Téma: Moje rychloreportáž z CEC ..
 
18.9.2007 v 01:10
Náše poslední vystoupení na zavěrečném podniku C.E.C. se opět neslo ve smolném duchu.
Věděl jsem, že máme šanci uspět jen za předpokladu, že se výrazně zlepšíme, nebo modlit se, že ti před náma se výrazně zhorší.... nechtěl jsem čekat jak se bude dařit konkurenci a doufat v jejich chybu, proto jsem na poslední závod vzal do týmu nezkušeného, ale velmi talentovaného kamaráda Pavla C.
Má celkově na okruhu najeto velmi málo( asi 8-10 jízd), ale podařilo se mu zajet čas 2:19 , což na seriovou R6 02 je super výkon.
Tímto vyhecoval mého stáleho kolegu v týmu Rišana k pro mě neuveřitelnému času 2:18, na R6 03 kromě výfuku v serii !!!
Prostě nechtěl si nechat sebrat nálepku "týmová jednička" a já byl s rivalitou mezi něma spokojenej
Moje treningové zlepšení 2:24 bylo spíše usměvné...
Rozhodl jsem již před závodem , že omezím svůj čas na trati na zhruba 40min. a zbytek nechám na těchto pro mě superjezdcích ... jen tak jsme měli šanci dostat se na bednu a zachránit celkové umístění.
Byl to risk ... ale co už.
Trošku ve mě zatrnulo už když Rišovi nevyšel start .... při rozjezdu mu zdechnul motor a než došlo k opětovnému nastartování, bylo celé pole před ním a on na 54místě, přitom startoval z výborné 17tky.
Po dvou kolech a zdravém nasrání poskočil o 35 míst nahoru ... to mě uklidnilo, navíc po čase vyjel na trať SAFETYCAR a celé pole se sjelo do obrovského vláčku, čímž se smazaly veškeré rozdíly v časech ... přímo před sebou měl tým Moravamotors a PK Ready ... po znovu rozjetí nechal tyto dva naše největší konkurenty za sebou a usadil se na průběžném 2místě v kategorii za výborně jedoucíma Midland Svoboda.
Takto mi to i předával a já se s obavou vydal na trať .... ujel jsem jen 15min. když se opět objevil pro hromadný pád SAFETYCAR a protože na trati byl olej, kroužil jsem za ním dalších 15min.... říkal jsem si pohoda džes ... je to super, nikdo mě nemůže předjet , takže vlastně nic neposeru a moji kluci to pak vyjedou za mě
Po odjetí plechovky z trati jsem ještě dal 10min. ,ale to už na mě zběsile mávali, ať radši zajedu do boxu a pustím naše skryté eso.... nu což , mládí musí kupředu a proto je potřeba pomalu jedoucího fotra vyšoupnout z akce ... předjel mě jen Bittner z PK Ready, takže jsem Pavlovi předával naši třetí pozici kategorii...
Mládí sice musí dopředu, ale zase ne tak rychle jak se rozhodl náš nadějný jezdec, stejně jako naše posila při 6tihodinovce Olda , tak i Pavel se nedočkal třetího kola a místo na moto přiběhl do boxu pěšky s transpondérem v ruce, upadl před cílovkou po nějakém střetu s jinou motorkou a mě nezbylo než složit hlavu v dlaně a v duchu kurvovat .. nahlas ze mě nevyšlo naštěstí nic , není komu co vyčítat, hlavně že je celej, motorka taky OK a vo co jinýho sakra jde?
Vlastně o to co většina lidí dělá denně do mísy....
Riša pohotově skočil na bike a jel se poprat s nepříznivým osudem... zase nějaký 50 místo či co .. neměl jsem odvahu se jít podívat na tu obrazovku hodně dlouho... šlo to zase pomalu ... 45 , 44 ... 39 .. 37 , už jsem to znal ... vyjel jsem když to bylo nějakech 32 celkově ... jen na dvacet minut, at rychlík Ríša může zase do boje , jezdil stabilně 2:20 - 2:21, takže stahoval rychleji než já .. bylo potřeba mu dát prostor, ale nechtěl bych ho slyšet po tom co dojel svoji hodinu a bylo mu sděleno, že za 20min. musí zase do sedla dát konečnejch 40min.
Odjel celkem 2hodiny 40min v neuvěřitelném tempu a s časy pro mě v říši snů... je to opravdu vynikající spolehlivej jezdec, vlastně opora našeho týmu ..., těžko bych hledal lepšího.. to už jsem si ověřil...
Celkově jsme stejně jako v 6tihodinovém Brnu po pádu dojeli na 6tém místě v kat. celkově 26 ... chudák Riša jen nevěřícně sledoval závěrečné vyhlášení, kde stáli na bedně ti nejlepší v naší kategorii v tento den a kde vlastně kromě Biťáka a Petra Svobodu, kterého nepotkal, postupně všechny dojel a předjel ... bohužel byli před náma o kola, takže výsledek nebyl, ale snad ho aspoň tohle potěšilo ....
Tímto bych mu chtěl za vše poděkovat a už ted se těším na naši další společnou sezonu, doufám že se mi podaří se ještě zlepšit ať pro něj nejsem koule na noze... , ale jedno vím jistě , na posily se už fakt vys ...
Děkuji celému týmu za perfektní práci v BOXU, jmenovitě Davidovi , Emilovi , dík taky patří i přes zaváhání v prvním závodě Dolíkovi, pak už bylo vše bez chyby ... ve druhém závodě děkuji za technickou podporu a strategii závodníkovi z "volné" L. Molinovi alias "Bártovi", v posledním závodě to byl závodník Ondřej Korčák alias "Oňas".
Samozřejmě děkuji i organizátorům CEC za skvělé závody , byl to nejhezčí rok mého života ... taky děkuji sponzorům za tu trochu do mlýna
Všem více úspěšným s poháry v ruce přeji velkou oslavu a hlavně neusnutí na vavřínech .... protože Free-moto-team už ted nespí a příští rok vám nic nedaruje
Dav.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje rychloreportáž z CEC ..

19.9.2007 v 09:21 | Nahoru | #1
DaveR1, rychloreportáž pěkná, škoda, že Vám to nedopadlo lépe.

Zde i na fóru CEC raději vyhoď následující část:

..................i Pavel se nedočkal třetího kola <strong>a místo na moto přiběhl do boxu pěšky s transpondérem v ruce</strong>, upadl před cílovkou ...........................

Odporuje to totiž pravidlům závodu CEC2007. Mám na mysli konkrétně odstavci H.4 - Zastavení na trati a H.5 - Zastávky v boxech, kde se jednoznačně cituje, že transponder smí být předávat z moto na moto zásadně jen v boxech, tzn. měli jste čekat, až vám dovezou Pavlovu motorku nebo až jí přitlačí do boxů.

(reakce na) Moje rychloreportáž z CEC ..

19.9.2007 v 09:48 | Nahoru | #2
Plejba jr.> :) , jako že by nás diskvalifikovali ? :D
No nám je to už asi jedno , ale Moravamotors by přišla o třetí místo celkově ;)
Néé .. pravda je taková, že on zas až tak nedoběhl přímo z té nehody ... to by nezvládl a trvalo by to déle ... normálně ho naložil někdo od pořadatelů a dovezl , motorku záhy taky ...
byl to dle mě normální svoz transpondérů po nehodě , to zajistil pořadatel ...., nikdo jinej s autem na obsluhu nemohl ...
píše o tom i DaNy:

každým závodem se zlepšovali i pravidla ku prospěchu kvality závodu (safety car, penalizace za žlute vlajky, svoz transponderu po nehodě...). Dokonce se včera premierově ozval Ondra i z místního rozhlasu,

(reakce na) Moje rychloreportáž z CEC ..

21.9.2007 v 09:26 | Nahoru | #3
Plejba jr.> pokud vim, tak kdyz te pri druhym zavode v Brne sestrelili tak si tam Mara taky pro ten transponder dobehl a tvoje motorka byla kdovikde. takze opatrne ;)
navic to tak pokud vim dela uplne kazdej kdo ma zavadu, dojde mu benzin, nebo s tim prasti..a prijde mi to logicky a v pohode
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist