globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
 
23.7.2011 v 20:46
Jak třeba znovu zaznělo v I like bike. U guzzi bych to chápal (pálí nerovnoměrně), ale boxer pálící vždy po 360? Ten by měl ostřeďovat na obě strany, ne?

Uzavřeno 16.01.2013 v 14:42 uživatelem bledemon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 12:27 | Nahoru | #1

Che píše: Deadman> takže abysme to shrnuli tak motka s podélně uloženým motorem se chová jinak, než motka s řetězem je to způsobeno tím, že při změně rychlosti otáček klikového ústrojí (s uspořádáním válců a koncepcí zapalování to nesouvisí) dochází k silovému účinku, krerý motku naklápí do strany - samo při tůrování nebo řazení dochází k relativně rychlé změně otáček, což se vždy projeví aby to nebylo tak jednoduchý, zejména u starších typů kardanů dochází taky k reakci rámu a motoru při změně zatížení někdo tu měl trefný přirovnání k ruční vrtačce, kerá sebou cukne, gdyž se rozbíhá - ona sebou samo cukne, i gdyž dobíhá, jenže změna otáček není tak rychlá, takže už to není tak markantní stejně tak sebou motka na při tůrování na neutrál cukne víc, protože otáčky dou rychle nahoru říká se, že jezdci na těchto strojích náklony podvědomě korigujou a pak se cítěj "divně" na jinejch stojích to neumím posoudit, páč sem na tom jel naposledy asi f roce 80



no na to ze ses vedle tak trosku poplacal po ramenou jak tomu rozumis, tak to mas celkem nepresne/nekompletni a hure srozumitelne nez treba deadman.

kdyz uz si do toho zamotal i tu reakci v soukoli kardanu tak si tam muzes zakomponovat treba vyvazovaci hridel s momentem setrvacnosti stejnym jako klika ovsem rotujicim na opacnou stranu...

Naposledy editováno 25.07.2011 12:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 13:05 | Nahoru | #2

assassin píše: no na to ze ses vedle tak trosku poplacal po ramenou jak tomu rozumis, tak to mas celkem nepresne/nekompletni a hure srozumitelne nez treba deadman.

kdyz uz si do toho zamotal i tu reakci v soukoli kardanu tak si tam muzes zakomponovat treba vyvazovaci hridel s momentem setrvacnosti stejnym jako klika ovsem rotujicim na opacnou stranu...



tak si mě poplival nasral sem tě na tom druhým vlákně? těším se, že vysvětlíš, f čem to mám nepřesný a nesrozumitelný

vyvažováky sou už na vyšší dívčí a přiznám se, že už si to ze školy pamatuju matně ale živě si pamatuju, že gdyž jawa chtěla dělat boxera, tak hrdě prohlašovala, že to bude lepší než BMW, páč na primáru nebude řetěz, ale soukolí, a tak bude opačně se točící spojka a předloha naklápění částečně kompenzovat nevíte něgdo, jak to fungovalo?
Téma je zamknuto


TOPlist