globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba na elektromotorku
 
23.8.2011 v 17:13
Zdravim, zajímalo by mě jak to je u nás s přestavbou motorky na elektro...
Moc se mi líbí spotřeba :)
díval jsem se třeba na tohle a moc zajímavé
Ale jak to bude u nás? když použiju rám z motorku, vynádm vše nepotřebné, hodim tam baterky a elektromotor (samozřejmě si nemyslím, že to bude tak jednoduché) a vše bude tak aby to prošlo STK, daj mi to? nebo to bude bráni jako stavba nové motorky a budu muset udělat prototypy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na elektromotorku

24.8.2011 v 08:33 | Nahoru | #1

Jindra650 píše: To mi pripomina, kdyz jsem se od srdce zasmal v technickym tydeniku malemu clanku, kde se psalo, ze nejaka automobilka planuje vyrabet sportovni miniautomobil-kabriolet do mesta ..tvurce asi napadlo spojit vsechny dobre vlastnosti dohromady ...neco jako Eintopf ...vec, ktera je urcena k necemu jinemu, nez doprave z A do B, ale k zabave bude vzdycky neekologicka ...u motorky dvojnasob ...elektrina tam neprinasi absolutne zadnou vyhodu ....neni to ani vzrusujici(zvuk, projev motoru), ani technicky vyhodny(vaha, dojezd, zivotnost komponent)



no tak zrovna o ty technicky nevyhodnosti bych pochyboval... elektromotor je jednodussi a je schopnej davat vetsi vykony... zivotnost komponent je urcite vyssi nez u spalovaku... samo kdyz pominu baterky ktery se berou jako spotrebak, na te modelarine je to videt - tam elektro zcela nahradilo spalovaky a to kvuli technickejm parametrum, tam o zadne dalsi parametry - ekologie,cena... prilis nejde..

(reakce na) Přestavba na elektromotorku

25.8.2011 v 13:30 | Nahoru | #2

assassin píše: no tak zrovna o ty technicky nevyhodnosti bych pochyboval... elektromotor je jednodussi a je schopnej davat vetsi vykony... zivotnost komponent je urcite vyssi nez u spalovaku... samo kdyz pominu baterky ktery se berou jako spotrebak, na te modelarine je to videt - tam elektro zcela nahradilo spalovaky a to kvuli technickejm parametrum, tam o zadne dalsi parametry - ekologie,cena... prilis nejde..

No, jak kde v modelarine, ale tam to vyhrava hlavne kvuli cistote(kdo kdy lital s nejakym zhavikem, cistil pokazdy model, tak rozumi) a tomu, ze neni potreba pohanet letadlo dele jak 10-15min. Zrovna u motorky sice vyssi vykon mit muze, ale na jak dlouho, vzdyt ani TT nejsou schopny dneska dojet v konkurenceschopnym case(mysleno komplet ve stejny podobe jako se spalovakem). A vzhledem k tomu, jaky vyznam maji pro verejnost "ladeny vyfuky", soucasti recenzi je hodnoceni zvuku a projevu motoru, tak by me zajimalo, kdo to bude nadsene kupovat. Elektromotor nezna vec, jako kopanec v nejakych otackach, prijemny vibrace atd, tedy vlastnosti, za ktery tu bojujou polomotorari s Ducati atd.... jestli nekomu prijde 4v jako nudnej, tak pak elektro bude meganudny....

Elektro (velmi vzrusujici piskot a susteni pneumatik)


A klasika spalovak


Naposledy editováno 25.08.2011 15:50:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist