011 v 09:54
Pánové, nemáte prosím tip na někoho, kdo by mi seřídil karburátor na WR450? Lítá volnoběh, občas zůstává viset v otáčkách, občas to střelí do výfuku.. mám strach do toho začít rýpat, ať to spíš nerozdrbu ještě více. Je to docela nepříjemné, hlavně když vyletí volnoběh (možná se jen seká jehla, ale i tak cítím že to chce poštelovat).
Ideálně Lounsko a okolí, když tak aj někam dále bych přifrčel.
bahnu zdar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení karburátoru WR450F

20.3.2013 v 21:34 | Nahoru | #1
novej> no tak si myslis ze to mam nechat byt?? my jedem na vyjizdku a kamos ma WR 400 z roku 2002 a ma nadr na 3 vyjizdky a ja na jednu a to vyjizdi veci kopce nez ja . myslis si ze by slo jen priskrtit bohatost smesi aniz bych neco podelal? a jak vis ze 07 ma ostrejsi vacky muzes poslat naky odkaz kde bych se neco vic docetl,?? ty mas 09 ze jak jsem koukal. jo mam sice 07 ale vyrobenou 18 12 2007 to asi jeste technologie motoru zustala stejna vid?

(reakce na) seřízení karburátoru WR450F

21.3.2013 v 06:44 | Nahoru | #2

Kamyll píše: novej> no tak si myslis ze to mam nechat byt?? my jedem na vyjizdku a kamos ma WR 400 z roku 2002 a ma nadr na 3 vyjizdky a ja na jednu a to vyjizdi veci kopce nez ja . myslis si ze by slo jen priskrtit bohatost smesi aniz bych neco podelal? a jak vis ze 07 ma ostrejsi vacky muzes poslat naky odkaz kde bych se neco vic docetl,?? ty mas 09 ze jak jsem koukal. jo mam sice 07 ale vyrobenou 18 12 2007 to asi jeste technologie motoru zustala stejna vid?


No kámo tak to bude těžký. 450 se dělali 03/04 potom 05/06 oba modely měli trubkový rámy. Další novej model s deltaboxem (hliníkový rám) se začal dělat v roce 07. Pak byl v roce 08 facelift a tak to zůstalo až do roku 2011. V roce 2012 vyšel další novej model (stříkačka).
od roku 07 (hliníkový rám)dostal motor ostrý vačky a další úpravy týkající se spíš věcí kolem emisí. Jiná palivová mapa (spodek), bezhrazdový řídítka, plasty, elektro tachometr a prostě hafo jinejch detailů. Od roku 05 mají silnější přední tlumiče (48mm) jiný kotouče, vejfuk atp. šroubek bohatosti směsi je na ladění ideálního průběhu chodu motoru a ne spotřeby. Mimo jiné má vliv stejně jen na první třetinu chodu. Takže jestli to ochudíš tak bude rozdíl ve spotřebě max v decích, ale může se stát že když to přeženeš tak něco poděláš (propálíš píst, zadřeš).
PS: jestli si myslíš že čím větší kopec vyjedeš tím ti to musí víc žrát, kup si radši kolo než se něco stane.

Naposledy editováno 21.03.2013 07:21:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist