paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
29.7.2011 v 11:18
Tim myslim velke, smrdici, dunici, hlasite atd.
Nebo vsechno uz je totalne sterilni?

Idealne dvouvalec, vzduchac, vetsi objem.

Buelly uz se nevyrabi, coz je skoda. Na zadnem jsem nikdy nejel. Jak to jede? Jel jsem na XR1200, je ten zatah podobny?
MT01 vypada super. Jeste lip vypada MT0S. Ale ten motor pry moc nejede?
HD XR1200 - nejede to nejak super, ale klepe se to, zvuk super, vzduchac, remen, no co vic chtit
Moto Guzzi - vubec se nevyznam. I kdyz par dnu zpatky jel pres Tesin Griso (nebo jak se to jmenuje?) a moc pekny zvuk a jelo to hezky odspoda.
Ducati - ty klasicke modely (GT, Paul Smart) jsou super, ale Ducati pry se serou.
Nejake choppery - no tady uz vubec se nevyznam. Ty velke Intrudery jsou hnusne , VTXo nic moc, ale moc se mi libi Warrior.

Napada nekoho jeste nejaka poradna motorka? Takova anarchie na dvou kolech

3 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 09:10 | Nahoru | #1
Jesli to spíš neni tak trochu závist chlapci, že taky nemáte v garáži novou zmrzlinu ať už japonce, či helmuta nebo taliána. Myslim, že většina z vás, kdyby zatáhla za plyn třeba na litrovym gsx-r, tk si regulérně nasere do trenek, pokud by se na tom vubec udrželi To na nějak prd prd vydechlym šrotu ala ural či tyhle parodie shnilý zkrátka nezažijete. Tam akorát kadle kadle hovno to jede, zato z toho odpadávaj díly a chčije olej, fakt zábava hadr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 09:29 | Nahoru | #2

Vito_Corleone píše: Jesli to spíš neni tak trochu závist chlapci, že taky nemáte v garáži novou zmrzlinu ať už japonce, či helmuta nebo taliána. Myslim, že většina z vás, kdyby zatáhla za plyn třeba na litrovym gsx-r, tk si regulérně nasere do trenek, pokud by se na tom vubec udrželi To na nějak prd prd vydechlym šrotu ala ural či tyhle parodie shnilý zkrátka nezažijete. Tam akorát kadle kadle hovno to jede, zato z toho odpadávaj díly a chčije olej, fakt zábava hadr...



Srovnávej srovnatelný. Pokud se bavíme o sportech, tak místo Urala vem nějakýho litrovýho Vincenta ze začátku 50. let. Pokud mi dáš na výběr mezi zmrzlinou a tímhle, tak tě s tou horou trsátek pošlu do prdele
A co se závisti týče, ono to těma financema nebude. Když vezmu, co jsem do své Jawky za rok co ji mám narval (bral jsem ji jako totální vrak na záchranu, abych měl něco, co si postavím sám), tak z toho jetej japonec bez problému bude a ještě zbyde na nový gumy A to mě ještě čeká výměna kol a generálka motoru

Nemám potřebu hladce lítat tři sta z místa a u toho nadávat na rozbitý silnice. Radši se vyblbnu na něčem, na čem mám už ve 120 oprávněnej strach o život a s čím můžu kdykoliv beze strachu zahnout do lesa a jet se válet v bahně

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 10:17 | Nahoru | #3

Vito_Corleone píše: Jesli to spíš neni tak trochu závist chlapci, že taky nemáte v garáži novou zmrzlinu ať už japonce, či helmuta nebo taliána. Myslim, že většina z vás, kdyby zatáhla za plyn třeba na litrovym gsx-r, tk si regulérně nasere do trenek, pokud by se na tom vubec udrželi To na nějak prd prd vydechlym šrotu ala ural či tyhle parodie shnilý zkrátka nezažijete. Tam akorát kadle kadle hovno to jede, zato z toho odpadávaj díly a chčije olej, fakt zábava hadr...



No ale tady je vidět že o tom hovno víš.On třeba ten Ural je příklad toho jak si lidi mezi sebou předávají spoustu polopravd.Nějak sem si nevšiml že by z toho něco upadlo za běžné jízdy(nepočítám urvaný zrcátka v terénu a proraženou vanu tamtéž).Olej z toho nechčije ani ho to nežere(a dokonce tam i je-takže to nebude absencí oleje).12O Km bohatě stačí-na dálnici stejně nelezu(pokud není přes ní vedená objížďka)No a zkus si zatočit ve 100 na něčem se sajdou-ten kdo to neumí,tak bude mít v lepším případě hnědej pruh a v tom horším si prohodí pozice s motorkou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

2.8.2011 v 11:28 | Nahoru | #4

Vito_Corleone píše: Jesli to spíš neni tak trochu závist chlapci, že taky nemáte v garáži novou zmrzlinu ať už japonce, či helmuta nebo taliána. Myslim, že většina z vás, kdyby zatáhla za plyn třeba na litrovym gsx-r, tk si regulérně nasere do trenek, pokud by se na tom vubec udrželi To na nějak prd prd vydechlym šrotu ala ural či tyhle parodie shnilý zkrátka nezažijete. Tam akorát kadle kadle hovno to jede, zato z toho odpadávaj díly a chčije olej, fakt zábava hadr...



Tady někdo nepochopil rozdíl mezi spotřebním zbožím a motorkou.

Ano, kdo se chce jen projet, může si koupit levně vyrobenou rejži z plastu a elektroniky bez kovových dílů, která sice ze začátku bude fungovat, ale po 5 letech už se tam bude vše srát a po deseti letech ti při snaze objednat další neopravitelný díl výrobce pošle poukázku na ekologickou likvidaci s tím, že tento model již není podporován, kup si novější. Vše je tam spočítané na samou hranu únosnosti odlehčeného materiálu, takže stačí nepříznivá shoda náhod a všechno se to navzájem zničí.
Tyhle stroje sice poskytují rychlost a když je točíš tak i zrychlení, ale takové sterilní, nudné. Jezdil jsem na tom a ještě občas jezdím, ale vůbec mě to nebaví. To je akorát tak když se chci někam rychle přesunout.
A pak tu jsou stroje z oceli a hliníku, kde nějaký plastový díl jen těžko hledáš - třeba ten Ural, které jsou vyrobené strojařským způsobem. Tyto stroje jsou spolehlivé i po 40 letech, jen se mění opotřebené díly, které si v případě nutnosti vyrobíš sám u kohokoliv, kdo má v garáži soustruh. Při jízdě na nich nemáš pocit, že sleduješ jízdu v televizi, ale cítíš tu jízdu a vychutnáváš si ji, cítíš každý zápal motoru a jeho reakce na plyn.

S takovýmto strojem pojedu kdykoliv třeba na Sibiř, protože vím, že za každých podmínek dojedu. Nepojedu tam s novým BMW R1200GS, u kterého mi uprostřed pustiny řídící jednotka nahlásí "Program provedl neplatnou operaci" a já budu v prdeli, protože budu potřebovat diagnostiku na přeflashnutí firmware, přičemž nejbližší bude buďto 8000km na západ v EU, nebo 8000km na východ v Japonsku, protože obyčejné dílny všude po světě si nemůžou dovolit diagnostický přístroj za 2 mega od BMW.
Já se sice vývojem řídících jednotek a digitální elektroniky zabývám jako konstruktér, ale dobře vím, že není úspěchem něco udělat složité. Úspěchem a projevem geniality je dokázat dosáhnout požadované funkce principielně jednoduchým, spolehlivým a snadno vyrobitelným/opravitelným řešením.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babetta 210 přechod z M2T na kvalit... Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... moje-moto 15 19.3.2023 v 08:58 mRKEF
Babetta 210, jak 12v žárovku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... Blackwhitee 16 20.1.2023 v 19:46 krokoš


TOPlist