Moc se mi líbí spotřeba :)
díval jsem se třeba na tohle a moc zajímavé
Ale jak to bude u nás? když použiju rám z motorku, vynádm vše nepotřebné, hodim tam baterky a elektromotor (samozřejmě si nemyslím, že to bude tak jednoduché) a vše bude tak aby to prošlo STK, daj mi to? nebo to bude bráni jako stavba nové motorky a budu muset udělat prototypy?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na elektromotorku
assassin píše: samozrejme ze STK to jako normalni motorka neprojde... jestli to chces delat hlavne kvuli spotrebe tak to je uplne zbytecny, protoze naklady na to to postavit budou jeste stale strasne velky a nevyplati se to v konecnem souctu... rozumnej motor + elektronika + baterky jeste vyjde na hroznej balik....
tak psal to tam jasně, že celá konverze vyšla na 3000 USD. Což fakt není málo. Stačí si spočítat kolik km najedeš na benzín za cca 50tis. Kč
A to nepočítám že ty baterky mají omezený počet vybíjecích cyklů, takže za rok je klidně můžeš poslat do sběrny (tedy, vlastně v ČR do reklamace )
seikos píše: tak psal to tam jasně, že celá konverze vyšla na 3000 USD. Což fakt není málo. Stačí si spočítat kolik km najedeš na benzín za cca 50tis. Kč
A to nepočítám že ty baterky mají omezený počet vybíjecích cyklů, takže za rok je klidně můžeš poslat do sběrny (tedy, vlastně v ČR do reklamace )
no a to tam ma jeste 15koni motor a kupu olovenejch baterek.. tohle nebude mit vlastnosti jako "plnohodnotna" motorka, ono by to dneska uz slo.. motory/elektronika je, s pouzitim lifepo4 clanku uz by nebyla ani vaha tak strasna a hlavne by byly rozumny casy nabijeni.. ale to pak by to bylo asi o jinejch penezich nez 3000usd...
co se financi tyka tak by lip vysel nakej starsi ceskej 2t .. naka 175,250 to jezdi za par litru benzinu a prodava se za par tisic... a dost mozna to dynamikou bude lepsi nez ta elektricka obluda z odkazu....
Naposledy editováno 23.08.2011 17:40:50