bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s volnoběhem
4.8.2011 v 21:52
Zdravím. Mám takovej menší problém se Sůzou (r.v. 94). Nějakou dobu mi moc nedržela volnoběh, ale dalo se s tím žít. Dneska sem dal novej vzduchovej filtr a postupně se to začalo zhoršovat. Dřív to bylo horší za tepla, teď když to nakopnu, tak prostě neudrží volnoběh už vůbec, jak za studena, tak i za tepla a to ani se sytičem. Startuje bez problémů na 1 - 3 kop, za jízdy nepociťuji žádnej pokles výklonu, nezahlcuje se, karburátor sem čistil předevčírem, takže se blejská jak dětská prdýlka. Šroubek na voln. směs mám povolenej na 13 otáček a ať šteluju jak chci, nemá to na to vliv. Jediný co mě napadá co by to mohlo dělat je svíčka, když sem jí vyndal měla černo-cihlovo-stříbrnou barvu (nechápu, jak je to možný), ale nejsem si jistej.. Zas takovej odborník v tom nejsem, učim se, tak bych potřeboval radu od vás, zkušenějších. Díky

PS: Pokud byste měl někdo servisní manuál na tenhle typ a rok, byl bych vám vděčnej.

Naposledy editováno 04.08.2011 23:01:28

1 reakcí na tento příspěvek Problém s volnoběhem

4.8.2011 v 22:55 | Nahoru | #1
Ty i ta chudák motorka v tom máte bordel, a ta barva svíčky, to si přečíst S. Dallí, hmm

(reakce na) Problém s volnoběhem

5.8.2011 v 06:02 | Nahoru | #2
LovoXXX> "svíčka, když sem jí vyndal měla černo-cihlovo-stříbrnou barvu" opravdu stříbrnou? Takové stříbrné tečky? Jestli jo, tak se ti asi upaluje píst a nejspíš to bude přisávat falešný vzduch. Nejpravděpodobnější budou gufera na klice nebo příruba karbec-válec.

Problém s volnoběhem

5.8.2011 v 11:02 | Nahoru | #3
Mě dělala bordel jehla. Chovalo se to, jak kdyby to přistávalo a nešel seřídit volnoběh.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s volnoběhem

5.8.2011 v 12:20 | Nahoru | #4
kdyby sálá faleš tak to bude mít vysoký otáčky, chudou směs a za boha nepůjdou srazit otáčky dolů, máš prostě zasranej karbec, neteče tam benzín nebo tam nejde vzduch, vyčistit ultrazvukem a né leštit a seřídit a na 90% bude po problému. Jinak šroubek na volnoběžnou směs bývá vytočen na +- 1,5 až 2 otáčky ven

(reakce na) Problém s volnoběhem

5.8.2011 v 12:44 | Nahoru | #5
kawajawa> když to bude přisávat hodně, tak nebude mít na volnoběh podtlak v karbecu a nebude to sát benzín.

Problém s volnoběhem

6.8.2011 v 22:33 | Nahoru | #6
to spíš jehla nebo to muže delat šoupě máš tam třeba už vymáčkly na ten šroubek nebo ten šroubek krátkej a s šoupětem to nehne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 Kordas33 4 14.4.2024 v 18:31 Kordas33
Šoupátko mikuni RM 125 Suzuki RM 125 Kordas33 12 11.3.2024 v 17:27 Kordas33
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Zadní tlumič showa Suzuki RM 125 Kordas33 7 26.3.2023 v 10:08 kakasek
Vysoké otáčky po nastartování Suzuk... Suzuki RM 125 Herkules476 16 4.12.2022 v 10:49 Herkules476


TOPlist