bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??
21.7.2011 v 20:42
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čipováním motorek. Jestli teda vůbec tato kawasaki jde přečipovat. Popřípadě jestli jdou udělat nějaké jednoduché úpravy ohledně výkonu.
Mám na kawasaki akorát laděný výfuk a upravené výfukové svody, vybroušené výfukové otvory vedoucí z válců.
Díky =)

Uzavřeno 23.07.2011 v 16:32 uživatelem Andre..

Naposledy editováno 21.07.2011 21:27:18
Předchozí
1 2
Následující

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 20:47 | Nahoru | #1
přečipovat??

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 20:50 | Nahoru | #2
Leda tak napičovat

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 20:50 | Nahoru | #3
powercomander... otvory na válcích???

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 20:53 | Nahoru | #4
Kašli na to.
U malého 4-taktního motoru tě bude každý jeden kůň stát nehorázné peníze navíc a stejně se tak dostaneš na 3-4 koně max.
Dočkej let a jiné motorky. Teď ušetřené tisíce se budou hodit

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 20:53 | Nahoru | #5
Koupit ninju 600

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 21:29 | Nahoru | #6
Nečekal jsem takové inteligentní odpovědi od některých...nevím vůbec jestli to jde. Jen jsem se ptal. Motorka se mně nechce vyměňovat. Chci lehkou motorku....

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 21:35 | Nahoru | #7
Proč chceš zvedat výkon motorce, která má už v sérii výkonu dostatek na začátek, když neumíš využít její potenciál ani z 5%? viz foto Tvé gumy Pokud to tedy není starší foto
Až Ti zmizí chicken strips, potom uvažuj o zvýšení výkonu.. Můj názor

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 21:43 | Nahoru | #8
Scuber_MadJoe> =D jj zadní guma je famózní...aspoň ná té foto. Byl jsem s ní na ukrajině a nechtěl jsem kupovat novou a jen vyjet plošku....tak jsem ji prořezal =)....jinak na motorce jezdím od 6ti let....a nemám problém s otevřenýma SVčkama.......Jde mně o to že je lehká => dobře ovladatelná.....baví mě si hrát s převody a potodbně..jak na 6-ce..kde tě vytáhne každá rychlost.....určitě víš co tím chcu říct....jinak je to moje 7má motorka =)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 21:48 | Nahoru | #9
Andre..>Na 6ce Tě vytáhne každá rychlost?? No nevím, zrovna třeba R6 fakt ne
Jinak samozřejmě Tvou vášeň chápu, taky mě bavilo a baví hrát si s motorkou, často řadit, abych si ten výkon a tu jízdu tak nějak zasloužil, a točit to bezvědomí (litr je na mě moc )
Nevymýšlej nic, ten výkon Ti nic extra nevyhoní, stačí filtr a laďák co tam máš
Už tak to jede krásně

Naposledy editováno 21.07.2011 21:49:12

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 21:48 | Nahoru | #10
E:překlik

Naposledy editováno 21.07.2011 21:48:59

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 22:58 | Nahoru | #11
http://www.ebay.co.u...;hash=item4a9a54e867 tady se mrkni nětšinou posílají za levno i k nám ..a ne ze me pak budes v buchlákách chtít ujíždět

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

21.7.2011 v 23:01 | Nahoru | #12
Nejlepší je samo Chip a Dale. Jinak co se týče čipů do vozidel, určitě bych volil ten z Passata TDI a patřičně ho upravil a zmenšil, aby se ti vešel do 250tky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 00:37 | Nahoru | #13
Andre..> z čeho si ukradnul tu koncovku ?

3 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 07:29 | Nahoru | #14
na nepreplnovanejch motorech je chip celkem nesmysl i u aut. u motorky jde jen o custom doladeni smesi na provedene upravy, pokud se neprovedou zadne mechanicke upravy je pridavani/ubirani plaiva k nicemu....

zvetsene vyfukove kanaly bez zkusenosti - mereni na flowbenchi jsou vicemene k nicemu.. a i kdyby tak se spis pracuje na tech sacich...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 08:13 | Nahoru | #15

assassin píše: na nepreplnovanejch motorech je chip celkem nesmysl i u aut. u motorky jde jen o custom doladeni smesi na provedene upravy, pokud se neprovedou zadne mechanicke upravy je pridavani/ubirani plaiva k nicemu....

zvetsene vyfukove kanaly bez zkusenosti - mereni na flowbenchi jsou vicemene k nicemu.. a i kdyby tak se spis pracuje na tech sacich...


svatá pravda!
jen dodám: vybroušené výfukové otvory znamená co? Jako, že jsi zvětšil výfukový kanály na vstupu do výfukových svodů (srovnal ty průměry?) Existují obecný pravidla pro úpravu kanálů, ale jak správěn řekl Assassin, dělají se tyto úpravy hlavně na sacích a nejlepší je profouknout to na flowbench(i). Na výfukových už nemají takový vliv. Koně, které by z této motorky šlo dostat by byly vykoupeny takovou cenou, že je lepší jít do většího obsahu. A chiptunning je KRAVINA. Zase fenomén z čeho jsou češi opět hotový a každej chce přečipovat auto a motorku
Není to jen přehrát mapu jak na TDI motorech koncernu VW, kde jsou škrcený jen dávkou paliva. Ta mapa (ať už palivová nebo zapalovací) musí sledovat úpravy, které byly na motoru udělány (vačky, kompresní poměr, klikový poměr, upravené kanály(ventily)...)

