globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet na okruhu
tak jsem to včera zkusil na okruhu a jsem dost zklamanej......hlavně to nešlo kvůli hlavě a proto se ptám. Na silnici si občas škrtnu stupačkou a gumu poměrně pravidelně do kraje,ale včera na okruhu prostě všechno špatně....na Horníkovy jsou nasazeny gumy Sport attack, předek nafouklej na 2,3 zadek 2,5. Předepsaný je 2,5/2,9. Když jsem to kontroloval na benzince,tak jsem musel spíš dofukovat,než upouštět(bylo tam 2/2,2). No a v pár zatáčkách se mě zdálo jako by do mě zboku někdo tlačit......měl jsem pocit že to začíná ujíždět...a tak se mě hlavou honilo,správnej tlak,špatnej tlak .
Takže dotaz zní....mít to příště tak trochu víc mít v píči,nebo něco změnit?
Tlak,přitvrdit pružinu,či co?
pro ilustraci foto gumy
........a prosím moc se mi nesmějte...moje ego utrpělo,ale péro je pořád dostatečně velký

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:02 | Nahoru | #61

trins píše: to by mohlo,protože to 2x bylo na výjezdu ze zatáčky za cílovkou a 1x na výjezdu u Céčka



Kde jsi vzal ten nákres okruhu a rychlostí včetně trasy? Je tam i víc okruhů? Máš odkaz? Díky...

2 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:09 | Nahoru | #62
Když už tu kolega Trins založil totok vlákno a je tu spousta odborníků,tak se vetřu
Minulý volný jsem taky upad a ani nevim proč přesně,tak se třeba něco dozvím
Tady dole nějaký fotky a video s pádem na konci (trochu zkresluje zvuk vs. obraz)
Jinak včera to byla hrozná plíseň Ale to bylo v hlavě....strach a respekt z minula
E: ještě jsem zapoměl dodat,že jsem zapoměl upustit,nechal jsem 2.5 na obou kolech
Včera jsem měl P:2.2 ,Z:2.1 a bylo to lepší

Naposledy editováno 14.07.2011 12:12:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:21 | Nahoru | #63
SmilleR-6>

Vypádá to na ztrátu adheze předního kola....možná moc velká rychlost vs. náklon. To se mi stalo na Sosnové...ještě kouknu na video...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:25 | Nahoru | #64
SmilleR-6> Tak po videu je to už jasné...příliš moc plynu příliš brzo v náklonu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:26 | Nahoru | #65

saly.pce píše: SmilleR-6>

Vypádá to na ztrátu adheze předního kola....možná moc velká rychlost vs. náklon. To se mi stalo na Sosnové...ještě kouknu na video...


Spis zadniho ne? ja uz mo to do komentu v deniku taky psal. Moc plynu v plnem naklonu.

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:28 | Nahoru | #66

SVSkritek píše: Spis zadniho ne? ja uz mo to do komentu v deniku taky psal. Moc plynu v plnem naklonu.



Jo jo, to jsem psal dle fotek, ještě než jsem viděl video....na něm to už je patrné, že to bylo zadní kolo kvůli plynu...viz. druhý komentář co jsem napsal v zápětí...

Tahle zatáčka je v tomto zrádná....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:31 | Nahoru | #67
saly.pce> asi je to tak,ale když se podívám na kola před tím,jezdil jsem podobně.
Člověk se furt učí,příště uberu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:39 | Nahoru | #68

SmilleR-6 píše: saly.pce> asi je to tak,ale když se podívám na kola před tím,jezdil jsem podobně.
Člověk se furt učí,příště uberu



Jasně, jezdil jsi stejně, to souhlas, ale tam ti stačí víc plynu o 1-2 sekundy dříve a jde to....musíš myslet na to, že guma má v náklonu nějakou styčnou plochu a čím větší náklon, tím měnší ta plocha je. A když přidáš hodně plynu v takové situaci, kdy není dostatečná adheze, je to raz dva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:45 | Nahoru | #69
saly.pce> takže myslíš,že hlavní roli hrál tlak v pneu?Kdybych upustil,jako včera,možná by se to nestalo?Čas stabilně 2:35-37 není nějaká extra palba.No,ikdyž na ty gumy (Metzeler M5) možná jo,nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:50 | Nahoru | #70

SmilleR-6 píše: saly.pce> takže myslíš,že hlavní roli hrál tlak v pneu?Kdybych upustil,jako včera,možná by se to nestalo?Čas stabilně 2:35-37 není nějaká extra palba.No,ikdyž na ty gumy (Metzeler M5) možná jo,nevim



Kdepak, hlavní roli hrála tvoje neposedná pravá ruka Prostě jsi dal víc, jak jsi chtěl jet rychlejší čas...na to je jediná rad....brzdit později, to krátí nejvíc času....gumou to určitě nebylo...leda by byla hodně sjetá a už by tam nebylo žádné maso, ale to neposoudím. Každopádně když si pustíž u videa zvuk, je to jasně slyšet...je otázkou, jestli jsi tu zatáčku jel konstantně pod plynem a nebo jestli jsi v zatáčce plyn nepovolil a pak nepřidal kvůli výjezdu a hned je podklouznutí taky na světě...variant je mnoho, ale většinou za tím stojí jezdecká chyba...ale nic si z toho nedělej

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 12:58 | Nahoru | #71

saly.pce píše: Kde jsi vzal ten nákres okruhu a rychlostí včetně trasy? Je tam i víc okruhů? Máš odkaz? Díky...


tutkaj

Hornet na okruhu

14.7.2011 v 13:04 | Nahoru | #72
mapka pěkná ale tou linkou bych se moc neřídil

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 13:39 | Nahoru | #73
Kdyz uz je tu ta elektronicka poradna , tak kde se stala chyba u me? Blbej posez urcite, ale pod plynem jsem jel furt konstantne. jsou tam pilot road 2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 13:45 | Nahoru | #74
saly.pce> Jasně,že to byla jen moje chyba,ale jde mi o to,že kdyby ten tlak v pneu byl menší,jestli by to udržela.Gumy maj cca.60% masa.Jak tak nad tím přemýšlím,tak plyn byl konstantní a na výjezdu jsem pomalu přidával.Moc brzo teda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 13:56 | Nahoru | #75

SmilleR-6 píše: saly.pce> Jasně,že to byla jen moje chyba,ale jde mi o to,že kdyby ten tlak v pneu byl menší,jestli by to udržela.Gumy maj cca.60% masa.Jak tak nad tím přemýšlím,tak plyn byl konstantní a na výjezdu jsem pomalu přidával.Moc brzo teda.



Kdepak, zatopil jsi tomu pěkně, je to slyšet. Ale k těm pneumatikám. Tam hraje roli i teplota silnice, pak se ti guma mohla ohřát ještě víc. Jako to už je alchymie a jsou tu na to větší odborníci.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:04 | Nahoru | #76
Ja to pochopil tak ze pridavat by se melo az v okomaziku kdyz to zacinam rovnat. Z toho tveho videa mne to prijde jako ze jsi mel porad max. naklon a zacal jsi zatapet. Koukni na kammovu kruznici.

Naposledy editováno 14.07.2011 14:04:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:06 | Nahoru | #77

Squeker píše: Kdyz uz je tu ta elektronicka poradna , tak kde se stala chyba u me? Blbej posez urcite, ale pod plynem jsem jel furt konstantne. jsou tam pilot road 2.



Jo tak přesně tohle na Sosně znám....ujel ti předek....ale bez videa neřeknu, opět buď málo plynu a nebo ztráta adheze protože už to byl hodně velký náklon. Víc neposoudím podle těch fotek.

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:06 | Nahoru | #78

SVSkritek píše: Ja to pochopil tak ze pridavat by se melo az v okomaziku kdyz to zacinam rovnat. Z toho tveho videa mne to prijde jako ze jsi mel porad max. naklon a zacal jsi zatapet. Koukni na kammovu kruznici.



Máš pravdu, je to tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:07 | Nahoru | #79
saly.pce> to video zkresluje,zvuk je o málo posunutý vůči obrazu.Zatopil jsem,až jsem ležel na noze.Nic,necháme to Trinsovi Dozvěděl jsem se co jsem potřeboval a je třeba zkoušet...Horší je to,že to není okruhovka a každej špatnej pokus se nemile prodraží
Ed: zvuk předchází obrazu

Naposledy editováno 14.07.2011 14:09:10

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:09 | Nahoru | #80

saly.pce píše: Jo tak přesně tohle na Sosně znám....ujel ti předek....ale bez videa neřeknu, opět buď málo plynu a nebo ztráta adheze protože už to byl hodně velký náklon. Víc neposoudím podle těch fotek.



Ještě jsem na to koukal a spíš se přikláním už k moc velkému náklonu a ta guma už byla za hranicí adheze...jinak posez vypadá ok, sice bys měl hlavu a rameno tlačit víc do tředu zatáčky, ale to s tím pádem nemělo nic společného.

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:10 | Nahoru | #81

SmilleR-6 píše: saly.pce> to video zkresluje,zvuk je o málo posunutý vůči obrazu.Zatopil jsem,až jsem ležel na noze.Nic,necháme to Trinsovi Dozvěděl jsem se co jsem potřeboval a je třeba zkoušet...Horší je to,že to není okruhovka a každej špatnej pokus se nemile prodraží
Ed: zvuk předchází obrazu



To znám a právě proto to celé předělávám jen na okruh....sice možná ještě někdy vyjedu na silnici, ale spíš ne.

3 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:35 | Nahoru | #82
tak gumy a posaz jsme už tak trochu probrali....co podvozek...je tam standardní nastavení a měřím 187cm váha cca 80kilo...nechat tak,nebo přitvrdit?

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:45 | Nahoru | #83
trins> Tak to bys mel poznat i sam. Mne treba zadek prisel moc tvrdej. A kdyz jsem si to nechal seridit tak mne to potvrdili a povoliliho ho. Ale obecne je hornet mekkej. A vubec je to takovej cestak. I posez je spis cestovni.

Naposledy editováno 14.07.2011 14:46:14

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:47 | Nahoru | #84

trins píše: tak gumy a posaz jsme už tak trochu probrali....co podvozek...je tam standardní nastavení a měřím 187cm váha cca 80kilo...nechat tak,nebo přitvrdit?



Tak na to už nejsem správný rádce, to musí zase jiní

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 14:55 | Nahoru | #85
No někde jsem viděl, úplně jednoduchej trik na zjištění jestli je podvozek správně nastavenej. Spočíval v tom, že jsi narovnanou motorku tlačil za brejle a podsedlák rovnoměrně dolů. Předek a zadek by měl jít stejně. Co je na tom pravdy netuším, podvozku vůbec nerozumím. U mě to teda rozhodně nefunguje. Ve předu mám progresivní pružiny, které jsou tvrdší než původní a zadek je sériovej - žvejkačka. Ty už máš USD vidlici, ale zadek je podle mě stejnej. Máš tek klíč na štelování zadního tlumiče?

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

14.7.2011 v 16:28 | Nahoru | #86
Tak já nevím, ale když vidím bouranou motku z dojčlandu, tak je na 90% obutá na conti. Nejen podle mě patřej conti na OA a ne na moto. Navíc levný taky nejsou. Dicinky Dunlop.

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 16:31 | Nahoru | #87
trins> u tech odkazu k Twist of the wrist je i kapitolka k nastaveni podvozku a vubec par zajimavejch informaci o podvozku - bylo to neco jako bonusovy video - myslim ze tam najdes radu k zakladnimu spravnemu nastaveni - to standartni z vyroby asi nebude idealni pri tve vaze v porovnani s japonskym etalonem

(reakce na) Hornet na okruhu

14.7.2011 v 17:55 | Nahoru | #88
Jedi....> ten klíč nemám,ale to se dá posychrovat jinak

(reakce na) Hornet na okruhu

15.7.2011 v 09:37 | Nahoru | #89

smrzak píše: Tak já nevím, ale když vidím bouranou motku z dojčlandu, tak je na 90% obutá na conti. Nejen podle mě patřej conti na OA a ne na moto. Navíc levný taky nejsou. Dicinky Dunlop.



Záleží kterej model gumy. Taková conti force je podle mě uplně nahovno, ale je snad nejlevnější na trhu. RaceAttacky od Continentálu, co mám zkušenost zase drželi perfektně...

1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu

15.7.2011 v 14:32 | Nahoru | #90
kdyz uz ses tu ptal na ty tlaky tak ja foukam 2.1 zadek a 1,8-1,9 predek a mam to od zkuseneho cloveka co jezdi Brno pod 2.10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist