bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: proč se dře píst u výfuku
3.8.2011 v 20:18
dobrej chci se zeptat proč u mi kawy rv 1999 kx 125 se mi dře píst u výfuku díky a co udělat se spojkou aby šla hehce koš je dobry díky
Předchozí
1 2
Následující

proč se dře píst u výfuku

3.8.2011 v 20:51 | Nahoru | #1
Si namaž bowden u tý spojky

proč se dře píst u výfuku

3.8.2011 v 21:18 | Nahoru | #2
tome taky napadlo dik ale spis by mi pichlo to druhy ale dikes

2 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku

3.8.2011 v 23:12 | Nahoru | #3
Dře a nebo to máš přidřený? Tak máš asi málo oleje a nebo nekvalitní olej.

1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku

3.8.2011 v 23:26 | Nahoru | #4
jestli to máš jen vyleštěný, tak bych to moc neřešil, jen bych vyndal píst lechce zabrousil a je to, já mám píst jak zrcadlo a ještě se nekousla

Naposledy editováno 03.08.2011 23:26:48

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

3.8.2011 v 23:43 | Nahoru | #5
kawajawa> no mam novej píst mam ho tam druhy den a nikasil vyhonovanej a rozdal sem toa a byl už poškrábany a dava motul 710 olej dik za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

3.8.2011 v 23:44 | Nahoru | #6
Jirkaa> mam novej píst a nikasil vyhonovanej olej motul 710 tak nevim mam to 2 den a rozdal sem to a byl poškrabanej

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 00:35 | Nahoru | #7
kokain> tak to rozdělej a skus to jakoby něják zabrousit nebo tak něco a skus Denicol syn 100 a v jakym poměru daváš ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 08:23 | Nahoru | #8

Jirkaa píše: Dře a nebo to máš přidřený? Tak máš asi málo oleje a nebo nekvalitní olej.



Je normální,že se píst u výfuku více namáhá.Máš tam mnohem větší teploty než u sání.Když budeš mít přidřenej 2T,v drtivém případě bude chycenej u výfuku.Jediný co můžu doporučit je kvalitní olej a zvýšit počt oleje v benzínu.

1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 09:09 | Nahoru | #9
Máš tam ve vložce (válci) na výfuku ještě přepážku, nebo jen díru? Myslím tam kde běhá píst. Důvod proč se to u výfuku dře víc je ten že tam jsou dík vyfukovaným plynům vyžší teploty než jinde, po obvodě a tak se tam má píst tendenci více roztahovat.
Svého času, se to na závodních motorkách řešilo bočním provrtáním pístu v místě přepážky, a po stranách výfukového otvoru. Směs u dvoutaktu, a olej u čtyřtaktu pak tuto část pístu a válce pomáhal přichladit.
Nevím ale jak vypadá tvůj píst, pokud takto tak by to šlo udělat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 11:19 | Nahoru | #10
Mega-CZ> ano takle vypada ale žadna přepažka tam není nebo jestli myliš příveru a olej myslko že davam dost dobrej motul 710 1:40 moc se my dotoho vrtat nehce
spiš jestli neni klikovka spatne usazena nebo tak neco??

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 11:21 | Nahoru | #11
StiefTomas> no me už olej z výfuku teče tak vevímdawam motul 710 1:40
ale dik

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 12:23 | Nahoru | #12

kokain píše: Mega-CZ> ano takle vypada ale žadna přepažka tam není nebo jestli myliš příveru a olej myslko že davam dost dobrej motul 710 1:40 moc se my dotoho vrtat nehce
spiš jestli neni klikovka spatne usazena nebo tak neco??



Klikovka spatne ulozena neni,ta je v ložiskách.Jedině vůle na ojnici,ale to by jsi slyšel.Prostě tohle je způsobený vysokou teplotou splodin u výfuku.Nemáš to třeba hodně chudý,že by se to přehřívalo???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 13:22 | Nahoru | #13
StiefTomas>

Pokud by měl chudou směs,tak to se dá poznat nejlépe podle barvy svíčky,že?
Byla by bílá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 14:07 | Nahoru | #14
Milos125> dybych to mel chudy tak by mi asi netek olej z výfuku ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 14:08 | Nahoru | #15
StiefTomas> a co bych mel slyšet

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 19:10 | Nahoru | #16
kokain> nemáš tak nahodou předepsanej 1:30 ne-li víc ?? a když se v tom hovno vyznáš nebo se ti do toho nechce vrtat tak do toho nevrtej !!

1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 19:18 | Nahoru | #17
ne přívěru nemyslím...
chudý to být může i když kape olej z výfuku, ale jak bylo psáno svíce by byla bílá místo cihlová.
Jinak těžko radit takto po netu.. btw taky tam mohla zůstat nebo se dostat nějaká nečistota která to poškrabala než vylýtla výfukem

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 20:08 | Nahoru | #18
Mega-CZ>

Takže pokud není svíčka bílá,nemusím se bát,že by měl chudou směs?

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 21:26 | Nahoru | #19

kokain píše: Milos125> dybych to mel chudy tak by mi asi netek olej z výfuku ne?



Můžeš mi říct co má společnýho olej s chudostí směsi???Si trošku pleteš pojmy.Jinak u dvoutaktu se to těžko pozná.Ten olej pokaždý svíčku začerní.Zkus ji otřít hadrem a střed svíčky by měl být do cihlova.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 21:26 | Nahoru | #20

Milos125 píše: StiefTomas>

Pokud by měl chudou směs,tak to se dá poznat nejlépe podle barvy svíčky,že?
Byla by bílá.



Přesně tak.Ale u dvoutaktu je to trošičku problém.

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 21:27 | Nahoru | #21

kokain píše: StiefTomas> a co bych mel slyšet



Rány z motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 21:31 | Nahoru | #22

StiefTomas píše: Přesně tak.Ale u dvoutaktu je to trošičku problém.



Existuje tedy nějaký jiný způsob na kontrolu bohatosti? Pokud je karbec nastaven přesně podle manuály,tak by problém být neměl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 22:06 | Nahoru | #23

Milos125 píše: Existuje tedy nějaký jiný způsob na kontrolu bohatosti? Pokud je karbec nastaven přesně podle manuály,tak by problém být neměl?



Přesně to je asi jediná možnost.Dát to do základu a pak jen dolaďovat.Nedávno jsem u kámoše viděl jak ladil mito a celkem s tím měl taky pakec.Byl tam karbec kdoví z čeho a nechtělo to jet.Ve vysokejch se to dusilo,mohl dělat co chtěl.Pak tam dal světe div se menší trysku a mito jelo jak šlak.Oba jsme nad tím kroutily hlavou :)Je to laborování :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 22:39 | Nahoru | #24

StiefTomas píše: Přesně to je asi jediná možnost.Dát to do základu a pak jen dolaďovat.Nedávno jsem u kámoše viděl jak ladil mito a celkem s tím měl taky pakec.Byl tam karbec kdoví z čeho a nechtělo to jet.Ve vysokejch se to dusilo,mohl dělat co chtěl.Pak tam dal světe div se menší trysku a mito jelo jak šlak.Oba jsme nad tím kroutily hlavou :)Je to laborování :)



Já řeším problém u YZ 125.Ona při určitých vyšších otáčkách jakoby vynechá a pak jede,taková díra ve výkonu.
Karbec má základní nastavení a pořád se nedaří. Co to může ještě dělat?

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 22:54 | Nahoru | #25

Milos125 píše: Já řeším problém u YZ 125.Ona při určitých vyšších otáčkách jakoby vynechá a pak jede,taková díra ve výkonu.
Karbec má základní nastavení a pořád se nedaří. Co to může ještě dělat?


Máš tam díru v plynu.Zkus jí přidat trošku na směsi.Dělá to jen za tahu nebo i na místě?

1 reakcí na tento příspěvek proč se dře píst u výfuku

4.8.2011 v 23:52 | Nahoru | #26
Dělá to pouze v tahu.Čím ji prosím tě přidám na směsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 00:11 | Nahoru | #27

Milos125 píše: Dělá to pouze v tahu.Čím ji prosím tě přidám na směsi?


No jsou dvě možnosti.Buďto šroubkem na karburátoru,nebo jehlou.ALe natu bych nesahal.Nejdřív zkus ten šroubek na karbecu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 10:17 | Nahoru | #28
StiefTomas>

Jehla je tam teď úplně nová a taková,která tam patří,protože ta předchozí neměla žádné číslo a vypadala úplně jinak než originál.
Se šroubkem je otočeno o jednu a půl otáčku od úplného zatažení.Takže mám šroubek více povolit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 12:09 | Nahoru | #29

Milos125 píše: StiefTomas>

Jehla je tam teď úplně nová a taková,která tam patří,protože ta předchozí neměla žádné číslo a vypadala úplně jinak než originál.
Se šroubkem je otočeno o jednu a půl otáčku od úplného zatažení.Takže mám šroubek více povolit?



Nejdřív zjisti,jestli se při otáčení obohacuje nebo ochuzuje.Ale u tebe bude při povolování obohacšní.Koukni do manuálu jak má být nastavena origo,dej jí tak a pak to dolaďuj.

(reakce na) proč se dře píst u výfuku

5.8.2011 v 13:38 | Nahoru | #30

StiefTomas píše: Nejdřív zjisti,jestli se při otáčení obohacuje nebo ochuzuje.Ale u tebe bude při povolování obohacšní.Koukni do manuálu jak má být nastavena origo,dej jí tak a pak to dolaďuj.



Ono je těch jeden a půl otáčky podle manuálu.Je tam psáno šroub volnoběžné směsi povolit jeden a půl otáčky.
Nic jiného,co by se dalo povolit už není.

Hlavní tryska je 420 , volnoběžná tryska 40, podle manuálu.
Je pravda,že po tomto základním nastavení motorka jede lépe než před tím.Před tím se velmi rychle ulila benzínem a okamžitě bylo po svíčce.Ten karbec byl hodně rozladěn.I ten šroub volnoběžné směsi byl povolen o 6 otáček.

Takže teď už jen vyladit tu díru v plynu.

Jinak může tam být svíčka NGK BR8EG? Není lepší raději BR9EG ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6
Vhodná crosska do začátku [1, 2, 3, 4] Kawasaki KX 250, Kawasaki KX 125 Kuchy19 113 10.3.2022 v 20:42 assassin


TOPlist