Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit
Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html
Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
GRASSEL píše: Jinak Honda je na okruhách vidět nejvíc až s příchodem fároše 08, předtím R1 ono je to hodně tím marketingem. Co kdo vidí jak funguje v závodech tak po tom pak prahne i pro sebe. Stejně to bylo vidět třeba i v roce 01-02 s GSXR kdy na TT například bylo snad 80% motorek géčka
já bych neřekl, že těch fárošů od 08 jezdí hodně jen díky marketingu... Pochopitelně servisní zázemí, dealerská síť, rychlost dodávky náhr. dílů hraje velkou roli, ale pořád si pamatuju, jak jsem po první okruhové sezoně přecházel z fároše 05 na 08... Prostě brutální rozdíl, který na papíře vůbec nevypadá, ale ve skutečnosti je to motorka, která i bez elektroniky jezdci hodně pomůže ... To že se mi ta motorka vůbec nelíbila mi bylo v tu chvíli tak nějak jedno, bral jsem jí jen díky tomu zázemí co mám u svého dealera... A najednou i když honda nepatří mezi nejsilnější, tak díky své celkové vyváženosti se stala oblíbená mezi velkou řádkou jezdců... Je fakt, že když už se dostaneš na určité časy, tak je potřeba zásah do motoru a ten bohužel stojí ranec (kor když se tím dotáhne jen na výkony BMW nebo Kawy)...
Jede to hezky ale rozhodně bych v tom neviděl nějakej významnej rozdíl oproti konkurenci
Je fakt že je to asi první fároš kterej dokonce fakt i jede podvozek super, ovladatelnost dobrá ale že by to byl rapidní rozdíl proti ostatním to určo ne.
Jinak co se týče ovladatelnosti jak jí každej vychvaluje u Hondy tak by se měl právě svézt na zmiňované ZX10 04 páč ta má naprosto excelentní ovladatelnost a jediný co jí chybí aby fungovala pořádně je tlumič řízení.
A co se týče toho zázemí, tak já si nemyslím že by dnes už byl nějakej rozdíl mezi japkama, něco jinýho jsou taloši ale v japkách je to + - stejný. No a co se týče ojetých motorek tak tam to každýmu může bejt jedno páč na bazarech je tolik rozstřelenejch mašin že o díly nouze není
Naposledy editováno 22.08.2011 15:51:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |