globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zmena rozet z 15-40 na 14-43
27.8.2011 v 20:17
Zdravim majitele kawasaki zx-6r. Chtela bych se zeptat jestli uz nekdo na teto motorce resil zmenu prevodu ze zakladniho 15-40 na 14-43? Retezovku mam 520tku a nejak si nedokazu predstavit jestli nebudu muset vymenit i retez coz bych nerada,je jeste ve slusnym stavu......Maximalni rychlost by se mela snizit z puvodnich 286km/h na nejakych 250km/h coz je pro me na Brno a dalsi okruhy dostacujici.Jde me spis o ten odpich a abych nemusela zkracovat plyn.Pripadne jestli by nestacil i prevod 14-42 aby se retez nemusel prodluzovat?at vim co mam koupit....predem diky,kdyztak i PM

Uzavřeno 30.08.2011 v 09:21 uživatelem MichaelaZX636

Naposledy editováno 28.08.2011 08:55:54

1 reakcí na tento příspěvek Zmena rozet z 15-40 na 14-43

27.8.2011 v 23:34 | Nahoru | #1
kdy prijedes do mostu :D

2 reakcí na tento příspěvek Zmena rozet z 15-40 na 14-43

27.8.2011 v 23:34 | Nahoru | #2
Zkracovat řetěz? Já myslím, že ho spíš budeš mít krátkej. Logicky- vepředu ubereš jeden zub, vzadu tři přidáš, takže budeš potřebovat dva články navíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmena rozet z 15-40 na 14-43

28.8.2011 v 06:52 | Nahoru | #3

Hofner píše: Zkracovat řetěz? Já myslím, že ho spíš budeš mít krátkej. Logicky- vepředu ubereš jeden zub, vzadu tři přidáš, takže budeš potřebovat dva články navíc.



MichaelaZXR636
Nevím jak ti pomůže zkrátit plyn jiny převod

(reakce na) Zmena rozet z 15-40 na 14-43

28.8.2011 v 08:55 | Nahoru | #4

Hofner píše: Zkracovat řetěz? Já myslím, že ho spíš budeš mít krátkej. Logicky- vepředu ubereš jeden zub, vzadu tři přidáš, takže budeš potřebovat dva články navíc.

jo promin prodluzovat,to byl preklep

(reakce na) Zmena rozet z 15-40 na 14-43

28.8.2011 v 08:57 | Nahoru | #5

gorkin píše:
MichaelaZXR636
Nevím jak ti pomůže zkrátit plyn jiny převod

ja mluvim o predelani prevodu na 14-43 protoze se zmeni sice maximalni rychlost ale motorka vic potahne,o zkracovani plynu coz s tim nema zadnou souvislost jsem premyslela jen kvuli tomu ze motorka ma taky pocitove vetsi vykon ale tuhle moznost jsem nakonec zavrhla

(reakce na) Zmena rozet z 15-40 na 14-43

28.8.2011 v 08:59 | Nahoru | #6
riderfery> pristi sezonu urcite

Zmena rozet z 15-40 na 14-43

28.8.2011 v 10:03 | Nahoru | #7
Já měnil převod vpředu -1z a vzadu +1z aby mi zůstal stejný počet zubů. Je to příjemná změna, ale nic radikálního. Pokud to uděláš -1z + 2z myslim, že by se nic s řetězem dělat nemuselo, je to jen jeden zoubek

Zmena rozet z 15-40 na 14-43

29.8.2011 v 00:40 | Nahoru | #8
ja to kdysi resil u cbera, v zadu sem pridal tri zuby ale ve predu sem nechal a zas takova zmena to nebyla ! jo ale jak rikas ty ve predu o jeden min a v zadu o tri vice to uz asi pujde slusne znat na zatahu ze retezem se nic delat nemuselo jen trochu posunout kolo do predu ( mel sem ho tedy uz dost vytahanej ) v tvem pripade to zadnej problem nebude

Zmena rozet z 15-40 na 14-43

29.8.2011 v 21:21 | Nahoru | #9
zx6r jede 286? tak to jede jen o 1km/h pomalej jak cbr 1000rr, realne bych řekl že to pojede spiš tak 220 ale nevim nevim..

1 reakcí na tento příspěvek Zmena rozet z 15-40 na 14-43

29.8.2011 v 21:22 | Nahoru | #10
zx6r jede 286? tak to jede jen o 1km/h pomalej jak cbr 1000rr, realne bych řekl že to pojede spiš tak 220 ale nevim nevim..

(reakce na) Zmena rozet z 15-40 na 14-43

29.8.2011 v 22:26 | Nahoru | #11

Ghost-CBR1000rr píše: zx6r jede 286? tak to jede jen o 1km/h pomalej jak cbr 1000rr, realne bych řekl že to pojede spiš tak 220 ale nevim nevim..

220km/h a nekdy o neco malo vic jsem z toho pri seriovem stavu shcopna vymacknout na cilovce v Brne.Potrebuju teda aby se maximalni rychlost snizila na 250treba a motorka mela respektive lepsi vyjezdy ze zatacek

Naposledy editováno 29.08.2011 22:27:41

1 reakcí na tento příspěvek Zmena rozet z 15-40 na 14-43

30.8.2011 v 07:14 | Nahoru | #12
ja myslel realnou rychlost.. ta co je v TP a pochybuju že je tam 286.. např že maš max rychlost 250 a sniži se na 220 tim převodovanim.. ja když sem měl na cbr o jeden zub menši pastorek a 2 zuby na rozetě tak s řetazem nebyl žadny problem

(reakce na) Zmena rozet z 15-40 na 14-43

30.8.2011 v 09:21 | Nahoru | #13
Ghost-CBR1000rr> realna rychlost je rozhodne vetsi nez 250km/h ale tu rychlost 286 mam z toho anglickeho serveru na pocitani prevodu.Ale to je jedno,uz to resim s nekym kdo mi dokaze poradit
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist