globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: proč se dře píst u výfuku
3.8.2011 v 20:18
dobrej chci se zeptat proč u mi kawy rv 1999 kx 125 se mi dře píst u výfuku díky a co udělat se spojkou aby šla hehce koš je dobry díky
Předchozí
1 2
Následující

proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 15:39 | Nahoru | #31
Tak jsme štelovali tím šroubkem a žádné zlepšení.Řekl bych,že po povolení šroubku o jednu otáčku se zhoršil volnoběh. Ale díra tam pořád je.
Další možnost,která by to mohla způsobovat,je netěsnost výfukového kolena u válce.Prská z toho spoje koleno-válec totiž spálený olej.

Když jsem kouknul na svíci má lehce cihlovou barvu.

1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 18:34 | Nahoru | #32
Tak to je dobř naladěný.Tak ještě zkusit vzduchovej filtr.Profoukat kohout a skouknout jestli to někde nepřisává falešnej vzduch.Jinak to koleno přetěsni.Může to rychle ve vysokých vyplachovat a nestačí dávat směs.

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 21:21 | Nahoru | #33
StiefTomas>

Šroubek je nyní povolen o 2 otáčky. Dal jsem i svíčku,která je doporučena v manuálu a to NGK BR9EG.Mírně jsem přitáhl přírubu mezi válcem a karburátorem,protože spona na karburátoru byla možná trošku volnější,když šlo ze šroubkem potočit.
No uvidíme,co to bude zítra dělat.

proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 23:01 | Nahoru | #34
Ještě zkoukni vzduchovej filtr.

proč se dře píst u výfuku

6.8.2011 v 19:47 | Nahoru | #35
Takže dnes zkoušeno na trati a pořád ta díra tam je.Hlavně při výjezdu ze zatáčky je to hrůza.Nejčastěji to dělá do půlky plynu,od půlky až do plna už jede v pořádku.Filtr je čistý,kohoutek taky v pořádku.Co mám ještě udělat?

1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku

6.8.2011 v 22:31 | Nahoru | #36
Co karbec???Je vyčištěnej???U dvoutaktu není moc s čím laborovat.Co výfuk???Origo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

6.8.2011 v 22:41 | Nahoru | #37
StiefTomas>
Karburátor se čistil v zimě.Jedině ho zkusit znovu vyčistit.Výfuk je originál.Mohla by to třeba dělat i vata ve výfuku,kdyby ji bylo málo?

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

7.8.2011 v 00:04 | Nahoru | #38

Milos125 píše: StiefTomas>
Karburátor se čistil v zimě.Jedině ho zkusit znovu vyčistit.Výfuk je originál.Mohla by to třeba dělat i vata ve výfuku,kdyby ji bylo málo?


Výfuk u dvoutaktu dělá hodně.ALe díru v plynu by to udělat nemělo.

proč se dře píst u výfuku

7.8.2011 v 10:26 | Nahoru | #39
Takže znovu vyčistíme karbec.Protože když je nastaven podle manuálu,tak by přece neměl být žádný problém.

proč se dře píst u výfuku

7.8.2011 v 16:02 | Nahoru | #40
Pokud je vše ok a origo tak by neměl být problem.

proč se dře píst u výfuku

9.8.2011 v 13:00 | Nahoru | #41
Takže motorka teď šlape jako hodinky.Vzal jsem manuál od Kawasaki,protože má úplně stejný karburátor a naladil to podle toho.Jehla je nyní na třetím zářezu od vrchu,před tím byla na čtvrtém.Šroub volnoběžné je povolen přesně o dvě otáčky . Svíčka po plné palbě na motorce je krásně cihlová a dokonce motorka chytne na první šlápnutí bez sytiče.Žádná díra v plynu již není.

proč se dře píst u výfuku

9.8.2011 v 22:10 | Nahoru | #42
Tak to rád slyším :) tak ať ti to šlape.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6
Vhodná crosska do začátku [1, 2, 3, 4] Kawasaki KX 250, Kawasaki KX 125 Kuchy19 113 10.3.2022 v 20:42 assassin


TOPlist