Uzavřeno 30.07.2011 v 10:11 uživatelem blejdamint
Otevřeno 11.01.2012 v 15:29 uživatelem blejdamint
Všem, kteří přispěli nebo jinak poradili ze zadní centránou do Caponordu ETV 1000, děkuji a centrála jde opravit dá se celá zrepasovat.
Naposledy editováno 11.01.2012 15:31:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič -centrála
petr_guss píše: otompotom , PavelETV> Jo máš pravdu, vyjádřil jsem se nepřesně, ale věcně jsem odpověděl na to nač se ptal blejdamint na začátku celého téma... Rozebiratelný není tlumič (podle mně je u capa tedy plynový), ale štelování pružiny a to dle začátku tématu má právě blejdamint špatné... takže tak asi. Jo a na štělování předpětí pružiny se používá hydraulický olej (pro jeho stálost). Tímto se omlouvám za nedorozumnění - pružina versus tlumič, ale rozhodně si stojím za tím co jsem napsal, takže si v mém předchozím příspěvku domyslete místo tlumiče - přepětí pružiny... hoj
no repase hydraulickeho stelovani predpeti pruziny a repase tlumice je dost zasadni rozdil, to pak je jasny ze se tezko clovek domluvi kdyz jeden mluvi o koze a druhej o voze... to je to o cem pise pavelETV v uvodu.. ze aspon terminologii by mel clovek znat nez zacne psat dotazy...
jestli neni tlumic rozebiratelny tak oficialne repasovat nejde, ale jsou sikulove co to dokazi, tlumic se rozebere - odsoustruzit pertlovani apod a nasledne se musi zajistit jeho opetovne slozeni..tzn predelat na rozebiratelnej.. vyrezat zavity, vysoustruzit vicka.. vetsina tlumicu ma expanzni komoru plnenou dusikem v tom nerozebiratelnem ale v domacich podminkach nejde znovu naplnit.. tzn musel by se tam na plneni udelat ventilek atd... asi tohle moc lidi delat nebude, ale mozny to je.. za 1700 bych to ja nedelal :) co vlastne blejdamintovi kdo s tlumicem za tech 1700 delal je otazka...
Zkutečně jsem nepochopil, že blejdamint mluví o štelování předpětí ! O to víc si stojím za tím, že mele nesmysly a neumí se vyjádřit ( promiň chlape )
Verze Rally Raid má navíc plynovou expanzní nádobu, přes kterou se dá plnit plyn a celé těleso tlumče lze rozebrat, vyměnit olej atd. Měl jsem za to, že serie bude mít plnící otvor zaslepený. Oba jsou to Sachsy, byť z rozdílným zdvihem.
I tak můj "tlumičový technik" rozebírá i tzv.nerozebiratelné tlumiče a tyto repasuje, včetně tlumičů na BMW GS o který všichni tvrdí že to nejde a trvanlivost takového tlumič počítá v desítkách tisíc kilometrů.
Proto mi taky nebylo jasné, kdo by tohle dělal za 1700,-Kč
Opravdu si pod pojmem repase každý představuje něco jiného....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |