1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
Horká kyvka je taky dle mě blbost, tam máš něco nezdravého, jak může být kyvka horká? (ne teplá - horká)
Zahřívání od motoru? Brrr tam není žádnej přímej kontakt, jde to přeš čep a ložiska ne?
To se musí vzduchem krásně chladit...
Zahřívání od svodu? Ještě větší blbost...
Třeba máš špatný ložiska na kyvce, ale to je taky fantazie podle mě.
Hele no, buď to dej někam do servisu, a nebo moje rada zní:
Začni vylučovací metodou:
Tj.: 1) Vyměnit a repasovat brzdový třmen, tzn.: Narvat tam nový těsnící kroužky, prachovky a bůh-ví co tam ještě máš. Koukni se do náhrdních dílů, a do manuálu by to taky neuškodilo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
2) Bude kotouč ok? Tzn.: studený? (pro rejpali vlažný ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Dobrá nevadí, aspoň víš kde je příčina a jakým směrem se máš pohybovat.
Takhle řešíš milion věcí a problémů, najednou.. A nejsi schopen usoudit co je v prdeli a co ne...
3) Už nechci opakovat mé předchozí příspěvky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 25.08.2011 14:11:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
xBaryk píše: Horkej nemůže a nemám ani já buben na jawě.. kotouč je oproti tomu daleko líp chlazenej, prostě ten vzduch to musí uchladit, zkus toto - jedu po městě - kotouč musí být vlažnej, teplej. Jedu za městem (rovinky) Kotouč bude teplej. Jedu z prudkýho dlouhýho kopce - pak může být kotouč teplej; ale jestliže používáš jen přední brzdu a zadní skoro ne, tak nemá být od čeho horkej když je, tak to není normální a v pořádku.
Horká kyvka je taky dle mě blbost, tam máš něco nezdravého, jak může být kyvka horká? (ne teplá - horká)
Zahřívání od motoru? Brrr tam není žádnej přímej kontakt, jde to přeš čep a ložiska ne?
To se musí vzduchem krásně chladit...
Zahřívání od svodu? Ještě větší blbost...
Třeba máš špatný ložiska na kyvce, ale to je taky fantazie podle mě.
Hele no, buď to dej někam do servisu, a nebo moje rada zní:
Začni vylučovací metodou:
Tj.: 1) Vyměnit a repasovat brzdový třmen, tzn.: Narvat tam nový těsnící kroužky, prachovky a bůh-ví co tam ještě máš. Koukni se do náhrdních dílů, a do manuálu by to taky neuškodilo
2) Bude kotouč ok? Tzn.: studený? (pro rejpali vlažný ? )
Dobrá nevadí, aspoň víš kde je příčina a jakým směrem se máš pohybovat.
Takhle řešíš milion věcí a problémů, najednou.. A nejsi schopen usoudit co je v prdeli a co ne...
3) Už nechci opakovat mé předchozí příspěvky , takže práci zdar!
Chladit vzduchem? Jedinej vzduch co tam jde je ten, co se prorval kolem zhaveho motoru pod pridanejma kapotama, takze horkej vzduch, dale tam sala svod vyfuku, pali na to slunce - ja neverim ze nekdo muze mit tu kyvku studenou, povazuju to za uplne normalni ze teplo ktere motor generuje se distribuuje na celou motku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová alebo jazdená cestovná motorka Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 14 | Včera v 15:23 xlynx |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |