1 reakcí na tento příspěvek čím nahradit naftu
Zadnyho Bursika ale kurovce na vas.
A jezdit jesine OT 63 za 80 litru nafty nebo Brdem za 40 benzinu!
At ma Kalousek radost a poradnej vyber neprimych dani.
Spotreba je zaklad a kdo neni spotrebitel JE ZAKUKLENEJ SKODIC KAPITALISMU
pesastor píše: Vsichni ste ekoteroristi.
Zadnyho Bursika ale kurovce na vas.
A jezdit jesine OT 63 za 80 litru nafty nebo Brdem za 40 benzinu!
At ma Kalousek radost a poradnej vyber neprimych dani.
Spotreba je zaklad a kdo neni spotrebitel JE ZAKUKLENEJ SKODIC KAPITALISMU
Tos mě rozsekal, skvělá hláška.
Samozřejmě když vezmu naše 10 let staré auto, pořizovačka 300 tisíc Kč, projeto za 10 let 200 tisíc km (jen na výlety, celá Evropa, všechna moře, dělám doma, do práce chodím po 8 schodech), to je dalších 300 tisíc Kč v benzínu... dnes je benál trochu dražší, takže před týdnem bylo novému autu přesně rok, za první měsíc po zakoupení nakrouceno 2000 km, hned po první cestě se synkem do Anglie (dalších 4500 km) překopáno na LPG - s tím také kupováno
Teď jezdím 1,4 tunovým autem za 7 litrů do mírného kopce, za 4 litry po rovině. Dlouhodobý průměr 7,5 litru LPG, v tom občasná dálnice přes ČR/SR do Gyoru, nebo v lednu šotolina BiH, Crna Gora, hranice Albánie... nešetřím to a je velmi příjemné jezdit za 15,80 Kč/litr. Na rozdíl od nafty neřeším, co se stane s dvouhmoťákem, turbem, repase vstřikovače = gumičky za 80 Kč Do LPG nelze přidat biosložku = další výhoda. Pokud auto ujede 300 tisíc km, tak jsem ušetřil minimálně 300 tisíc Kč na palivu, tj. nové auto i s přestavbou bylo zadarmo. A to se vyplatí.
V lednu jsem během 1 týdne tankoval LPG v AT, SLO, CR, CG, BiH, HU, SK... všude bez škytnutí a za přibližně polovinu ceny benzínu - přitom LPG je v celé EU stejně zdaněné, žádné osvobození, které by mohli zrušit, se nevyužívá.