pri tomto vsak u mna vyvstali dve otazky...
1) Co sa stane zmenou vyfuku? jak sa to prejavy na charakteristike motoru, na spotrebe, pripadne je treba nejake upravy koli tomu, alebo nastavenia...
2) Ktory vyfuk sa tam hodi najviac (zatial neriesim vzhlad)
Nerad by som dopadol tak, ze dam prachy za nieco co mi pokur.. vykonostnu charakteristiku motoru ale za odmenu zvysi spotrebu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)
saly.pce píše: Assassin ti to popsal správně, i ZXR. Stříkačka umí opravdu jen nepatrné korekce. Jen pro upřesnění, nejde o ztrátu nebo zisk koní, ale ztrátu a zisk krouťáku v určitých pásmech. To, že ho ztratíš dole, na to má vliv to, když je či není koncovka utlumena nějakou přepážkou či dB killerem. Je to o rychlsoti splodin versus opouštěná výfukového systému atd. atd. a to je na dlouhé povídání a rozepisování by bylo ještě na déle. A na to bohužel není čas.
A co se týče toho zvuku, tak například u nás jsme schopni ti zvuk udělat takový, jaký ho budeš chtít. To je váhoda oproti sériové výrobě, kdy to prost bouchají z továrny s nějakým zvukovým projevem a dál to neřeší.
jen mala technicka... vykon=kroutak x otacky(uhlova rychlost) ... tzn ztrata kroutaku v urcitem pasmu se projevi ztratou vykonu v tom pasmu.. jsou to pevne svazane veliciny..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak na bandasku 1250 (teoria+prax)
assassin píše: jen mala technicka... vykon=kroutak x otacky(uhlova rychlost) ... tzn ztrata kroutaku v urcitem pasmu se projevi ztratou vykonu v tom pasmu.. jsou to pevne svazane veliciny..
Souhlas, nicméně doplním, že ztráta na spodku = zisk na vršku a naopak. Za sebe řeknu asi toto. U cestovních motorek je lepší, když jede od spodu, protože není předpoklad vytáčení motoru jako je tomu u závodních a silničních motorek, které zase nevyužijí spodek a potřebují vršek. I naši zákazníci toto hledají u koncovek, když je poptávají a zcela je chápeme
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 21 | 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s |
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 34 | 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s |
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit | Fanda-gsxr | 2 | 27.5.2021 v 06:51 milor |