Téma: Neustale se brousi desticky o kotouc
15.8.2011 v 09:06
Zdar, mam problem se zadni brzdou na Stromu, neustale neznatelne brzdi, po par kilacich je kotouc zhavej bez toho abych ji pouzil. Mel jsem ji rozdelanou, vyndanej pistek, nikde skoro zadnej bordel, vsechno vycisteno, namazany konce tech sroubu po kterych to chodi, vymenena brzdovka, serizenej pedal - a dela to porad, uz si s tim nevim rady, nenapada nekoho cim by to mohlo bejt a jak poznat jakej dil potrebuje vymenit? Kdyz desticky odtlacim tak to nedela, ze by to samo zaclo brzdit, ale po prvnim zabrzdeni uz se desticky nevrati o tolik o kolik by mely a neustale se mirne obrusuji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

25.8.2011 v 06:51 | Nahoru | #1

SirIndy píše: a to zahrivani kotouce je temer urcite pres kyvku od motoru.


Zcela určitě
Jestli tohle myslíš vážně, tak se pak nedivím že si kdejaký servis dovolí namluvit Ti že odvzdušnění brzd je práce na půl dne a stojí to "tisíce"
.
Můžeš mi říct jakým způsobem je spojený kotouč s kyvkou? Že by přes osu zadního kola?
A že by se to vzduchem za jízdy nechladilo?
Jsi si vůbec vědom faktu, že existují i motory které jsou chlazené pouze vzduchem a funguje to?
Zkus příště až zastavíš nesahat na kotouč, ale sundej třmen a sáhni na desky.
Pak sem zas napiš nějakou zajímavou teorii o co se zahřívají ty destičky, to by mohlo být třeba od výfuku, ne?
Já se rád pobavím a zasměju, ale tohle už je skoro k pláči

(reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc

25.8.2011 v 09:12 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: Zcela určitě
Jestli tohle myslíš vážně, tak se pak nedivím že si kdejaký servis dovolí namluvit Ti že odvzdušnění brzd je práce na půl dne a stojí to "tisíce"
.
Můžeš mi říct jakým způsobem je spojený kotouč s kyvkou? Že by přes osu zadního kola?
A že by se to vzduchem za jízdy nechladilo?
Jsi si vůbec vědom faktu, že existují i motory které jsou chlazené pouze vzduchem a funguje to?
Zkus příště až zastavíš nesahat na kotouč, ale sundej třmen a sáhni na desky.
Pak sem zas napiš nějakou zajímavou teorii o co se zahřívají ty destičky, to by mohlo být třeba od výfuku, ne?
Já se rád pobavím a zasměju, ale tohle už je skoro k pláči



Tak proc byl ten kotouc teplej, i kdyz sem odtlacil desticky a jel bez toho aby s nim mely kontakt? Ja to taky nepobiram jak je to mozne, ale proste je to tak, jediny co by mi pomohlo je srovnani od nekoho jineho co ma Stroma. Jinak ten trmen je chycenej primo na te zhave kyvce, takze tam je to vysvetleni jeste lehci...

Naposledy editováno 25.08.2011 09:12:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom Bundik17 19 20.9.2024 v 18:32 PIGO
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom IvanJJ 6 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 13 13.9.2024 v 13:58 _Michal
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 10 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom Machy2001 2 4.9.2024 v 21:28 Martin1980


TOPlist