Naposledy editováno 22.07.2011 08:15:42

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 08:19 | Nahoru | #16
assassin> mně se zdá že těma vybroušenejma otvorama myslím úpravu původních svodů tak aby se mu vlezla ta obráceně nasazená koncovka, nebo tam má možná jinej mezikus, ale těžko říct

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 08:36 | Nahoru | #17
Hlavne nekupuj ten Dynojet jak tu nekdo radil, ten je jenom na Americke Ninja 250R s karbecama a na evropsky ti to bude k nicemu. Bohuzel prave diky karbecum a uprave trysek + nize uvedenych veci se da zvednou u US verze vykon az na 30KW....
Teoreticky by mela pomoct vymena vzduchace, pripadne vyndani celeho airboxu a dat jinej KN a kompletni vyfuk se svodama... nic vic s tim neudelas. Kdyztak si projdi forum ninjette.org

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 09:44 | Nahoru | #18
beeRg> Byl jsem na MS Superbiků a borec v superstockách spadl =).....a hodili to do kontyšu...byla malinko prohla ...tož jsem si pro ni vlezl. =D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 09:48 | Nahoru | #19
assassin> neviděls jak to tam bylo....měl jsem to po havarce a svody byly prohle. po zasunutí svodů do kanálu se změnšil průměr ..... a ještě k tomu po čase se tam udělala velká vrstva carbonu co to ještě zmenšila ten průměr. Teď to jde znát po té úpravě.....a neboj se bez zkušeností by jsme to nedělali.

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 09:51 | Nahoru | #20
hrtak> díky =)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 09:56 | Nahoru | #21
Dřík> Jednou jsem taky zaslechl (enduro, cross motky), ze pri lesteni sacich kanalu se smes diky tomu, ze byly steny hladke dokonale nepromisila (jednalo se karb. verzi) a delalo to neplechu i zamene trysek. kazdopadne nejak to vyladit slo, ale problem byl celkem skoro neresitelny :). Proste nerovnosti v sacich kanalech zapricinili dobre promiseni smesi :)

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 10:37 | Nahoru | #22

babynek píše: Dřík> Jednou jsem taky zaslechl (enduro, cross motky), ze pri lesteni sacich kanalu se smes diky tomu, ze byly steny hladke dokonale nepromisila (jednalo se karb. verzi) a delalo to neplechu i zamene trysek. kazdopadne nejak to vyladit slo, ale problem byl celkem skoro neresitelny :). Proste nerovnosti v sacich kanalech zapricinili dobre promiseni smesi :)



jo kdyz otevres nakej ostrej 2t tak povrch sacich a prepoustecich kanalu je viditelne opracovanej - piskovanej... proste lesteni muze v tom proudeni udelat vetsi bordel.. mezni vrstva atd... a je lepsi i pro to vireni smesi tam mit turbulentni proudeni...
lesteni taky funguje, ale je to vetsi alchymie...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 10:40 | Nahoru | #23

Andre.. píše: assassin> neviděls jak to tam bylo....měl jsem to po havarce a svody byly prohle. po zasunutí svodů do kanálu se změnšil průměr ..... a ještě k tomu po čase se tam udělala velká vrstva carbonu co to ještě zmenšila ten průměr. Teď to jde znát po té úpravě.....a neboj se bez zkušeností by jsme to nedělali.



ja nekritizuju co si udelal... ja jen rikam ze nejspis tva uprava nebyla tak radikalni aby bylo potreba se hrabat do smesi a nebo ze bys tim mel ziskat neco navic..

ty seriovy svody od pohledu nic moc extra nejsou a asi by se tam jinejma dalo neco nahnat.. plus samo vse okolo.. kanaly, vacky, big bore apod... ale je to fakt v tehle kubature zbytecne moc penez za slabej vysledek...

BTW neda se tam implantovat ER6 motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 10:43 | Nahoru | #24
assassin> tak nad tím jsem nepřemýšlel ....ale dal jsi mi brouka do hlavy =)...díky za nápad

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 10:58 | Nahoru | #25
u Blaty jsme profukovali na flowbenchi 2T válce. Leštěnej byl cca o 20% horší, než se stopami po jádře od lití. Ono leštění je takovej fenomén. Když totiž upravuješ kanál, tak to děláš většinou fortunkou a pak je povrch vybroušenej, ne-li lesklej, no a to samozřejmě někoho napadne, že kanály musejí být leštěný
Na ten výfuk jsem se ptal proto, že výfukovej svod má mít vždycky větší vnitřní průměr, než je vyústění výf. kanálu. Zamezuje to totiž backflow spalin.

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 13:08 | Nahoru | #26
Dřík> presne sefe kawasaki o tom primo psala ze lesteni je k nicemu ze to kapkuje smes a kdyz to lestene neni ze to nedela a je to lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 13:09 | Nahoru | #27
assassin> to by možná nebyla marná myšlenka koncepce motoru podobná, ovšem, bude malinko větší a vysolit tu v Česku 15-20 tis za jetej motor to je raketa! nevím za kolik by byl z US. Andre.. kdybys to potřeboval oměřit není problém

edit: tak nad tím přemýšlím a když zvážím kolik času by do toho musel vložit a to není jn motor co by musel vyměnit, ono brzdy by taky nebyly nejlepší, chladič by taky asi nestíhal, výfuk plus svody.... pořád vyjde levněji koupit tu ER6 celou a když vezmeš v úvahu, že Ninja 250 váží suchá 154kg a rozvor má 1400mm a výkon 24kw a ER6n váží suchá 174kg rozvor 1405mm a výkon 53 kw je to lepší to vyměnit a beztak by ušetřil ještě

Naposledy editováno 22.07.2011 13:25:59

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 13:49 | Nahoru | #28

Hygienik píše: assassin> to by možná nebyla marná myšlenka koncepce motoru podobná, ovšem, bude malinko větší a vysolit tu v Česku 15-20 tis za jetej motor to je raketa! nevím za kolik by byl z US. Andre.. kdybys to potřeboval oměřit není problém

edit: tak nad tím přemýšlím a když zvážím kolik času by do toho musel vložit a to není jn motor co by musel vyměnit, ono brzdy by taky nebyly nejlepší, chladič by taky asi nestíhal, výfuk plus svody.... pořád vyjde levněji koupit tu ER6 celou a když vezmeš v úvahu, že Ninja 250 váží suchá 154kg a rozvor má 1400mm a výkon 24kw a ER6n váží suchá 174kg rozvor 1405mm a výkon 53 kw je to lepší to vyměnit a beztak by ušetřil ještě



no motor je takovej docela malej a prave v US se to hodne pouziva, do ruznejch ramu krosek, custom ramu.. do aprilky SXV...puvodne 2t 250silnicnich moto apod... takze pokud trva na tehle motorce a chce nutne vykon nahoru tak je to asi lepsi nez tech 20-30tis nasypat do uprav te 250..... jinak samo je lepsi jit rovnou na vetsi moto.. jak financne tak vsim okolo... ale to je kazdyho boj:)

Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

22.7.2011 v 15:56 | Nahoru | #29
Cipovat motku? Jeste 250? hmmm...... kazdej kun navrch bude silene drahej a stejne nikdy to nebude zadna hitparada. Chip u nenaturbenyho benzinu je nesmysl,musel bys radikalne sahnout do motoru,a to ve smyslu prevrtani motoru na maximalni moznej objem,s tim bys musel dat jinou pistni sadu, stim sou spojeny loziska na klice.Dal bys musel komplet celou udelat hlavu-vacky atd ... dal pak prepracovat cely zapalko atd ... proste si myslim,ze je to holej nesmysl konovat 250 ctyrtakt .... kdyby to byl dvou takt,to by byla jina pisnicka

(reakce na) Kawasaki ninja 250R - Jde přečipovat??

23.7.2011 v 09:45 | Nahoru | #30
Andre..> Trošičku onanie..ne?Chceč chipnout motorku,kvůli výkonu.Ale narveš na ní nějakou koncovku.Kterou si splašil někde v kontejneru.Když dáš na motku ladák,vždy to musí být typ na konkrétní motorku a musí se to sladit.Jinak tomu dáš spíš na prdel.Nějaké to prořezávání gum..to nebudu ani komentovat..raději.To že nemáš problém s otevřenýma SVčkama..asi jde jen o jednoho konkrétního jezdce.Kterému to asi moc nejde v zatáčkách,nebo mu někdo šlohnul řadičku z moto.Rok si počkej..kup pak šestku a uvidíš,jak jsi byl mlád a hloupej!
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zahřívání motoru ninja 250r Kawasaki Ninja 250R Láďa_01 22 6.4.2024 v 08:57 rousini
pirelli diablo rosso 3 Kawasaki Ninja 250R Robom4n_TV 1 9.8.2022 v 09:23 __unq__
Větší motorka s malou spotřebou [1, 2] Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 250R, Honda CBR 250R... FildaTB 33 14.9.2021 v 09:49 kotzitzaq
Servis Kawasaki Ninja 250R Baktrr 0 3.6.2020 v 20:20 Baktrr
Kombinéza pro holku [1 ... 154, 155] Kawasaki Ninja 250R Mili-S 4646 3.3.2020 v 18:22 dakarista


TOPlist