globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
 
23.7.2011 v 20:46
Jak třeba znovu zaznělo v I like bike. U guzzi bych to chápal (pálí nerovnoměrně), ale boxer pálící vždy po 360? Ten by měl ostřeďovat na obě strany, ne?

Uzavřeno 16.01.2013 v 14:42 uživatelem bledemon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 13:05 | Nahoru | #1

assassin píše: no na to ze ses vedle tak trosku poplacal po ramenou jak tomu rozumis, tak to mas celkem nepresne/nekompletni a hure srozumitelne nez treba deadman.

kdyz uz si do toho zamotal i tu reakci v soukoli kardanu tak si tam muzes zakomponovat treba vyvazovaci hridel s momentem setrvacnosti stejnym jako klika ovsem rotujicim na opacnou stranu...



tak si mě poplival nasral sem tě na tom druhým vlákně? těším se, že vysvětlíš, f čem to mám nepřesný a nesrozumitelný

vyvažováky sou už na vyšší dívčí a přiznám se, že už si to ze školy pamatuju matně ale živě si pamatuju, že gdyž jawa chtěla dělat boxera, tak hrdě prohlašovala, že to bude lepší než BMW, páč na primáru nebude řetěz, ale soukolí, a tak bude opačně se točící spojka a předloha naklápění částečně kompenzovat nevíte něgdo, jak to fungovalo?

(reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?

25.7.2011 v 14:23 | Nahoru | #2

Che píše: tak si mě poplival nasral sem tě na tom druhým vlákně? těším se, že vysvětlíš, f čem to mám nepřesný a nesrozumitelný

vyvažováky sou už na vyšší dívčí a přiznám se, že už si to ze školy pamatuju matně ale živě si pamatuju, že gdyž jawa chtěla dělat boxera, tak hrdě prohlašovala, že to bude lepší než BMW, páč na primáru nebude řetěz, ale soukolí, a tak bude opačně se točící spojka a předloha naklápění částečně kompenzovat nevíte něgdo, jak to fungovalo?



neee, ja sem v klidu... no nepresnosti..
motas toho do sebe nejak moc, nejdriv turovani na miste - tzn reakcni moment i pri jizde ustalenou rychlosti si vyloucil.. pak uz ale pises o reakcich v kuzelovem soukoli kardanu, predtim tam byla rec o gyroskopickem momentu (kterej s timhle nema nic spolecneho) ve smyslu ze kolo a klika je neco jineho kvuli jinemu polomeru...

me prijde to deadmanovo jednodussi a snazsi na pochopeni pro cloveka mechanikou netknuteho... "uvolnenej" motor a zachyceni reakce ramem....
Téma je zamknuto


TOPlist