globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bezpečná jízda.
19.8.2011 v 08:22
Ahoj.
Zakládám toto téma, abych se poučil od zkušenějších, něco o bezpečné jízdě. Historii fora jsem procházel bez valného úspěchu.
Zajímal by mne váš názor na několik věcí.

1) jak projíždět zatáčku
2) jak brzdit
3) jak předjíždět v provozu (ne v koloně)
4) jak poučit batůžka (ukaž koz. znám.... )
5) co dělat když vidím v zatáčce bordel (písek, štěrk, olej, rozmázlou kočku...)
6) jaký je bezpečný odstup od předemnou jedoucího auta

Díky za odpovědi. Něco už jsem najel, ale rád se dozvím další názory.

Tomáš.

Naposledy editováno 19.08.2011 10:29:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpečná jízda.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2011 v 10:30 | Nahoru | #1

baruš20 píše: Jak to dělám já:

1) jak projíždět zatáčku
-razím heslo, pomalu do ní, rychle z ní ven
2) jak brzdit
-brzdím v pořadí: motorem, přední, dlouho nic, zadní
3) jak předjíždět v provozu (ne v koloně)
-blinkr, čučka do zrcátka, čučka co jede oproti, podřadit, jedu, jedu, řadím vejš, jedu jedu, blinkr, čučka do zrcátka, jedu dál
4) jak poučit batůžka (ukaž kozy znám.... )
-pár pravidel, co říkám přísavkám před jízdou:
Neřídíš ty, řídím já.
Neklopíš ty, klopím já.
Nechrápej tam vzadu.
Když bude problém, zmáčkni mě na stehně.
5) co dělat když vidím v zatáčce bordel (písek, štěrk, olej, rozmázlou kočku...)
-nezmatkuju, podřadím, brzdím minimálně, co jde, to přejedu
6) jaký je bezpečný odstup od předemnou jedoucího auta
-závisí na stavu vozovky, počasí, ale obecně si držím odstup na dýlku auta, který mám před sebou

ed.: dovolila jsem si opravit tu hrubajznu...měkký kozi fakt né



3) Nejdřív podívat, pak blikat - míň to děsí ostatní šoféry.

4) Doplnil bych: - pracky na zem nepatří, dokud neřeknu
- neklofat do přilby
- nekopat do paty
- ukázat, kde je lékárnička a jak se k ní dostat. Třeba bude po vyklopení narozdíl ode mě při vědomí.

5) To podřazení mi tam nesedí - na kluzkým mi mnohem líp funguje převod, při kterým mám co nejmenší otáčky, aniž by to ještě kopalo - líp se dávkuje výkon. (Zkoušeno bohatě na sněhu)

6) Pokud nejezdíš 30, tak je to kurva málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpečná jízda.

19.8.2011 v 10:40 | Nahoru | #2

Enthropy píše: 3) Nejdřív podívat, pak blikat - míň to děsí ostatní šoféry.

4) Doplnil bych: - pracky na zem nepatří, dokud neřeknu
- neklofat do přilby
- nekopat do paty
- ukázat, kde je lékárnička a jak se k ní dostat. Třeba bude po vyklopení narozdíl ode mě při vědomí.

5) To podřazení mi tam nesedí - na kluzkým mi mnohem líp funguje převod, při kterým mám co nejmenší otáčky, aniž by to ještě kopalo - líp se dávkuje výkon. (Zkoušeno bohatě na sněhu)

6) Pokud nejezdíš 30, tak je to kurva málo.



Koukni hore: Jak to dělám já... tzn.- takhle jezdím já.
A co, že tam tobě něco nesedí, ještě mi to oboduj ty jo

5)Na sněhu nejezdím, když jedu do zatáčky, zpomaluju, když tam vidím štěrk a stejně potřebuju zpomalit, podřadím.
6) 30 nejezdím, obecně se za autama moc nemrcasím, když nemusím a o tom, co je málo a moc se dá diskutovat.

Neříkám, že mám patent na jízdu, nikomu nenutím, aby podle toho jezdil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist