Téma: Kyjovský okruh 2011
 
19.8.2011 v 20:07
Pomalu se nám to blíží, tady je startovka pro letošek

Naposledy editováno 20.08.2011 15:19:49

3 reakcí na tento příspěvek Kyjovský okruh 2011

6.9.2011 v 21:06 | Nahoru | #1
Pánové (a příp. dámy),
může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat.

Řády jsou řády. My jezdci jsme tu a tam jebáni za to, že prý neznáme význam vlajek. Nicméně zrovna tady v Kyjově se ukázalo, že školení traťáků má taky své slabiny.

1/ Především - žlutá vlajka VŽDY znamená (mimo jiné) zákaz předjíždění. Z toho plyne, že její "preventivní" použití na startu je naprosto jasně chybné a proti řádům !!! Že je start nebezpečný ví každý jezdec.

2/ Modrá vlajka je informativní - ale předpokládá to, že se traťák alespoň zhruba orientuje v průběhu závodu. Jinak ať si jí radši strčí za klobouk. Můžu jen potvrdit, že na naší trojčlennou skupinku, co se honila, ten týpek mával v každém kole. Nejdřív jsme z toho byli nervózní, ale pak jsme se na něj vybodli. Pokud by nás dohonil vedoucí jezdec, tak by měl zbytečně problémy. Použití modré vlajky v tréninku je více než diskutabilní.

Asi tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kyjovský okruh 2011

6.9.2011 v 21:38 | Nahoru | #2
docent> Žlutá vlajka PŘEDEVŠÍM znamená nebezpečí a znamená, že jezdec musí dbát zvýšené opatrnosti, zpomalit nebo i zastavit a celkem logicky je tak zakázáno i předjíždění, mezi což se pochopitelně nepočítá objetí překážky.
Tudíž její použití na startu, při kterém nastanou nějaké problémy jako je nehoda, stojící nebo výrazně pomalu jedoucí jezdec, je naprosto v souladu s přepisy.
Modrou vlajku nekomentuju jelikož jsem v Kyjově nebyl, ale obecně bych jí v tréninku, kdy jsou různě rychle jedoucí jezdci rozprostřeni po okruhu, nepoužil.

(reakce na) Kyjovský okruh 2011

7.9.2011 v 09:18 | Nahoru | #3

docent píše: Pánové (a příp. dámy),
může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat.

Řády jsou řády. My jezdci jsme tu a tam jebáni za to, že prý neznáme význam vlajek. Nicméně zrovna tady v Kyjově se ukázalo, že školení traťáků má taky své slabiny.

1/ Především - žlutá vlajka VŽDY znamená (mimo jiné) zákaz předjíždění. Z toho plyne, že její "preventivní" použití na startu je naprosto jasně chybné a proti řádům !!! Že je start nebezpečný ví každý jezdec.

2/ Modrá vlajka je informativní - ale předpokládá to, že se traťák alespoň zhruba orientuje v průběhu závodu. Jinak ať si jí radši strčí za klobouk. Můžu jen potvrdit, že na naší trojčlennou skupinku, co se honila, ten týpek mával v každém kole. Nejdřív jsme z toho byli nervózní, ale pak jsme se na něj vybodli. Pokud by nás dohonil vedoucí jezdec, tak by měl zbytečně problémy. Použití modré vlajky v tréninku je více než diskutabilní.

Asi tak



aha tak ja myslel pouziti modrych vlajke v treninku a kdyz ted nad tim premyslim tak je to fakt blbost

(reakce na) Kyjovský okruh 2011

7.9.2011 v 16:31 | Nahoru | #4
docent>

plne s tebou souhlasim .to co jsi napsal ma patu i hlavu . nechces je to naucit???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist