globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konzistence mazani řetězu
Pěkně jsem si umyl Suzii a už jen namazat řetěz. Mám něco od Panoline, a po aplikaci je to taková srajda hnusná, vypadá to jak sádlo je to normální nebo jsem koupil nějakou hovadinu? Snad se to rozjezdí jelikož na tom zlatém to vypadá otřesně.
Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 14:19 | Nahoru | #1

t_freedom píše: assassin> no tak vidíš, ještě žes to potvrdil

Stev> s tím moc nesouhlasím (s tím momentem na gumě...ale je to asi tak všechno co můžu dělat) ...Obvody kol budou stejný; rozety +/- stejný ... Maxima motorů s rozdílem 2-3t ot/min. Poměrově to bude dost podobný rozdílu na krouťáků klice.



kdyby tam nebyl stejnej moment na kole, tezko by ty motorky z 0-100 sprintovali +- stejne, ten litr si ten moment jen dokaze udrzet do vyssich rychlosti... ono tam muzes mit treba 800Nm ale je to k hovnu kdyz se motorka prevrati na zada nebo zacne hrabat.. tyhle vetsi kroutici momenty na motoru jsou dobry k tomu ze dostanou rozumnej moment na kolo i na tezkej prevod - pri velke rychlosti... ale zas kolik lidi a kde jezdi trvale 160+? ty slabsi sestky apod jedou do tech cca 160 +- podobne jako litry, jen se tam ten moment nazene kratsima kvaltama a castejsim razenim...

jo a s tim ze jedem plisen... je to tim ze si jeste nepochopil ze na V2 ani zadnej poradnej diktat jet nejde... sice skalni zastanci furt melou neco o velkejch pistech, a kroutaku vocpoda.. ale oni to jednou pochopi

Naposledy editováno 18.08.2011 14:23:44

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 16:41 | Nahoru | #2

assassin píše: kdyby tam nebyl stejnej moment na kole, tezko by ty motorky z 0-100 sprintovali +- stejne, ten litr si ten moment jen dokaze udrzet do vyssich rychlosti... ono tam muzes mit treba 800Nm ale je to k hovnu kdyz se motorka prevrati na zada nebo zacne hrabat.. tyhle vetsi kroutici momenty na motoru jsou dobry k tomu ze dostanou rozumnej moment na kolo i na tezkej prevod - pri velke rychlosti... ale zas kolik lidi a kde jezdi trvale 160+? ty slabsi sestky apod jedou do tech cca 160 +- podobne jako litry, jen se tam ten moment nazene kratsima kvaltama a castejsim razenim...



pěkně vysvětlený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

18.8.2011 v 22:00 | Nahoru | #3

assassin píše:
jo a s tim ze jedem plisen... je to tim ze si jeste nepochopil ze na V2 ani zadnej poradnej diktat jet nejde... sice skalni zastanci furt melou neco o velkejch pistech, a kroutaku vocpoda.. ale oni to jednou pochopi



Jet diktat To si musim zapamatovat . A V2 asi umi i jet, zkousel jsem Duc Streetfighter a i vrsek byl fajn, to uz jelo skoro jako gsxr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 12 Dnes v 09:55 nevo7
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 6 Dnes v 07:45 MungoJerry
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg


TOPlist