globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MZ umřela
15.8.2011 v 17:33
Zdar kolegové a kolegyně, dneska jsem zadřel. MZ se nepřidírala jela v pohodě, najednou něco kovově zacinkalo v motoru dle mého odhadu asi pístní kroužek a než sem šáhnul po spojce kousla se... Jdu dělat GO, uvidím jak moc velkou ale řekl bych že komplet... Můj dotaz je, existujou-li nějaké specifika, na které si dát pozor při rozebírání a následném skládání, byl bych rád kdybyste se o ně se mnou podělili ať vím na co se nachystat... Předem děkuji za užitečné rady.

MZ umřela

15.8.2011 v 18:02 | Nahoru | #1
selžou-li všechny pokusy, bude na čase přečíst si http://www.motorkari.cz/motokatalog/mz/mz-etz-150.html#manualy

MZ umřela

15.8.2011 v 18:10 | Nahoru | #2
koliks je? ustals?

MZ umřela

15.8.2011 v 18:36 | Nahoru | #3
Jooo takhle mi na začátku sezóny zacinkala poslední umíráček zetka, naštěstí jen při rozjezdu ...

1 reakcí na tento příspěvek MZ umřela

15.8.2011 v 20:42 | Nahoru | #4
... a proto si říkám, že dvoutakt už bych nechtěl. Pořád se někde něco podělávalo. Sice jsem nikdy nezadřel, ale jak říkám, nebavilo mě víc opravovat než jezdit. Taky jsem se bál jet někam dál. Prostě mi dvoutakt nepřirostl k srdci.

Ať dáš MZu co nejdřív do kupy

MZ umřela

15.8.2011 v 22:07 | Nahoru | #5
Taky mi kdysi při rozjezdu na dvěapůli Jawě bouchlo v motoru a pak už to tam jen chrastilo...přetrhla se ojnice

ČZ 175 se kousla několikrát (hlavně ve dvou),dal jsem cigáro na krajnici a po vychladnutí se jelo dál.

Sorry za OT..to ty vzpomínky

MZ umřela

15.8.2011 v 22:58 | Nahoru | #6
Já na MZ dávám tak 8-12 tisíc ročně a pohoda... řídím se heslem "moc do toho nerejpat a bejt rád, že to jede"

jinak jen sundej válec a píst, zkontroluj jestli něco nezůstalo v prostoru kliky a pokud není přidřený nebo zadřený ložisko na ojnici, tak nech udělat výbrus a můžeš znova lítat jak drak (po zajetí)

MZ umřela

15.8.2011 v 23:36 | Nahoru | #7
no stalo se mi to v 90-ti měl sem toho plné ruky ale ustál jsem... hned sem šel po spojce tak to nebylo tak hrozný ale rozhodilo mě to slušně :D rozdělal jsem to a na písu i válci jdou vidět stopy po kontaktu s něčím, ale v řádech setin mm muselo to být něco hodně měkkýho pístní kroužky zcela ok nebyly ani přilepené ani nic vůle na ojnici v pohodě ložiska taky tak to zítra zas složím a podle mě by to mělo fungovat dále... :) jinak děkuji za odpovědi :)

MZ umřela

15.8.2011 v 23:42 | Nahoru | #8
tak pokud kroužky choděj volně a nejsou ulámaný, tak to zase slož, třeba tam proletěl jen nějakej bordel skrz filtr, nebo něco z nádrže apod.

MZ umřela

16.8.2011 v 11:43 | Nahoru | #9
hm tak jsem to dneska složil ale je to v háji asi budu půlit... MZ jde nakopnout celkem v pohodě ale motor jede velice divně připadá mi to jak kdyby pálil tak 1x za 100 otáček když ji zkusím vytočit tak se jí moc nechce a když už se to dostane k 6-ti tisícům nechcou padat otáčky musím to přidusit sytičem aby spadly... čím vic je zahřátá tím je kolísání otáček horší až do chcípnutí... a teď babo raď...

1 reakcí na tento příspěvek MZ umřela

16.8.2011 v 12:24 | Nahoru | #10
přisává falešnej vzduch?

(reakce na) MZ umřela

16.8.2011 v 12:28 | Nahoru | #11
Harry007> nemá odkud... všechny těsnění v pohodě gufero u zapalování jsem měnil před měsícem přírubu karbecu sem dorval taky zodpovědně... spíš bych řekl že ty dle mého názoru kosmetické závady na válci ubírají kompres natolik, že píst musí udělat víc otáček aby směs stlačil dostatečně pro zapálení... toť můj laický názor...

MZ umřela

16.8.2011 v 23:01 | Nahoru | #12
nechápu tvůj výraz "píst musí udělat víc otáček aby směs stlačil dostatečně pro zapálení" a hlavu máš třeba dotáhlou rovnoměrně? co těsnění pod válcem a pod hlavou?

MZ umřela

17.8.2011 v 11:48 | Nahoru | #13
formuloval jsem to blbě omlouvám se chtěl jsem říct že tam je prostě malá komprese pro zapálení směsi ale dneska jsem zjistil jinačí věc... na rotoru zapalování je na konci nastrčený magnet pro hallův snímač a v rotoru je takový maličký výstupek, aby se zajistil ten magnet proti pohybu vůči rotoru a ten výstupek se mi skoro střihnul, tudíž magnet chodí jak chce a jiskra skočí jen někdy podle polohy magnetu... takže mi to jednou zapálí v půlce zdvihu, jednou v HÚ jednou v třetině zdvihu atd... takže problém bude nejspíš tady ale pořád mi do toho nějak nezapadá proč se to kouslo... v karbecu nic nechybí ani nikde jinde... jo a ty těsnění jsou ok než jsem to skládal, měnil jsem je...

Naposledy editováno 17.08.2011 11:49:20

MZ umřela

19.8.2011 v 00:23 | Nahoru | #14
chlape ty mě teda děsíš, já když jedu tak málokdy vytočím víc jak 5 000, ze strachu aby se to nehryzlo, mám to teprv 2 000km po výbrusu když to vytočím kolem 5 500 a pustím plyn, abych přeřadil, tak mi v tom cinká nevim jestli mi nechytá řetěz primárního pohonu protože mi to dělá jen za jízdy

tak ať to co nejrychleji opravíš a zase lítáš

(reakce na) MZ umřela

24.8.2011 v 18:14 | Nahoru | #15

Buczo píše: ... a proto si říkám, že dvoutakt už bych nechtěl. Pořád se někde něco podělávalo. Sice jsem nikdy nezadřel, ale jak říkám, nebavilo mě víc opravovat než jezdit. Taky jsem se bál jet někam dál. Prostě mi dvoutakt nepřirostl k srdci.

Ať dáš MZu co nejdřív do kupy



Jo, tak tohle mám stejný . A to se ani nemuselo víc opravovat, než jezdit... Ale jednou za čas není špatný ty prckolety provětrat .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 34 10.5.2024 v 21:21 Zdenalbenal
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist