Další možnost,která by to mohla způsobovat,je netěsnost výfukového kolena u válce.Prská z toho spoje koleno-válec totiž spálený olej.
Když jsem kouknul na svíci má lehce cihlovou barvu.
1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku
Šroubek je nyní povolen o 2 otáčky. Dal jsem i svíčku,která je doporučena v manuálu a to NGK BR9EG.Mírně jsem přitáhl přírubu mezi válcem a karburátorem,protože spona na karburátoru byla možná trošku volnější,když šlo ze šroubkem potočit.
No uvidíme,co to bude zítra dělat.
1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku
Karburátor se čistil v zimě.Jedině ho zkusit znovu vyčistit.Výfuk je originál.Mohla by to třeba dělat i vata ve výfuku,kdyby ji bylo málo?
Milos125 píše: StiefTomas>
Karburátor se čistil v zimě.Jedině ho zkusit znovu vyčistit.Výfuk je originál.Mohla by to třeba dělat i vata ve výfuku,kdyby ji bylo málo?
Výfuk u dvoutaktu dělá hodně.ALe díru v plynu by to udělat nemělo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... | Tomino104 | 3 | 14.11.2022 v 20:37 Julip2 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
pomoc Kawasaki KX 125 | Kawamaniak | 5 | 28.3.2022 v 08:31 Fic6 |
Vhodná crosska do začátku [1, 2, 3, 4] Kawasaki KX 250, Kawasaki KX 125 | Kuchy19 | 113 | 10.3.2022 v 20:42 assassin |