Téma: Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
 
24.7.2011 v 17:36
Otevírám vlákno, abychom dále nemuseli spamovat bratrský fiber pražských chuligánů.

Diskutovat budeme na téma:

Jsem vyježděnej z fichtla a maminka mi koupila suprbajka, abych byl krutej husťák před ZŠ i před venkovskou diskotékou. No a samozřejmě taky abych tu Annu z kravína konečně dostal na kolena a konečně se zbavil panictví!

Vše je o tom, co máš v hlavě. Nic neni o vyježděnosti a postupném přechodu na silnější kubatury - to je pro sráče a měkejše! Stačí sledovat džípí/ghostridera a řídit se rady tohoto vlákna.

Střízlivej nezrychlíš! Známá to pravda, strach jenom zpomaluje a i zabíjí. Když kalím nebo fetuju jsem free a tím pádem ready to race!

Ženský a věčný problémy s nima! Prozatím bez komentáře...(modří už vědí)

V neposlední řadě budem plánovat hustý illegal street racing nebo vyměklý okruhy.
(ale tady bych radši zůstal jen u plánování, myšlenka topicu jsou silná slova a žádně činy!)



Naposledy editováno 15.07.2013 20:36:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

7.12.2013 v 15:08 | Nahoru | #1
Mr.Dreamer> Já to jako chápu jak to myslíš: Že by se stavu tachometru neměl přikládat větší význam. Však já si taky bez řečí o tom, že je to moc kupoupil auto se 250 000km.

Jenže ono to prostě význam má. Ty prostě do motoru, diferenciálu, převodovky nevidíš. A když si koupim BMW s 300 000km, tak prostě vím, že tam budu muset dělat Vanos, rozvody a přetěsňovat motor, pokud to ještě nikdo nedělal. Pokud druhé stejné stálo v garáži a má najeto 180 000km, tak to pravděpodobně nebudu muset řešit. A dám za něj klidně o 25 000 Kč víc. Pokud jsou ty km skutečné a stav bude podobný.

Nebo třeba stav filtru pevných částit u dieselu souvisí přímo s km...

Záleží samozřejmě taky na režimu používání. A lepší si koupit Fabii se 150 000km, po důchodci, než s 90 000km po mně...

Naposledy editováno 07.12.2013 15:11:20

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

7.12.2013 v 15:20 | Nahoru | #2

SVSkritek píše: lepší si koupit Fabii se 150 000km, po důchodci, než s 90 000km po mně...



to taky nemusi bejt zarucene vyhra. Je to neco obdobneho jako v popisu u motorky "jezdeno holkou". lepci dyz s tim autem nekdo jezdi rychle ale ma cit, nez nekdo kdo jezdi vsude radsi o 5-10km/h min, ale je to nepoucitelny poleno, co ani po 40 letech rizeni se ridit nenaucil. ...a to auto ma načnutou spojku, vykloktany řazení apod. + celej svuj zivot pracuje v rezimu podtočení...

Naposledy editováno 07.12.2013 15:23:14

(reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)

7.12.2013 v 16:50 | Nahoru | #3

SVSkritek píše: Mr.Dreamer> Já to jako chápu jak to myslíš: Že by se stavu tachometru neměl přikládat větší význam. Však já si taky bez řečí o tom, že je to moc kupoupil auto se 250 000km.

Jenže ono to prostě význam má. Ty prostě do motoru, diferenciálu, převodovky nevidíš. A když si koupim BMW s 300 000km, tak prostě vím, že tam budu muset dělat Vanos, rozvody a přetěsňovat motor, pokud to ještě nikdo nedělal. Pokud druhé stejné stálo v garáži a má najeto 180 000km, tak to pravděpodobně nebudu muset řešit. A dám za něj klidně o 25 000 Kč víc. Pokud jsou ty km skutečné a stav bude podobný.

Záleží samozřejmě taky na režimu používání. A lepší si koupit Fabii se 150 000km, po důchodci, než s 90 000km po mně...



To je silný argument proti stáčení, asi nejsilnější který znám. Osobně by se mi to také moc líbilo, kdyby se dalo všechno takhle hezky plánovat, pořídil bych si nějaký přístroj, přesně si rozpočítal, co do toho budu muset kdy investovat.
Hezky to tu už napsal David, počet najetých kilometrů je hrozně zrádný ukazatel a nejde jen o to, kdo v tom kolik najezdil a jak. Každý stroj je jiný, některý se opotřebovává rychleji, jiný je špatně zajetý. A pak je tu další problém, jak zajistit, že ten údaj bude skutečně odpovídat realitě? Kolik strojů bylo takto stočeno? 50% inzerovaných? Osobně si myslím, že více (kdykoli během své existence). Dá se potom podle takového údaje řídit? Jak nízký by ten poměr musel být, aby se na to dalo spolehnout? Nevidím žádný způsob, jak z toho čísla na tachometru udělat směrodatný a spolehlivý údaj...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist