globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nizozemci se s tím neserou
 
1.8.2011 v 18:38
Zatímco v ČR jezdí padesátky "jakože" 45km/h ale ve skutečnosti i 100km/h a každému je to ukradené,v Nizozemsku jsou hlídky zaměřené speciálně na mladé řidiče jestli motku opravdu uškrcenou mají.No moc těm chlapcům nezávidím,než jezdit 40 radši vemu kolo.Co vy na to,nemaj to tam až moc přísný?




Anketa: Je to od nich až moc přísné?
ANO
42%
156
NE není chtěl bych to i v ČR
58%
219

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

1.8.2011 v 22:46 | Nahoru | #61

prackarr píše: Omyl kolego,omyl.
Nemám komu co závidět,jestli jsi mířil tímto směrem. Ono zakázat úplně(enduro v lese) a omezit výkonem je rozdíl. To srovnáváš japgo a gružku.



omezit výkonem z pohledu toho dotčenýho rovná se zakázat úplně, byť jen dočasně. a jde o princip. neřeším závist ani tebe konkrétně, řeším jen to že lidi co se jich přímo netýká neřešej a je jim to šumák. jenže zpravidla až se semele něco co se jich dotkne, tak je to šumák zas těm ostatním. a tak si s náma zmrdská vrchnost může vytírat prdel donekonečna.

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

1.8.2011 v 22:46 | Nahoru | #62

NobleSix píše: To je drsný no... ja bych teda nedal svoje moto někomu aby si ji jen tak turoval na nějakým měřiči... to je snad i proti zákonu.... a tady je možný aby ti vzali stroj a sahali na něj atd to je divný... vůbec jako


Asi jsis kolego nevšimnul,že ty videa nejsou točena v ČR,ale v jiné civilizovanjší zemi,kde na to mají patřičné vyhlášky,ze sveho rozhodnutí a bez povolení to rozhodně nedělají.

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

1.8.2011 v 22:57 | Nahoru | #63

FiZzeR píše: omezit výkonem z pohledu toho dotčenýho rovná se zakázat úplně, byť jen dočasně. a jde o princip. neřeším závist ani tebe konkrétně, řeším jen to že lidi co se jich přímo netýká neřešej a je jim to šumák. jenže zpravidla až se semele něco co se jich dotkne, tak je to šumák zas těm ostatním. a tak si s náma zmrdská vrchnost může vytírat prdel donekonečna.


Jestliže je pro 18 letýho floutka omezení na 25kW úplný zákaz,tak at nejezdí. U mě to není zákaz,ale rozumné omezení. Rozumné. A pořád tu píšu o tom,že právo u nás je,ale není vymahatelnost. (v každé oblasti) a toto je způsob,jak je naplnit.

Naposledy editováno 01.08.2011 22:59:13

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

1.8.2011 v 23:41 | Nahoru | #64
To by mě teda zajímalo, proč by (podle ankety aktuálně) 56 lidí vyloženě chtělo, aby se takový pičoviny zaváděly v ČR..? Kvůli těm pár klukům, co jezdí na padinách? Z nichž část to má možná odškrcený, aby se z toho dala vytáhnout o něco bezpečnější rychlost, než je dementních 45 km/h? Nebo se vám tak často stávají krizovky, kdy vás ohrozí mladej kluk na malorážce jedoucí sedm pětek? Pak bych to chápal, ale ten počet se mi moc nezdá..

..mno, uvažování typu "budu obhajovat vynucování dodržování sebeblbějšího nařízení a to i když se mě to nijak netýká" asi nikdy nepochopím.. (nebo že by jen tak z principu, právě proto, že se mě netýká?)

edit: prackarr> kua od tebe bych spíš čekal, že budeš na opačné straně barikády..asi víš proč..

Naposledy editováno 07.08.2011 16:19:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

1.8.2011 v 23:51 | Nahoru | #65
Rod> mě osobně ty 45km padiny vadí. Ale přesně opačně. Podle mě by bylo bezpečnější,kdyby ty padiny jezdily právě těch 70km,místo těch 45. Podle mě je v provozu lezoucí padina při 45ti právě naopak nebezpečná tím,že nejede. To co jsem psal jsem mířil spíše na papírově zavřené litry na 25kW. Tam je dle mě problém,nikoliv u malorážek...
Edit: vím kam míříš,ale to je přesně naopak. Já osobně s ohledem na svoje děti vím,co píšu,to mi věř...

Naposledy editováno 01.08.2011 23:52:10

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 00:14 | Nahoru | #66
prackarr> jo tak; no na ten limit 45 km/h mám názor stejnej, na papírový škrcení už míň, bo hranice 25 kW je zvolená dost na kokot..narozdíl od těch padin aspoň ne vyloženě proti bezpečnosti, ale zase dost proti nabídce motorek - vždyť proč by člověk v osmnácti neměl mít možnost pořídit si půllitra s padesáti koníkama, zvlášť jeslti předítm jezdil třeba na 125ccm? I nesupersportovní šestka si myslím, že v takovým případě není blbá volba..ale pochopitelně, že neschvaluju ježdění na litrových motorkách a supersportech obecně, včetně šestek, bez předchozí praxe.. (a záměrně neuvádím věk, bo i pro nezkušenýho třicetiletýho bude podle mě prospěšný, když si aspoň jednu sezonu odkroutí na něčem hodnějším)

..kua ale to jsem odbočil od původního tématu..tak k tématu aspoň to, že se těm borcům z videa divím, že to těm fízlům půjčí do pracek, já bych mu to nedal ani kdyby na to existoval speciální buzerzákon..

all> OT: rozklikl jsem si první video, jestli v komentech nebude popsaná úprava, že mu naměřili kulový a zaujal následující komentář:

"..pause the video at 0:00, hold left arrow, press up arrow. you are now playing snake. thumbs up if it works.."

- vono to fakt funguje.. (ale musí to být puštěný na youtube.com a ne tady jako embed)

Naposledy editováno 02.08.2011 00:15:56

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 00:42 | Nahoru | #67
moc zajimavy tema. moc zajimavy prispevky (nekery)...

beru jako dobrej napad ten novej zakon, podle keryho muzes mit od 18 masinu do 35 kw (myslim) ale s maximalnim puvodnim vykonem masiny do 70 kw ...a navic musis mit myslim snad i nakou tu praxi na slabsi...a to je hodne rozumny...Proste nemuze se tak stat, ze pako kery na nicem nesedelo dostane do ruky sportovni sestku (neskrcenou) nebo i neco vetsiho. do 70 kw sezenes naky petkovy nebo sestkovy nahace a to v 18 staci bohate. A ikdyz to nahodou bude mit vodskrceny, tak to neni takova tragedie, pac beztak predtim neco uz musel ridit a tudiz ma nakou, aspon malou, praxi.

Ikdyz jak rikam (a jak uz tady urcite nekdo rikal) - kdyz je clovek magor, tak je mu i dváca moc.

a k tematu: Jak je to treba v rakousku nebo nemecku? neco sem slysel, ze tam tajcten "forychtung" maj taky...vite votom neco bliz?
A v tech videich - tam maj ty padesatky jenom nahodou, nebo to proste neni na vetsi objemy?

edit: jo a ten snake works

Naposledy editováno 02.08.2011 00:50:52

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 00:55 | Nahoru | #68
Já si myslím, že by stačil původní výkon i do těch 50 kw.. (např.: honda cb 500)
Pokud se ale bude posunovat A bez omezení až od 24 let, pak možná..

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 01:08 | Nahoru | #69
Dyno zadarmo

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 06:11 | Nahoru | #70
Možná to tu padlo, ale zazněla otázka kde na to PČR vezme. Nemusí, zaplatíte to Vy, co máte ilegální motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 07:41 | Nahoru | #71
Naprosto zbytečná buzerace zkusily jste si někdo v poslední době jet po české silnici 45km/h řidiči vás sežerou za živa vždyť při té rychlosti zavazíte i ve městě těch 25kw beru a byl by jsem i pro kontrolu (např na technicke ne jen tak na silnici) ale padinu nechat padinou bez dalších uprav stejně s toho víc jak 70 nikdo nevimáčkne

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 08:03 | Nahoru | #72

droud píše: např na technicke ne jen tak na silnici



Výhradně na technické a nikde jinde. Představa poskakujících mamlasů - aspirantů na Darwinovu cenu - jeden před, druhý za mašinou, kácející se už jen při stání na místě, kteří by takto chtěli testovat na veřejnosti 25 kW, mě naplňuje hrůzou.

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 08:36 | Nahoru | #73

yama_lube píše: Kdo ted někdy projížděl Velkými Karlovicemi asi nestačil divit,když viděl co tam ti šašci vyvádí-cyklostezka s ročním spožděním,cesty rozjebané,xxx týdnů jim trvá než to konečně potáhnou novým kobercem a když už je to upo na piču,kruhový objezd křivý jak kráva,semafor za desítky tisíc který vám na rovném úseku ukáže červenou jen proto abyste zastavili a pak vám dá hned zelenou taky na kundu
Po cykloztezce stejně jezdí jen polovina kolařů,ta druhá jezdí po cestě vedle cyklárny
No prostě přijedte se podívat,ukázkový případ jak projebat prachy.

souhlas

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 08:37 | Nahoru | #74

PetrXX píše: Další nástroj pro kontrolu státu nad ovčany?
Děkuji, nechci.
Česko není schopno si poradit s brutální korupcí ve vládě, zato "spodina" se nechá rozjezdit daněmi a politikou "kam vítr tam plášť" na kaši.
Všechny souhlasící s touhle preventivní buzerací bych rád viděl, až stát zavede kupříkladu měřiče hluku, cejchované měřiče hloubky dezénu, k tomu povinné reflexní vesty a preventivní přezkušování ze Zákona o provozu na pozemních komunikacích. To bude fajn a bezpečno!

4 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 09:09 | Nahoru | #75
Já teda nevím,ale kontrolování toho,aby mladí fóglové nejezdili na 180HP motorkách,když mají hovno najeto,to u mě není žádné utahování šroubů. Chci vidět ty,kteří to tak vidí,až se jim na takové motorce zabije vlastní dítě. Já situaci,kdy k tomu došlo,už zažil ve svém okolí.
Dokonce několikrát,takže co se týče dodržování toho,aby nelezli teenageři na supersporty,jsem 100% pro.
Akorát bych se vykašlal na podobný mašiny na testování výkonu na cestách,ale prostě bych podmínil pilotování supersportu plošně praxí a věkem. Např. 21 let a 3 roky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 09:32 | Nahoru | #76
prackarr> ale tady to tema, videa a anketa jsou o kontrole 45kmh a ne 25kw. Takze bych rek ze se trochu mijis s ostatnima a zbytecne to ceri vodu.
45kmh je kravina, 25kw taky, 35kw po novu je fer

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 09:50 | Nahoru | #77

fallen píše: prackarr> ale tady to tema, videa a anketa jsou o kontrole 45kmh a ne 25kw. Takze bych rek ze se trochu mijis s ostatnima a zbytecne to ceri vodu.
45kmh je kravina, 25kw taky, 35kw po novu je fer


Já myslím,že každej,kdo je tady umí číst,ne?
Takže čeřím vodu jen tím,co nečtou.
Jinak souhlas,35kW je fér,ale dodržovat to!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 10:06 | Nahoru | #78
prackarr> Ano, ale na to je nejjednodušší přece jednoduše neškrtit - odpadají všechny problémy. Současných 25 kW je hodnota vycucaná z prstu, uplně k ničemu a pouze zbožné přání zákonodárce. Žádná taková mašina neexistuje, i všechny nejběžnější půllitry jsou 30 - 40 kW typově. Stanovit reálné hodnoty (objem, výkon, cokoliv) které typově splňují nějaké běžné stroje střední třídy, musí zvládnout kdokoliv s možností letmého nahlédnutí do katalogu motocyklů a registrů vozidel

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 10:15 | Nahoru | #79
No jednou si kamarád přivezl z neměcka Rs125 nějaky rok kolem 06-07. Nebyl moc zkušený a jednou si začal stěžovat, že mu motorka vůbec nejede... Týpek měl totiž udělaný na chcípaku nějakou elektronickou uzávěru na přívěru a přepínal jsi tam 11KW a plnej výkon ... Takže myslím, že problém by se tímto rychle vyřešil Navíc češi jsou srašný koumaci, takže na něco přijdou :D

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 10:26 | Nahoru | #80
fajn tak já si v 18cti koupim BMW s 300 koněma pod kapotou ..to budu míň nebezpečnej než na sportovní šestce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 10:48 | Nahoru | #81

prackarr píše: Já teda nevím,ale kontrolování toho,aby mladí fóglové nejezdili na 180HP motorkách,když mají hovno najeto,to u mě není žádné utahování šroubů. Chci vidět ty,kteří to tak vidí,až se jim na takové motorce zabije vlastní dítě. Já situaci,kdy k tomu došlo,už zažil ve svém okolí.
Dokonce několikrát,takže co se týče dodržování toho,aby nelezli teenageři na supersporty,jsem 100% pro.
Akorát bych se vykašlal na podobný mašiny na testování výkonu na cestách,ale prostě bych podmínil pilotování supersportu plošně praxí a věkem. Např. 21 let a 3 roky.



tak snad logictejsi je ze si svoje deti hlidaj rodice ne? to ze se dite k takovy motorce dostane nebo ji dokonce vlastni je snad selhani rodicu... pripad ze si ji nekde tajne od nekoho pujci a stane se pruser, ten se nevylouci ani kdyz po tom policie tvrde pujde, takze doufam ze tohle tu nebudete vytahovat jako proti argument.

ad legislativni urceni kdo na cem muze jezdit.. 25kW treba na R1 je spatne, proste zacatecnicky moto ala GS500, CB500 apod bych snad ani neskrtil... proste to rozdelit na motorky ktery jo a ktery ne, klido je muzou roztridit i kus po kusu do jmenyho seznamu, stejne mame uredniku jako sracek co se flakaj tak at aspon neco delaj...

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 10:57 | Nahoru | #82

prackarr píše: Já teda nevím,ale kontrolování toho,aby mladí fóglové nejezdili na 180HP motorkách,když mají hovno najeto,...



Já teda zas nevím kde bych v 18 vzal na litrovou motorku se 180HP, vono to není jen o tom co mají v hlavě ti mladí, ale i o tom co mají v hlavě jejich zazobaní fotříci!

2 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 11:30 | Nahoru | #83
Jezdit 45km/h je na zabití, ale i 70, kor v čr, jezdil jsem na ybr, který jelo tak kilo, kilo deset z kopce, kolikrát se mi stalo že sem chtěl někoho předject a ten zmrd mi přidal, jednou mě kvuli jedný kurvě v oktávce málem sejmulo auto, hrozně vyprcanej zákon.

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 11:41 | Nahoru | #84
GuliR6> TO se mi stalo i na NSR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 11:59 | Nahoru | #85

GuliR6 píše: Jezdit 45km/h je na zabití, ale i 70, kor v čr, jezdil jsem na ybr, který jelo tak kilo, kilo deset z kopce, kolikrát se mi stalo že sem chtěl někoho předject a ten zmrd mi přidal, jednou mě kvuli jedný kurvě v oktávce málem sejmulo auto, hrozně vyprcanej zákon.



to se mi stalo i s oktavkou, slavny TDIcko... pridala mi predjizdena pani v twingu

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 12:13 | Nahoru | #86
Když přihlédneme k tomu, že může člověk s čerstvým řidičákem řídit auto, které má 400 koní, náhon na zadek a stojí pár korun, tak nějaký omezovaní jsou úplně mimo.. Jinak omezení na 45km/h je buzerace jak vyšitá..To i fichtl jel rychleji a oproti těm novejm strojům na videích byl 100x nebezpečnější (podvozek=0,brzdy=0)..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 12:15 | Nahoru | #87

assassin píše: to se mi stalo i s oktavkou, slavny TDIcko... pridala mi predjizdena pani v twingu



To se nedivím...Asi se zrovna u toho ultra-krutě-spolehlivého-držáku (TDi) posrala váha vzduchu ne?

Naposledy editováno 02.08.2011 12:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 12:23 | Nahoru | #88

bicoun_cz píše: To se nedivím...Asi se zrovna u toho ultra-kruto-spolehlivého-držáku (TDi) posrala váha vzduchu ne?



cece auto celkem spolehlivy je, za 300tis km se na motoru menila prave jen vaha vzduchu.. ale zacal jsem babu predjizdet na rovince za prejezdem, mel sem tam trojku a rikal sem si to stihnu.. ono to do tech 3tis vystrelilo a byl sem vedle baby, jenze ona stala na podlaze a TDI pak umre a je treba radit.. no proti jelo auto tak si rikam ze dotocim tu trojku, ze nebudu v tyhle situaci radit.. no a mel sem spis preradit, baba o me nevedela a stala na plynu dal a ja to stihnul tesne.. holt sem zvyklej na benzinak, ze kdyz nekde ve 2500ot vyrazim tak ze mam jeste minimalne 3tis otacek k dispozici ve kterejch to jeste porad pojede.. a ne jen boost kolem 2tis a pod i nad mrtvo... (pujcene auto rodicu, ja mel vzdy temer vylucne benzinaky)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 12:46 | Nahoru | #89

assassin píše: cece auto celkem spolehlivy je, za 300tis km se na motoru menila prave jen vaha vzduchu.. ale zacal jsem babu predjizdet na rovince za prejezdem, mel sem tam trojku a rikal sem si to stihnu.. ono to do tech 3tis vystrelilo a byl sem vedle baby, jenze ona stala na podlaze a TDI pak umre a je treba radit.. no proti jelo auto tak si rikam ze dotocim tu trojku, ze nebudu v tyhle situaci radit.. no a mel sem spis preradit, baba o me nevedela a stala na plynu dal a ja to stihnul tesne.. holt sem zvyklej na benzinak, ze kdyz nekde ve 2500ot vyrazim tak ze mam jeste minimalne 3tis otacek k dispozici ve kterejch to jeste porad pojede.. a ne jen boost kolem 2tis a pod i nad mrtvo... (pujcene auto rodicu, ja mel vzdy temer vylucne benzinaky)



Vím přesně, o čem mluvíš... U těhlech chrochtáku je to běžný jev..Dobrá ruská ruleta..Zabere to, nebo už nee? Zas je dobrý, že ty jízdy jsou takový akční a člověk je pořád v pozoru..
Jinak ten seznam není špatný nápad..Ale kdo posoudí, že 40kw je moc a 35kw je málo? Zas je tam prostor pro korupci..Prostě pokud by člověk přišel do autoškoly, chtěl by si udělat papíry na něco přez 50kw , ať mu je, kolik mu je, musel by prokázat, že ten stroj ovládá, ať už samotnou jízdou, manipulací a hlavně pořádným nákladem jízd (1000km). Samozřejmě by záleželo hodně na preciznosti těch instruktorů.Uděláš? O.K. Neuděláš? je nám líto..Vyjezdi se na něčem slabším a pak přijď..

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 12:57 | Nahoru | #90

bicoun_cz píše: Vím přesně, o čem mluvíš... U těhlech chrochtáku je to běžný jev..Dobrá ruská ruleta..Zabere to, nebo už nee? Zas je dobrý, že ty jízdy jsou takový akční a člověk je pořád v pozoru..
Jinak ten seznam není špatný nápad..Ale kdo posoudí, že 40kw je moc a 35kw je málo? Zas je tam prostor pro korupci..Prostě pokud by člověk přišel do autoškoly, chtěl by si udělat papíry na něco přez 50kw , ať mu je, kolik mu je, musel by prokázat, že ten stroj ovládá, ať už samotnou jízdou, manipulací a hlavně pořádným nákladem jízd (1000km). Samozřejmě by záleželo hodně na preciznosti těch instruktorů.Uděláš? O.K. Neuděláš? je nám líto..Vyjezdi se na něčem slabším a pak přijď..



no ono se na to da zvyknout.. a radit preventivne vyssi kvalty.. oni i ty modernejsi motory uz tak vyrazne neumiraj... ale i tak kdybych mel mit diesela tak bych ho nejradsi s automatem.. treba nakym tim dvouspojkovym ala dsg...

u tech motorek je to jasny .. jak to rozdelit je orisek, prodejci se tomu budou branit aby jim motorka nespadla do "sportu" a neprisli o zakazniky s 18ti rokama... tzn jak to udelat v zakone by bylo slozitejsi, na to nemam vzdelani, naladu ani za to nejsem placenej.. abych to vymejslel... takovejch mame v parlamentu dost:) zdravej rozum mi ale rika ze ta kategorie motorek na ktery by meli jezdit zacatecnici je ta kolem pul litru.. vydechlejsi 1-2valce, do 50ti koni.. nahac/polokapota.. a ne neco s RRR v nazvu,kapotama a seskrceno z puvodnich 180ti koni na 30.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist